KAYINVALİDEM VE BEN :)

7 Aylık evliyim hiç bu işlere bulaşmicam kaynana gelin sorunları istemiyorum cahilce bunlar dediğim şeyleri ne yazık ki yaşamaya başladım :) .. evlenmeden önce yemek yapmayı bilmiyordum evde herşey hazır bulduğumdan annem sayesinde..çalışan birisiyim..evlenince hiç yemeksiz bırakmadım eşimi çeşitleride lezzetleride benim bile şaşırmama rağmen cidden güzel vede görsellidir..doğal olarak zamane insanlarıyız internetten yararlanıyorum annem dahil kimseye pek sormam.. uzun oldu özrü diliyorum :) eşim beni heryerde övüyor ailesinin yanındada bu çok hoş ve de onure oluyorum ama sanırım kayınvalidem rahatsız olmaya çoktan başlamış.. başta anlamadım ama sık sık kayınpederimden şikayet ediyor o hiç beğenmez eline sağlık olsun demez beni gezdirmez diye..bu öyle değil ne şanslısın diye ama çok sık konuşmaya başladı bu konuyu..kayınpederimde bunca zaman içlerindeyim bu kadar kavgacı ve geçimsiz olsa farkederdim artık adamın ağzında dili yok..herkes evde oturur adam hem emekli hem hala çalışıp çarşı pazar ne isterlerse sürekli taşır bir pazar bile görmezler..sessiz oturur hep alt katlarında oturuyoruz..işten eve gidince doğal olarak hem yorgun hem de evimin yemeğini ve dağınıklığını toplamam gerekiyor benim sürekli yukarı çıkmamı istiyor durumu ve yorgun olduğumu izah ediyorum yok anlamıyor kırılmış gibi davranıyor..kendi bekar kızı işten gelince odasına kapanıyor yemeğini ayağına götürüyor çok yorgun diyor :)) benim bişey beklediğim yok kimseden de bari hayatıma saygı gösterseler istiyorum...dün akşam dayanamadım eşime lütfen beni ailenin yanında övme artık böyle bir sorun hissediyorum dedim biraz bozuldu..gerçi ben kötü anlatmadım sadece bu şekil hissettim üzülüyor sanırım dedim babandan ilgi görmediğini sürekli söylemesi bunu düşündürtüyor napimm..bir pazarımız var kahvaltıyı nerdeyse hep ya bizde ya onlarda istiyor eşimle yalnız kalmayada ihtiyacımız var yalnız gezmeyede :) değişik yemek yaptığımda onlarada gönderiyorum bunun lafı edilmez o ayrıda sadece kötü niyetli olmadığımı anlatabilmek için belitiyorum şimdi biz varız iki kişi onlar evde beş kişi... oğluna bişey konuşmuyor ben dert babası gibi oldum...hayatım işim zaten stresli evimin işi gücü yorgunluğum artı birde bu durum daha çok yorulmaya başladım..bari evimde huzurum olsun işimi değiştiremeyeceğime göre... önerisi olan arkadaşlardan bilgi ve fikir rica ediyorum... teşekkürler..
KAYINVALİDEM VE BEN :)
Cevapla