Sizin süperliğiniz
Hafıza kaybı yaşasanız, tekrar sevgilinize aşık olur muydunuz?
Sizin süperliğiniz

Süper soru soralım dedim 😏😄
Bazı insanlar, hafıza kaybı yaşadıklarında bile duygusal bağları ve sevgiyi hatırlayabilirler, çünkü duygusal bağlar genellikle daha derin ve karmaşıktır. Ancak, bu her zaman geçerli olmayabilir. Hafıza kaybı, kişinin tanıdık insanları ve anıları hatırlama yeteneğini etkileyebilir.
Hafıza kaybı yaşadım daha sonra bana aşık olana aşık oldum 🙈😅
Wow
Kalbim hissederdi o insanı diye düşünüyorum ya.
Teşekkür ederim eic için. ✨️
Cevap
16Cevap
Mümkünse aynı kişilere aşık olmayalım.
Benim hiç sevgilim olmadı olsa da tekrar aşık olurdum tabi ki de..
Tekrar her şey başa sarardı.. aynı etapları geçerdim. . uzun bir yolculuk olurdu
Yine ona aşık olurdum çünkü bi tek onunla huzurluyum. Onu gerçekten çok seviyorum. Kıymetlim iyi ki var. Canım yastığım 🫠
Bunu hafızamı kaybettiğim zaman ki ben daha iyi bilir. Ortaya nasıl bişey çıkacak bilmiyorum çünkü taş da düşebilir, ayı da çıkabilir.
Ben kesin olurum 😂 çünkü gecmisime ve anılarıma çok bağlı yaşarım
Bugüne kadar yaşadığım iki üç ilişkimden sadece birine aşık olurdum tekrar kesin.
Oooo tabi ki aşık olurdum... o gözler boy pos nasıl aşık olunmaz
Yoo hafızam kaybolursa nereden hatirlayip aşık oluyum 🤭
Muhtemelen olmazdım hafızamdan silmek istiyorum zaten
Aşk guzel bir his
Belki zamanla hatırlamaya başlarım. Tabiî ki ilgilenirse. Aksi zor.
Yeni insanlar olsun
Olurdum. Keske olmasaydım.
Neden?
Ayrıldık çünkü. Hic tanışmış olmayı istemezdim
Hafıza kaybı yaşasam ne güzel olurdu her şeyi unuturdum, aşık olduğum kişileri unutmayı çok isterdim
Olmadığı için olmazdım. :D
Olaym bari mecbur olcaz
Büyük ihtimalle olurdum 😃
Yok hazir bu firsat kurtulurum
Hangisi sevgili hocammm hangi sevgiliiii jxndjns
Olmam. Çünkü sevgilim yok xd
Içime ne kadar işlediğine bağlı
Sevgilim yok TV taksidi bitsin onu da alıcam
İnşallah olurum.
Birileri aşk yemini filmini mi izlemiş 😁
Bende bazen unutkanlık oluyor zaten 😂
Ne isim olur iyy pisligin tekiydi s. fsiz
Olurum
Mümkün değil .
Karşılaşırsak olurdum bence
Aşık olamıyorum yine olamazdım.
Çokmu düşündün bu soruyu gelip zirvalama
Soru benim fikrim değil …. Rica üzerine…. Biraz fantastik sorular soruyoruz … var mı bir diceğn 🙃
İstemem 😅
Olurdum galiba🙂
Sevgilim yok.
Olurdum
Tavlardı beni yine
Olabilir
Elbette <3
Ja..
Sevgilim yok :d
evet
Olurdumm
Olurum
Emin olma. Neden mi? Örnek!:
Kişinin dışını değil karakterine önem veriyorsan bu hafızaya bağlı olabilir.
evet olurdum
Sevgilim olmadı
Bilmem
Aşk hemen oluşan bir şey değil zaten
Olmam çekilmesi zor
Keşke yaşasam
Bence olmam
Olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?