
😄😄😄

Gece telefon acilir mi ya, sevgili degil de is arkadasim bir kiz saat 1.30 da aramisti caldi caldi acmadim cunku sacmalayacagi belli o saatte sonra sabah dün gece neden aradin dedim pardon yanlis oldu dedi 😵, kizlarin da ruh hali hava gibi degisiyor 😀
Özlediğin tarafından konuşacaksak olur derim😎
Sevgilim değil de geçen gün arkadaşım aradı. Konuşmuşuz, ne konuştuğumuzu hatırlamadım uyanınca. Sonra neler söylediğimi anlatınca çok güldük, bildiğim ders konularını falan anlatmışım, yani uykum varken saçmalarım😄
Kızarım yat zıbar derim :)))
Cevap
68Cevap
bir gece beni azarlamak için aramış o bile hoşuma gitmişti (tabi uykulu olduğum için. Azarlamamis sabah gece sana kızma k için aramıştım dedi)
Konuşurum sabaha kadar konuşurum diuenlerin alayı fos ben sana söylim. Ben aransam o saatte ya sessize alırım, ya da hılı mılı konuşurum :)
Bu yüzden sevgiliden uzak durmak lazim. Bize geceyarısı uykudan uyanip konuşan sevgili degil, uykum geldi hadi uyayalim diyecek eş lazım :/
ee tabiki beni arıcak istedigi saatte fedakarlık yapıcaksın uykundan zamanından işinden ki sevgi olsun ortada konusurum o yüzden
Uyandıramaz, çünkü ağır uykum. Sabah alarmı da duymuyorum. Yatmadan önce yakaladıysa, konuşur ve yatarım. :D
Yat uyu la manyakmısın gece gece git zıbar yat sinirlendirme beni.
Sadece uykusu kaçtı diyeyse kapat yat lan derim. Yok derdi sıkıntısı varsa mecbur ilgileneceksin.
Yat zıbar canım derim. Ki uyanmayacağımı bildiği için aramaz.
keşke öyle dese uyku ondan önemlimi zevkle uykumu böler onunla konuşurum
ask her konuda fedakarlik gerektirir tabiki onunla konusurum
Telefonu ertesi gece rahatsız etme moduna alırım :) 😄 😄
ben de seni özledim aşkım der uyumaya devam ederim :D
Problem olmaz belki kafası bir şeylere takılmıştır konuşalım çözüm bulalım. :)
Özledim diyene uykum var olmaz diyemem konuşurum ama iki dk sonra uyuyakalırsam orasını bilemem
Ayrıldıysam ii bir halt yemiştir yoksa kolay kolay bırakmam o haltı hatırlayıp asla konusmam
sürekli gece yarısı uyaninca özledim diye ariyor zaten hosuma gidiyor güzel bir duygu
@mrsnİffet bana kıyamaz ☺ ben de onu ararsam uyanamaz ki 🤣
Konuşurum yani o kadar aramış, yürü git benim uykum var diyemem 😄
Seve seve konuşurum problem değil ama, eğer benim için önemli bir gün olacaksa ve bunu bilerek bu sebepten uyandırırsa sıkıntı çıkar.
Uyurken bana füze gönderse yanımda patlasa yine uyanmam uyandıramaz beni
Kimse kusura bakmasın tatlı uykumu bunun için bölemem.
uyuyorken kaldırıyorsa vereceğim tepkiyi biliyordur 'Sçtırtma la uykuna' der kapatırım
konuşurum tabii, mutlu eder ama dırdır yapacaksa yat zıbar derim :)
Aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor, lütfen sabah olunca tekrar deneyin.
Sacma sapan konuşup adamın asabını bozma yat uyu demem herhalde bir sıkıntı vardır dimi
Hep yapiyo zaten sorun da değil konuşup kapatıyoruz 😊
sen konuş, ben dinliyorum derim ve telefonu açık uyumaya devam ederim :D
Konuşurum hatta yanına giderim tabi, ilgilenmeyipte ne yapacağım.
aramıstı kapat senle ugrasamam demişdim akljsdfhlkasjdf
saka lan saka sevgilim yok :(
Gece geç saatte telefon görüşmesi yapmam evimizin kuralları var
sen konuş ben seni dinliyorum der uyurum sabahta artık kızgın bir sevgiliden Allah korusun :D :D :D
Yerim onu özlemiş beni 😊 Konuşurum ne olcak
git yat zibar derim:))
Gunduzler torbayami girdi derim babasini ararim 😝
Yapıyor zaten arada, alıştım artık.
ödüm kopartın laaaaaaaaa :D
Uyandırabilirse der deliksiz uyurum 😂
Bana böyle gel yaa derim 😘😘
en iyi ihtimalle küfredip kapatırım teli
uykusu gelene kadar konusurum :)
öyle bir sevgilim olsa mutlu olurum ne güzel
konuşalım aşkım, niye uykun kaçtı? derim
Yat zibar uyuyorum derim 😄
Elbette konuşurdum, aşkın saati mi olur?
Konuşarak Uyur Kalırdım
Memnun olurum. Konuşurum
Gel beraber uyuyalım derim :)
nan ben uyuyorum dana derim
Hic dert etmem, ayilirim hemen
Deli misin be gari uyu derim😅
Oldu janıms başka derim 😂😂😂
Atla gelde seviselim ozaman hatun derim.
uykusu gelene kadar konuşurum sonra uyuruz 😊
Değiyorsa sabahlarız yapacak birşey yok
Once nazikce bu muydu derim ama konuşurum yani
Bir kahve yapar misin
O konuşur ben uyurum :)
Olur tamam askim konuşalım derim
"yat uyu Sabah konusuruz :S"
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar