Ayy o değilde kediye yazık ya yere düştü 😔 keşke yarım saat önce geleydin yemek vardı ama bitti ocakda çayda var içmek istersen buyur muhabbet dersen eşinle değilde seni arkadaş ortamında ağırlarız yani 😊🤗😉
1 - 2- 3- 4 ve 7 ye katıldım ama sonuncusunu seçtim :D Abi cidden senin evlenme vaktin gelmiş. O dil çıkaran tek gözünü kapatan sinsi yaramaz emoji de ne öyle :D :D
Soruya şahsi fikrimi söyleyim. İçeri girer girmez sıkıca sarılırım çünkü çok özlerim o da beni özlemiş olur. O üzerini değişirken ben yemeğini koyarım. Beraber yemek yer çaylarımızı içeriz. TV karşısına geçer sarılarak ya film izleriz ya da uyuruz.
Hani masaj yapar mısın derse ben de seve seve yaparım. Yeri geldiğinde de o yapar. Hayat müşterek.
Hoş bir karşılamadan sonra sofraya buyur ederim, sevdiği yemekleri güzel bir sohbet eşliğinde yeriz. Sonra okuma odamızda bir yandan çaylarımızı yudumlayıp, bir yandan kitaplarımızı okuruz. Yatmadan önce de rahatça uyuması için masaj yaparım. Nasipse bu şekilde olur herhalde :))
Aa delüye bak :o yemek için boşanıyorsa hiç evlenmeyelim -_- Ayrıca ben de yorgun gelmiş olucam, yazık bana :D Tamam dışardan yemek ısmarlarım, daha nabıyım 😒
Kardeş ne çim adamı yaf. Bende ektirdim ama kimse anlamıyor. Hatta ekimi değilde saçtaki gürlüğü farkedip saçlarına ne sürdünde canlandı böyle diyorlar 😃