31 yaşındaki Hadise'nin, 25 yaşındaki Hakan Sabancı ile olan birlikteliği son dönemde oldukça konuşulmuştu.
Kadının yaşının büyük olması sizce ilişkiyi nasıl etkiler?
Kadının yaşının büyük olması sizce ilişkiyi nasıl etkiler?
Ben erkeğin olgun olmasından tarafım! Örneğin benim eşimle aramda tam 10 yaş var. Ve elbette bazı konularda fikir ayrılığı yaşıyoruz ancak diğer çiftlere göre çok çok daha iyi anlaşıyoruz. Şükürler olsun. Bu konuya değinecek olursak da, kadınlar 18 yaş altı zamanlarında yaş büyültmek isterler 1 yaş büyük söylerler sürekli. Lakin 30 yaş sendromundan mıdır nedir bilinmez, 30 yaşından sonra hep küçük göstermek isterler. Keza bende yaşımı hiç göstermem daha olgunumdur, ama gerçek yaşımı hiç saklamam :) Belki o yaşlarda kendinden küçük erkek kadınları tatmın ediyordur belki kendilerini daha genç hissetmek istediklerindendir. Söyleyeceklerim bu kadar daha fazla uzatmayayım :D
Hadise bakımlı ve cidden güzel bir kadın. Aradaki yaş farkı göze batacak kadar belli etmiyorsa eğer, 'aşkın yaşı yok' diyebilirim ama gidip 15-20 yaş farkı olmasına rağmen birlikte olan çiftle var ıyy
Vur deyince öldürüyorlar gibi bir şey
Toplumu önemsiyorsanız, dış görünüş olarak kadın büyük görünüyorsa erkekten, sıkıntıdır. Ama ben takmam hiç derseniz, büyük de görünse sorun olmayacak.
Ha, olgunluk olarak düşünce yapısı, onu yakalayabiliyorsa, sorun yoktur... Ben önemsemem, düşünceye bakarım. Çocuk olmasın da...
s-media-cache-ak0.pinimg.com/.../...e3a23a1d82.jpg
Burda ne zaman böyle bir muhabbet dense hep aynı örneği veriyorum, gene verecem.
Şu fotoğraftaki abla 39 yaşında. Var mı aranızda 'Bu benden çok büyük' diye beğenmemezlik edecek birileri?
Gerçekten ya olgunluk yaş ile değil akılla alakalı. Ben kendi yaşıtlarım ile olmayı tercih ederim.
@delicius Kendisinin bir röpörtajını falan izlersen, kendisinin tipine sahip kadınların güzellik bilmem ne tavsiyeleri vermesinin aksine 'O kadın dargilerini dürdüğünüzde çok etkili silah olabilir, elinizde öyle birşey varken biri size sataşırsa katlayıp tam ortasından tutup ağzına ağzına vurun' türevi şeyler anlatıyor. En çok o huyunu seviyorum.
@Kızıl_Sonya Sanki 30'dan sonra insanlara bir durağanlık geliyor ve otomatik olarak eriyorlarmış gibi abartıyorlar da abartıyorlar şu yaş meselesini. Ben canım bir çocuk gibi davranan 40 yaşında insanlar tanıyorum, insanlar yaşla olgunlaşmıyor.
Ki olgunluk da sanıldığı kadar matah değil.
Cevap
9Cevap
benim de başıma geldi benden 6 yaş küçüktü üstelik bende çok minyonum onun yanında ondan daha ufak gösteriyodum nitekim ben yine de istemedim kendime yakıştıramadım yani kendimden küçük biriyle yapamam..
Yani teyzem kocasından 7 yaş büyük annem babamdan 2 yaş büyük eğer bakımlı biriyse kadın neden olmasın
Shakira da kendinden 10 yaş küçük Pique ile izdivaç yapmadı mı yaptı. İyi de yaptı, adam çok seksi. Şimdi yamulmuyorsam iki tane bebeleri var.
Hadise ve Hakan Sabanci olur'da, benden 5 yas kücük bir erkek olmaz yani hoslanmam kücük kardes gibi görürüm o kisiyi
Uyum şart önemli olan nasıl gözüktüğün kaç yaşında gösterdiğin değil yanında olmaktan zevk alman karakterin kafaların uyuşması
Aradaki yaş farkı çok değil bence burda konuşulan yaşları değilde Sabancı olması.
Kadın erkekten her daim kücük olmalı ama kafalar uyuşuyorsa büyükte olabilir no problem
Aynen kadın erkekten küçük olsa daha iyi olur ve daha kısa... *kötü duruyor*
bu gayet normal
bir birlerini sevdikten sonra yaşın önemi yok
çocuk bakımından bir şeyler olabilir belki bilmiyorum.
Erkekler olur diyebilir fakat kadınlar kendilerinden büyük isterler
şu an 23 olduğum için olmaz anlaşamam. Belki ileriki yaşlarda olabilir.
Büyük olurda küçük istemem. Erkekler kadınlardan geç olgunlaşır
Bence istisnalar çok var. Şimdiki kızlar hiçte öyle değil akılları bir karış havada yaşıtlarımın çoğu öyle yalan yok
Hadise gbi kadin 10 yas kucuklede olur cok guzel kadnn
Olmazdım erkek olgun olmalı yaşça büyük olsalar bile bazen daha küçükmüş gibi davraniyorlar
Ben hic dusunmezdim ummazdm ama Şu an kendimden 4 yas küçük birine aşığım:((
hadis 40 yaşında olsa yıne 25 lık biri ile cıkar bence mesala pınar altug genç adamla evlenmedimi zevk işte para varsa herkes nefsini düşünüyor
Erkeğin olgunu makbuldur😂
Ben 2 yas büyüğüm hicsorun olmuyo valla 😀
Kişilerin olğunluğuna bağlı
kendimden küçük biriyle yapamam
Olmam en az 5 yaş büyük olmalı
Rrkek geç olgunlaşır.
Anlasiyorlarsa bizi ilgilendirmez
Benim tercihim olmazdi.
idel bence anlaştıktan sonra yaşın önemi yok
zaten en güzeli 5 dir.
Benden 1-2 yaş küçük biriyle sevgili/eş olurdum.
Aynen ondan bir şey olmaz. Ama aşırı farkı sevmiyorum. İnsan kendinden büyük kişilerden hoşlanabilir, etkilenebilir, hayranlık duyup, duygu besleyebilir ama zor işte. Ben kendimden yaşça küçük birini kardeşim olarak görürüm.
İmkansız..
karşıdaki kişinin karakterine baglı
5 yaş gayet normal..
Şahsen olmam
etkilemez bence
Olmam
No no no
Olmam
Olmazdım
Olmaz
bir çay için
Hayr)
olurdum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar