Kuru kuruya ‘’seni özledim’’ demek yerine, gözlerinizi gözlerine dikerek, ellerinizle ellerini sıkıca kavrayarak ‘’seni özledim’’ demek çok daha etkili olmaz mı sevdalı yüreklerde?



.
Elleri tutmak ne demek ya,
Sıkı sıkı sarılacaksın, hiiiçç bırakmayacakmışsın gibi,
kokusunu içine çekeceksin 30 yıl önce bıraktığın sigarandan bir nefes çeker gibi,
Sevgilim, ... (Aklının ve kalbinin en ücra köşelerinden hissedeceği gibi)
"Sevgilim Seni Çok Özledim" diyeceksin.
Nefesinden kalbini hissedeceksin,
Sarılıp tuttuğun ellerinden, ve göğüs göğüse o pozisyondan sevginin kalbine aktığını hissedeceksin.
Başın dönecek,
Allah'ım şimdi canımı alsan da olur diyeceksin.
.
Ben kelimeler ile oynamayı bilmem, dilim döndüğünce yazdım ama bilişinki eşime her gün böyle sarılıyorum.
Haa tek husus, çok uzun tutmamaya çalışıyorum.
Ben onu öyle seviyorum, öyle özlüyorum ya,
Belki o beni aynı şekilde sevemiyordur da sıkılıp üzülmesin diye.
.
özledim dediğimde, aslında içimi çıkarıp önüne koyduğumu görsün isterdim.
Bir şeyler değişsin isterdim.
Belki de itiraf etmeliyim, artık kavuşalım isterdim. Uzun bir müddet sarılalım isterdim.
bir şeyler olsun, gerekirse çöksün aramızdaki toprak, yüzünü göreyim isterdim.
hiçbir şey bilmiyor...
Özlem, verilmiş bir yüreği kor ateşlerde yakan kavuran hiç bir şekilde söndürülemeyen duygu.. Varsa ben özleme rağmen söndürdüm onu diyebilen alnından öpelim.. Zaten bunu SElami Şahin en güzel dile getirmiş ben veya biz ne söylesek nafile..
Rica ederim 😊
ben genelde boynuna şevkatli bir öpücük kondurup onun kulağına seni özledim diye fisildarim
Cevap
30Cevap
.
Seni yüreğinden seviyor ise,
Gözlerini 15 saniye sonra kaçırmıyor ise,
her şey iyi gelir.
.
olmaz mı hıc.. dokunabılme ıhtımalın varsa ne mutlu !!!
tabiki daha etkili olur ama uzakta olunca yapamiyorsun iste :(
Eşinle yapınca daha bir yoğun daha bir tatlı oluyor.
’seni özledim’’ demek yerine, gözlerinizi gözlerine dikerek, ellerinizle ellerini sıkıca kavrayarak ‘’seni özledim’’ demek çok daha etkili
Özlem, Hasret kokan avuçlara yumulmaktır saat vuslatı vurduğunda..
Söze gerek yok, sımsıkı sarılmak her şeyi ifade eder.
ne kadar çok duyu organına hitap edersek o kadar samimi olur
özlediğinizi kımseler bılmesın , özlem duygusu içten içe yaşanmalı !!!
Kim kıymet bilecek ki abla
kalbi olana etkili olur ya kalbi yoksa
Katılıyorum Muhteşem Oluyor
Hiçbir etkisi yok millet Kalpsiz olmuş
Özledim demek.. Yanagina dokunarak.
Sabah sabah döktürmüşsün yine😂
Katılıyorum kesinlikle...
Ya tutamıyorsan ellerini?
ama özlemeye fırsat vermiyorsa ya boğuyorsa
Olur tabi. Çok daha etkili olur.
Öyle Seven Kalmadı ki..
Teninin kokusunu özledim demeli bence
Tabi ki çok daha etkili ve sıcak olur.
Olmaz olur mu hem de ne biçim
Yanınsayken bile özlemek de sayılıyor mu?
Muhteşem olur.
Olur
Olur tabi
Yoooo
olmaz mı hiç.
Olur tabii...
bilmiyorum :D
Aynen öyle
olur
Aynen 👍
Harika olur
olmaz
evet çok haklısınız
Katılıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?