24 yaşındayım ailem artık evlenme çağımın geldiğini söyleyerek köyden biriyle nişanladılar 2hafta geçti ama kıza hala ısınamadım. Konuşmak istiyor ben kıza karşı olumsuz hissediyorum. Evim arabam işim var zengin bi' aileyiz. Kız dünden razı ama ben sevemiyorum kızı. içim hiç ama hiç ısınmıyor kıza. denedim konuştum ama olmuyor. Yüzünü dahi görmeye tahammülüm yok. Buluşmak , yazışmak konuşmak istiyor ama kıza karşı olabildiğince olumsuz hissediyorum. Kıskanıyor kendince sahipleniyor tamamen nötr kalıyorum kıza..
Düğün tarihleri bile ayarlandı..
Bu saatten sonra ne yapabilirim?
Düğün tarihleri bile ayarlandı..
Bu saatten sonra ne yapabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer