Sevgiyle, Saygıyla ve Samimiyetle dolduramadıkça kalpteki boşluğu tamirci ne eylesin ki? Onun yaptığı nakş etmektir. O sadece işine bakar dikiverir.
Yoksa kalp kırmayı sanat edinmişlere rastlarsak o kalp yine sökülecektir. Haliyle sinemiz bu yükü daha fazla kaldıramayacağından, Tek çare vardır; o da kalbi sahibine yani yaratana bırakmaktır.
aynı kısı ıle yenıden olmazz ama kalp tamır olur hemde eskıden daha ıyı olur
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
En basitinden eline bir bardak al ve yere at. Kırıldı değil mi? Şimdi onu birleştirmeye çalış belki bir ihtimal yapabilirsin ama eskisi gibi olur mu? Asla.
En İyi Cevaplar