Güncellemeler
+1 yıl
Ben sana nasıl mahkum olmuşum ki, bir tek rüyamda görüş günüm var? Bu soruya nasıl cevap yazmamı öneriesiniz?
Sana kul köle oldum diyoo. Seni sadece rüyamda görebiliyorum diyoo. Yanımda değilsin diyooo
Ben de senin gözlerinde esirim. Gel artık bitsin bu esaret, özgürlüğe koşalım birlikte... yazabilirsin mesela
Hasretinden prangalar eskittim, yokluğun cehennemin öbür adıdır
Cevap
1Cevap
geçmiş olsun...
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar