En yakın arkadaşım ve sevgilim... Büyük çıkmazdayım!?

Yaklaşık 10 yıllık bir dostu var en yakın arkadaşım, dostum, sırdaşım diyebilirim. Bir de üniversiteden beri 4 yıldır beraber olduğum bir sevgilim var bu sene son senemiz. Bu çocukluk arkadaşım dediğim dostumla ayrı ülkelerde ve sevgilimle aynı şehirdeyiz. En yakın dostum dediğim kişi dışarıda Almanya'da babasıyla beraber kalıyor ve orada okulunu bitirdi, işe girdi. 2 gün önce buraya geldi ve bende kaldı, dün de erkek arkadaşımla tanıştırdım onu. Bugün okulumda bu dönem alacağımız bir ders için bir sunum vardı ve erkek arkadaşım o sunuma gelmedi, bana bir arkadaşıyla buluşacağını söyledi. Neyse tamam dedim. Ve bu en yakın arkadaşım şu an bende kalıyor demin birinden gelen mesaja göz ucuyla baktım ve sevgilimin numarasına benziyordu sonra o içeri gidince tuş kilidi devreye girmeden hemen baktım sevgilimin numarasıydı "bugün çok eğlendim gerçekten" yazmış. ben şu an sevgilime ve arkadaşıma hiç bir şey demedim. Ortalığı ateşe vermek tarzım değil çünkü ancak beynimden aşağı kaynar su döküldü resmen. Aklımda bir sürü soru var, kıskanacağımı mı düşündü de bana söylemedi, kötü bir şey mi yaptılar, arkadaşım mı onu ayarttı gibisinden.. Sizce ne olabilir ne yapmalıyım?
En yakın arkadaşım ve sevgilim... Büyük çıkmazdayım!?
Cevapla