Geçen yıl instagramdan biriyle tanıştım kendisi öğretmen zaten heryerde öğrencileriyle resmi var sosyal hesaplarında oyuzden zaten birazda güvenmiştim ama tartışıp bikaçay önce görüşmeyi kesmiştik.. yüzyüze onu hiç görmedim.. neyse konuma döneyim. Dün bana yazdı ne oldu dedim bende zannettim beni özledi.. ama nerde.. arabasıyla kaza yapmış benden borç istedi.. sen ne diyorsun ben hayatımda seni hiç yüzyüze görmedim birde paramı göndereceğim dedim ve kızdım. Oda iyi sormadım farzet dedi gitti. Yaa herşeyi geçtim bir erkek kızdan borç istermi yaa... gözümde değeri tamamen düştü ... maddi durumum var ama gidipte bir erkeğe sevgilimde olsa para yediremem.. onda o gurur yoksa zaten onunla yapamam.. siz olsaydınız istermisiniz borç eski sevgiliden veya şuanki sevgilinizden... ben aslaaa..
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler bu konuda biraz gururlu olmalı...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar