Öyle şey olur mu demeyin; oluyor. Geçirdiği epilepsi nöbeti sonrası hafızasını kaybeden bir kadın, sevgilisini hatırlamayınca adam kolları sıvıyor ve yeni anılar yaratmak için elinden geleni yapıyor. Hafıza kaybından sonra tekrar aynı adama aşık olan kadın ise şimdi çok mutlu. Sizin sevgiliniz hafızasını kaybetse, onu tekrar kazanmak için neler yapardınız?
Sevgiliniz hafızasını kaybetse, kendinize tekrar nasıl aşık edersiniz?
Böyle durumlarda şöyle bir laf denir:"Beyin unutsa da kalp hafızası unutmaz."Ben bu lafa inanıyorum ve bu arabesk bir söylem filan da değil yani bilimsel açıklamaları vs. var. Gerçekten sevmişse zaten yine sever. Tabii ki ben de boş durmam yani "Sevmişse yine sever."diyip yatmam. Genelde eski anıları travma etkisi yaratmayacak şekilde zamana yayarak yeniden yaşatmak etkili oluyor sanırım böyle şeylerde. Onun çok değer verdiği bir şeyi yapmak, gerçekleştirmek de öyle yani illa eskiden yaşanmış olmasına da gerek yok. Ona sendeki değerini hissettirecek bir şeyler ve sıkı temas tabii ki. Böyle bir durumda sık sık görüşmek gerek, neredeyse her gün. -Gecen bol olsun.-
Keşke epilepsi hastası olsam diyesim geldi, onu unutmak fena olmazdı.. Ben hafızamı kaybetsem o umursamazdı ama ben ince ince yeniden işleyebilirdim sabırla sevgimi yüreğine..
Sanki ben bunu Poyraz Karayel dizisinde görmüştüm. Tabi gerçekte yaşanmamıştır demiyorum. Eğer ki öyle bir ihtimal varsa bir kadının aynı adama ikinci kez aşık olması adam açısından mükemmel birşey olmalı..
elimden ne geliyorsa yapardim bisiler yasadigimiz her yere gotururdum onu ilk basladigimiz sinifa ilk bulustugumuz cafe ye gittigimiz yerlerde cektigimiz fotograflari cikarttirir orda o resimleri verirdim eline bak daha once boyle boyle yapmistik soyle zorluklar yasamiztik diye velhasil kelam ben seviyorum ve bikmadan onunla ugrasa bilirim kaldi ki benim sevgilimde epilepsi hastasi umarim bunu yasamayiz ama yasarsakda cani sagolsun bunlari yaparim bıkmadan
Elimden gelenin fazlasini yaparim ona hala ilk gunki gibi asik olurum hic birsey fark etmez sevgi ask her kosulda yasanir iyi gunde gunde gunde birlikte olmak degilmidir ki ask hafizasinin tekrar yerine gelmicegini bilsem bile asla birakmam onu o hala benim olur hafizasini kaybetmeden oldugu gibi
Öncelikle eski anılarımızı göz önüne getiririm, şarkımızı dinlettiririm ilk izlediğimiz filmi, nasıl tanıştık onları anlatırım bana böyle aşıktın derim. Baktım olmuyorsa aynı şekilde tekrar çabalarım, resimler atarım ses kayıtları atarım onun ilgisini çeken herşeyi yaparım, onun sevdiği şeyleri anlatırım bunları seviyordun gibi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sıkıntı büyük o zaman. O güzellik olarak benden daha güzel yanı ben biraz yakışıklılık konusunda vasat bir erkeğim. Çok fazla şey yaşadı kimse yokken ben vardım, her zaman bunun bana bağlanmasını sağladığını söylerdi. Hafızasını kaybetse bir daha öyle şeyler yaşaması lazım ki yeniden bana aşık olsun. Sakat iş
hafızasını kaybediyor yani ; geçmişini unutuyor , hislerini kaybetmiyor, hislerini unutmuyor... hislerini kaybeder ise deseydin evet belki onun için bir şeyler yapılırdı
Bu konu The Vow'da işleniyor ve yaşanmış bir hikaye dayanıyor senaryo... Filmi bile çok zoruna gidiyor insanın, Allah gerçeğinden korusun =/ Bilmiyorum, ama mutlaka denerdim durmadan.
ne kadar hrika bir şey elbette böyle bir hastalığın kimsenin başına gelmemesini diliyorumm fakat böyle güzel insanların olduğunu bilmek içimi ısıtmadı değil
eğer beni gerçekten sevdiğine inanıyorsam, beni hayal kırıklığına uğratmamış ve de bencilliğini görmemişsem onu kaybetmemek için elimden geleni yapardım...
Böyle ''the vow '' diye bir film var. Filmdeki gibi ilk önce anıları hatırlatmaya çalışırdım işe yaramazsa yeni anılar yaratıp bana aşık olmasını sağlardım
sevdigi seyleri yaparim hatirlatmaya calisirim benm. bildgm insan herseyi untrda sevdgni untmazmis alzheimer hastalkli olan bir dede 'de herseyi untmus ama bir karisini untmamis :D
Hafızasını kaybetmiş olur, karakterini değil... I zamanında beni begenip bana aşık olduysa ben onun tipiyim demektir... Zamanla yine aşık olur tabi eğer kalbide unutmadıysa beni.
sanırım bunların hayatını film yapmışlardı ashton kucther oynuyordu yanlış hatırlamıyorsam gerçekten çok zor bir durum Allah kimseyi sevdikleriyle sınamasın
Bizim gecmisimizi degilde onun gecmisini hatirlatmak icin elimden geleni yaparim. Onun hakkinda ne biliyorsam en kucuk ayrintisina kadarda anlatirim. Ask bekler
ilk 50 öpücük filmi çok etkilemişti beni.. her an her saniye yanında olurum..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yeniden tanışıyormuş gibi herşeyi sil baştan yaşatırım yaşadıktan sonra biz bunu yaşamıştık bu bizim anımızdı ama tazeledik diye anlatırım herşeyi detaylı 😊
En İyi Cevaplar