Görücü usulu biriyle nişanlandım 2 haftadır nişanlıyız ama kıza karşı hiçbişey hissetmiyorum?

24 yaşındayım ailem artık evlenme çağımın geldiğini söyleyerek köyden biriyle nişanladılar 2hafta geçti ama kıza hala ısınamadım. Konuşmak istiyor ben kıza karşı olumsuz hissediyorum. Evim arabam işim var zengin bi' aileyiz. Kız dünden razı ama ben sevemiyorum kızı. içim hiç ama hiç ısınmıyor kıza. denedim konuştum ama olmuyor. Yüzünü dahi görmeye tahammülüm yok. Buluşmak , yazışmak konuşmak istiyor ama kıza karşı olabildiğince olumsuz hissediyorum. Kıskanıyor kendince sahipleniyor tamamen nötr kalıyorum kıza..

Düğün tarihleri bile ayarlandı..

Bu saatten sonra ne yapabilirim?
Görücü usulu biriyle nişanlandım 2 haftadır nişanlıyız ama kıza karşı hiçbişey hissetmiyorum?
Cevapla