Bu tarz insanlari nedense sevmiyorum. Bakis acisi dar olunca insanlar birkac aylik iliskileri bitince sanirsin biri romeo idi birisi juliet oldu. Herkesin derdi kendisine ağır gelir derim her zaman. Kedi poposunj görmüş yara sanmış hesabı :) bir ara bu tarz insanlar facebookta da buyuk bir kitle idi. Cogalmamalari dileği ile :) Saka bir yana biz kamyonlari boyle sevdik kamyonlarda kalmali benim bahsettigim sey zihniyet. Sorunuza biraz baska bir yonden baksam da iyi geceler dilerim...
Tabiki bu tarz sıloganları her yerde görsekte cogu icki sofralarında kafa bimilyon iken söylenen sözler ve flim sahnelerinden kalma. Yok ki bu sözleri söyletecek sevgili artık. Para, mal mülk hırsı her seyin üzerinde ve kadın sevmiyor adam gibi adamları...
Bence pek bir şey yaşamadıklarından böyle şeyler yazıyorlar. Çok ahlak dışı bir benzetme. "O mülteci çocuk senin aşk acını betimlemek için mülteci olmadı!" diyesi geliyor insanın.
En İyi Cevaplar