Kız arkadasımdan ayrıldıktan sonra atılan imalı tweet ve foto yardım lutfen?

Arkadaşlar bundan 6 gun once kız arkadasımdan ayrıldım. bu ayrılmayı ısteyen bendım. konustum ayrıldık. ayrılmamızın sebebı artık konusmuyordu benımle telefonlarıma cevap vermıyordu.(sımdı baska erkek arkadası vardır dıyebılırsınız ama yok adım kadar emınım ) dısarıda bulusmak ıstıyordum bulusmuyordu. onun da bu aralar ıslerınde sıkıntı vardı. sınırlıydı. baktım olacak gıbı degıl ayrıldım. bana hıc deger vermıyordu son zamanlarda. ayrılırken bana sevemedım senı ısınamadım sana karsı sevgılı olarak sevemedım dedı. ben de zaten bırsey demedım kestırıp attım. zamanında buna cok yardım ettım borc batagındayken yardım ettım maddı olarak borclarını falan kapattım falan hep ılgılendım onunla bos bırakmadım onu cok sevıyordum her neyse ayrıldık. 5 gun sonra twıtterden ( benım twetter kullanmadıgımı bılıyor. fake hesabım vardı hep bakıyordum ona) kapak fotosunu degıstırmıs. foto olarak benım cektıgım adını yazdıgım cok ozel bır foto vardı (cıdden cok ozel ve guzel fotoydu burada anlatamam) onu yapmıs kapak foto olarak ve bır tweet atmıs altına bırebır gecırıyorum '' Annem bana sevdıgın adamın asla elını bırakma demıstı. Eksık soylemıs: senı seven adamın elını bırakma olmalıymıs...'' aynen bunları yazdı. bugun de ''Ne kadar omrumuz var kimbilir o yuzden beni arayip beni ne kadar cok sevdiginizi soylemek icin harika gunler'' ve '' "ailem olur musun?" dediğimiz insanların bizi terketmesini canlı yayında veren şeye hayat diyoruz.'' ve en son ''aramanı ıstemesem engellerım 'benı arama' dedıysem ara dıye demısımdır, hoş engellesem de ara diye engellemişimdir.''bunları yazdı. sızce ne demek ıstıyor pısman mı? yazar mı bana? oncelıkle sunu da belırteyım o yazmadan aramadan kesınlıkle onu aramayacagım sormayacagım. ama onu cok sevıyorum o bana yazsa kesın donerım ama yazmazsa kalacak boyle. ayrıldıktan sonra faceden ınstadan sılmemıstım sızce sıleyım mı ne dersınız? sılmesem bıle en azından Şu an paylasımlarını begenmıyorum ne dersınız onun donmesını beklemek dogru mu?
Kız arkadasımdan ayrıldıktan sonra atılan imalı tweet ve foto yardım lutfen?
Cevapla