Sevgilinizle kaçarmısınız yoksa gel babamdan iste mi dersiniz?



bana teklif etti hatta zor kullanacağını söyledi.. Ben de ona eğer böyle bişey yaparsa beni sonsuza kadar kaybedeceğini söyledim.. kimseyi anne babamın tırnağına değişmem.. şakası bile hoş değil gel iste kaarrşşimmm ☺
Babamdan istemesini söylerim.
Kaçmak neye yarar. sevdiklerini kaybettirir. araya küslükler sokar.
Babam beni büyütmüş bu yaşıma getirmiş
İnsan sevdiğini o duruma düşürmemeli gelinliğiyle duğağıyla çıkarmalı. Sevdiğinin babasının düşeceği durumu dikkate almalı..
KAçır beni aşkım derim ahaha :D
Cevap
2Cevap
Üç kere istemeye geliŕ hiçbirisinde verilmezsem bu teklifi yapsın bence 😃
Olmaz öyle şey otur oturduğun yere derdim. Tabii öyle biri varsa😁
Uha tamam herif derim gelince kafasına kocaman bohçayı atarım
Sen git ben geliyorum
Babamdan iste derim beni o mu okuttu büyüttü harçlık verdi?
Bu devirde bohça mı kaldı dostum 😂
Sen çok Yeşilçam filmi izledin herhalde git eve yat zıbar derim ;P
Kaçmak olmaz, istesin kızı babasından paşa paşa
Hemen
gelsin istesin yok oyle kolaya kacmak :D
"Gerek yok boyle heyecanlara" derim
Kaçarsam babam beni affetmez derim 😄
Babamdan istesin😒
Oldu canımmm hadi iyi günler ***derim.
Hayır
Gereksizz teleslara girmektense iyi fikir..
Olur: )
Geç bunları derdim
kacarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar