Hangisi stesinizi daha çok azaltır?
Dalga sesi deniz kokusu yıldızları izlemek gibisi var mı :/ Tam bir huzur ♥

Dalga sesi deniz kokusu yıldızları izlemek gibisi var mı :/ Tam bir huzur ♥


Denizin dalgası yetmez bana. Gerekirse denizin kenarına masayı koyacaksın , ayaklarını suya sokup oturacaksın. Masan donatılmış olucak. Rakı ve meze masada. Yaslancaksın arkana, önünde ucu görünmeyen deniz, tepende ay. Püfür püfür esicek sana karşı rüzgar. Kadehini ona kaldırırcasına içeceksin sonra. Çok zor bişey değil gibi sanki :))
Deniz serinliginde dalgaların sesi sana eşlik ediyorken..
Ayın ışıgı sana aydınlık yapmışken
ne işim var hunharca danslarda
Yaşlılıktan bunlar Affedilmeyen.
Kesinlikle ay ışığında sevgilime eşlik etmek isterdim.
Gece kuluplerini sevmem. Aşırı seside sevmem zaten.
images.forwallpaper.com/.../moon-light-night.jpg
Gece kulübünde oturup, dans eden yıldızları izlemek..
Cevap
32Cevap
bence gelecem la oraya asdasd
dur bekle binem elvanlıya asdasd
şaka şaka
kumsalda oturmak tabi ki..
Hunharca dansı yeterince yaşadığımı düşünüyorum. Bu yaştan sonra kumsalda sevdiğim adamla yıldızları izlemekteki huzur lazım bana.
Şu an kumsala oturup yıldızları seyretme modundayım :)
Sessizlik sükunet birde çay başka bir şey istemez :)
Dalgaların sesi yıldızların büyüleyicci dansı varken kim dans etmeye ihtiyaç duyar
Kumsal :) gerçi hiç gece kulübüme gitmedim. Ama kumsalı severim.
Gürültülü ortamları sevmiyorum
Kumsalda oturup yildizlari seyretmek isterdim
İkisi de değil arabanın içinde çekmişsin dağın başına kimsecikler yok duyduğun tek ses azer bülbül yakasım gelir parçası yakmışın sigarayı açmışsın 35lik gerisi boş
ilk seçenek. zaten dans etmektende nefret ederim :)
Eğer üzgünsem kumsalda tek başına kafa dinlerim. Ama sinir atmak için gece kulübü
kumsalda oturup yıldızları seyretmek ateş yakıp alkol almak
elbette kumsal ama ben yagmur yürümeyi daha cok severim
Hım güzel bir masa rakı var sa veya ne biliyim muhabbet ya da keder kumsal ama zaman geçirmek se klub
Elbette kumsal ve yıldızlar başka naresi olabilir kiii
Herkes de yalnızlık heveslisiymiş.
Ben hunharca dans edeyim de seçenek boş kalmasın =/
İkiside çok güzel bodrum gecelerin de gümbet barlar sokağı bitez sahili ❤
Diskoda Kusana kadar içip.. Ondan sonra plajda yıldızları seyretmek.. ;D
Kumsalda uzanicaksin elinde sigaran. Deniz dalgalarinin şşş diye karaya vurması eşliginde yildizlari seyredeceksin
Hani be yıldız bile yok ben denize girip orada geceyi geçirmek isterim sabaha kadar bir farklılık olurdu en azından
Kumsalda yıldızları seyretmek hiç bir şeye değişmem.
şu an kumsalda tek başıma oturmak isterdim
beni neden çağırmadııın
Paraları yakıp gitmek.
ayakların suya girecek :D
bak bir plaj sandaleyesine oturup akalarını suya sokacaksın
birde buz gibi bira açacaksın
ohhh
kumsal olsaydı iyi olurdu.
Valla şu an dans etmek.
Sende yaslanacaksin :)
sadece gecekulübü olabilir hunharca dansetmem :)
yanında da sevgilin varsa dokunmayın bana :)
Evimde oturup kitap okumak
Sadece yıldızları seyretmek.
Kumsala oturup kahve icerek yıldızları seyretmek
Tam bir huzur ve sessızlık
evde hunharca oturmak
Ne oturması yatarım ıstırırım.
dans etmek ama boş kafayla dans olmaz. ayıks
kumsal kalp kalp kalp
Kumsalda yildizlari seyretmek...
Huzur az bulunur bişey
Kum torbası yumruklamak
kumsal.
sabah ilk ışıklarda.
tabiki kumsala oturup yıldızları seyretmek
kumsala oturup hatunla yıldızları seyretmek
o an hangisini yapmak istiyorsam.
Kumsal da yıldızlar gitar da olsa şahane
Yıldızları seyretmek 😃
Kumsala oturup yıldızları seyretmek
kumsalda oturmak elbette :)
canım şu an full çekti :)
Bira var mı yanında offf ne guzel
Kumsalda oturmak
kumsal tabi ki ^^
birincisi:D
ya da kulübü kumsalmı taşımak
Yıldızlar diyorum.
Kulüp
Sadece yalnızlık.
arkadan gelır kumsala yatırır gıdıklarım senı :D
o zaman vazgectım :D arkadan gelır gozlerını kapatırım
Kumsal
Yildiz seyretmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar