Sevgilim yanımda osuruyor gegiriyor bu kadar rahatlık fazla degil mi?

Gercekten sıkılmaya basladım 2 bucuk yıl oldu ben mesela evine gidiyorum mutfakta makarna yapıyodum icerden zaart diye osuruyo ben utangac bir insanım zaten mal mal davranıyo ya eskiden cok kibardı bir de seyiyle falan oynuyo oynuyo derken uzun süreli değil yanlıs anlamayın yaparya kro erkekler onu yanımda yapıyo gecen hafta dogum gunuydu guzel bir sürpriz hazırlayım dedim yemekler falan yaptım evi süsledim cagırdım benim ögrenci evine kızları yolladım bir geldi ölcektim böyle bir ayak kokusu yoktur yani hic umursamıyo artık beni sevmiyo mu acaba? ve finali yapıyorum film izliyyoduk bilgisayardan birbirimize sarılmısız battanıyeyı ustumuza sermisiz gayet romantık sonra gaz cıakrdı yine igrenc bir koku sardı battanıyenın altından altından bide kafamı icine soktu battanıyenın zorla gülüyo bide bunun komik oldugunu dusunuyo ne yapmalıyım 2 bucuk yıl ayrılamıyorum
Sevgilim yanımda osuruyor gegiriyor bu kadar rahatlık fazla degil mi?
Cevapla