Eski sevgilime iyi laf sokmuş muyum? Dans ettirmiş miyim? Sızlatmış mıyım? Titretmiş miyim? Ağlatmış mıyım?



eski sevgilinle birbirinize neden saygı duymuyorsunuz yasanmisliklarin adina güzel günler için kimse karsindakini uzmemeli.
o başlattı vay canına sencede fazla ergen değil misin?
belli
üzgünüm ama yaşına göre yaptığın normal değil
ver ama bu sekilde vermem garip ergen gibi birbirinize laf sokma çabaları
vallah süper helal ! 😃
Yok usta başlığa göre daha yaratıcı biseyler beklerdim 😊
eline sağlık
Cevap
0Cevap
Daha cok ergen dalaşina benziyor ama :D sorudaki basligi gorunce daha farkli bir sey bekliyordum
bu şekilde yapılması hoş değil oh filan demek hiç yakışmaz hatta
laf yetiştirilmiş diye oh canıma degsin gibisinden dedim
kusura bakmayın ama çocukça bu bir kaçış değil
anlamadım?
bir şey yok
Ahahahh yazık kıza 😅
Aferin😏 mi diyelim.
Çocuk musunuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar