Kimselerin olmadığı, sakin ve sesiz bir sahilde sevdiğiniz kişi ile uzanıp yıldızları izlediğinizi hayal edin.



Eğer yüzüm kapalı olursa (yüzümden nefret ediyorum).. onunla yıldızları izlerken heyecandan geberirim... onu Herşeyden daha fazla seviyorum... her saniye onu düşünüyorum,,, eskiden hoşlntıydı, ama şimdi aşka dönüştü...
anlatilmaz yaşanır :)
Cevap
0Cevap
orda tartisicak bisey bulur ordada burnumdan getirir o kisi
sevdiğim yok doğru düzgün arkadaşım yok yalnız mıyım bilmiyorum sanırım yalnızım
Muhtesem. onun gozlerine bakardim. gokyuzunun gpzlerinde nasil gorundugunu.
Şu an hayal ettim de harika yaaaa
Keşke öyle bir şey olsa ne güzel olurdu be 😍
Sahilin ıssız olduğundan kuşkulanırım.
hayal edemicegim kadar guzel
Bulutları izlemeyi daha çok severim.
Anlatılmaz bir duygu olurdu
Uvavavavavav istiyorumm
Sıkıcı
eşsiz😍
Super
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar