En yakın arkadaşımla şu an sevgiliyiz. Beni yargilayacaklar mi?

Liseden beri çokçok samimi olduğum adama aslında deli gibi aşık olduğumu onun bir sevgilisi olunca anladım. Tahammül edemedim ve hayatinda hiç kimseye ilk adimi atmamiş olan ben ağlayarak ona hislerimi açtım. Öyle güzel karşıladı ki , öyle güzel sakinleştirdi ki. Ve öyle güzel kendi hislerini açtı ki kim ne derse desin bu adam benim sonum olacak dedim. Seviştik, sevişirken konuştuk. O kadar çok konuştuk ki. Hissettiğim her şeyi anlattım. Çok benzer şeyler hissediyormuşuz. Şimdi onunla bu kadar mutluyken sevgili olduğumuzu kimseye söyleyemiyor olmamizin yükü ağır geliyor. Sevgilisinden ayirdim , üstelik arkadaşiydim. Bizi yargilayacaklar. Bunlari bildiğimizden şimdilik hiç kimseye söylememe karari aldik. Ama daha ne kadar gider ki? Eski sevgilisi bizim fakültede baştan beri sevmedik onunla birbirimizi duyarsa adımızi kötüye çıkarmak için elinden geleni yapacak eminim. Ama bizim aramizdaki şey vazgeçebileceğim bir şey değil. Yemin ederim vazgeçebileceğim bir şey değil. Çok başka. Çok şiddetli. Yillardir bastirilmaya çalişilmiş duygular bunlar. Bastiramadik. Biz birbirimize mecburuz. Kendimi zaman zaman suçlu hissetsem de aşacağım 🙏 suçsa da suç. Banane. Hayatimin en güzel suçu. Ohh anlattim rahatladim. Seviyorum onu. Çok çok ve çok. Her şey güzel olacak mi?
En yakın arkadaşımla şu an sevgiliyiz. Beni yargilayacaklar mi?
Cevapla