Vazgeçtikten sonra gelen kafa karıştırıcı eski sevgili?

Arkadaşlar bugün yarım saat önce çok ama çok tuhaf birşey oldu. 3 ay önce benden ayrılmış olan ve deli gibi günlerce üzülüp ağlamama sebep olan eski sevgilim bana mesaj atıp deli gibi pişman olduğunu benden sonra kimseyle sevgili olamadığını ve çok pişman olduğunu söyledi. Senin gibi bir kız çok zor bulunur dedi kendisi çok yakışıklı ve bunun farkında bugün bana tamamen seni çözdüm sen çok yakışıklı biri olsa bile sevgili olmazsan tipe değil yürğee önem beriyosun keşke herkes senin gibi olsa demişti çünkğ o beni bir sene severken ben o çocuk bana bakmaz diyip sevgili olmamıştım olduğumda ise kısa bir ilişkimiz oldu kendisi benden ayrıldı ben günlerce ağladım sonra tam unutmaya başlamışken ve ne kadar kötü biri olduğunu düşünürken bir mesajıyla herşeyi unuttum seni seviyorum sana aşığım dedi bende seni seviyorum dedim bir anda düşünmeden. Şimdi sevgili gibiyiz ama kendimi öyle tuhaf hissediyorum ki onunla konuşurken ağladığım zamanlar aklıma geliyo pişman gibi ama yine aynı şeyler olursa? Ve gidip seni seviyorum dedikten sonra pişman oldum ama bir anda unuttum herşeyi şimdi ise sanki ona nefret duyuyorum ama seni seviyorum gibi sözleri öylesine yazıyorum ama yazmak istiyorum gibi değişik bir his var sizce ne yapmalıyım?
Vazgeçtikten sonra gelen kafa karıştırıcı eski sevgili?
Cevapla