Eski sevgilisiyle barışmak isteyenlere bir nasihatiniz var mı?

Söyleyeceklerim hem nasihat, hem içimi dökmek olacak kusuruma bakmayın.

Bir adamı çok sevdim ama araya mesafeler, soğukluklar girdi. Ben ne kadar çabalarsam, o kendini bir o kadar geri çekti. En sonunda ayrılmak istediğini söyleyip hayatımdan çıktı. Yaklaşık üç ay geçti gidişinin ardından. Çok üzüldüm, ağladım ama toparlandım. Alıştım yokluğuna. Hep olmasını istediğiniz şeyler beklemediğiniz anda gerçekleşir derler ya doğru. Birden tekrar iletişim kurdu benle. Tekrar hayatıma girmeye çalıştı. Açık açık anlattım her şeyi. Gidişine ne kadar üzüldüğümü ve tekrar üzülmek istemediğimi. Kim seni tekrar üzerim der ki? O da demedi ve ben sevindim. Tekrar hayatıma girmesine çok sevindim. Lakin bir kere kırılan vazoyu ne kadar iyi yapıştırsanız da eskisi gibi olmuyor. Bir öncekinden daha çok kırarak kalbimi yine gitti. Bu sefer lütfen bir daha karşıma çıkıp düzenimi bozma dedim, umarım çıkmaz.

Ben sevdiğim için son ana kadar elimden gelen her çabayı gösteren biriyim. Yapım bu değiştiremiyorum. Ama ben ediyorum siz etmeyin. Olmayanı oldurmaya çalışmayın. Allah herkese karşılıklı sevgi, sevginin de hayırlısını nasip etsin.
Eski sevgilisiyle barışmak isteyenlere bir nasihatiniz var mı?
Cevapla