AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
152Cevap
Keşke sadece kızına adımı koysaydı, bir de karısı bana benziyor. Ilk gördüğümde çok şaşîrmıştım. Karısı bile onun o eski psikopatça tutkunundan haberi var, kızlarına ismimi koymasına nasıl müsade etti bilmiyorum.
başkasının tohumuna benim adımı mı vericek ben de tepki vermezdim senin gibi. Madem beni o kadar çok seviyodu niye o çocuk benden değil :D
Sevgilim vermezde kocası illede sinan olacak afı derse vay eski sevgilimin haline 😂 sevmez evladını kesin 😂😂
belki kız tarafının bir yakının ismi neden üzerine alındın?
madem adımı verecek kadar seviyordu neden başkasıyla evlendi diye düşünürdüm
Kendimi pislik gibi hissederdim. Eşi yerine hala beni sevdiğini gösterir bu olay. Belki r
Tesadüfendir tabii ama neyse ne yineden kötü hissettirirdi.
Saçmalık. Ama belki gerçekten o ismi seviyorda olabilir ya da tesadüf ya eşide o ismi seçmiş olabilir
sana değer verdiğini gösterir. bence gurur duymalısın. yani sonuçta olan olmuş. elden başka birşey gelmiyor. senden bir hatıra kalsın istemiş
ne kadar pez*venk bir adam olduğunu düşünür karısına üzülürüm
Onda iz bıraktığımı düşünürdüm. Genel olarak değerlendirirsek gereksiz.
demekki beni unutamamış derdim ve normal karsilardim
Çoçuğum kız olursa onun adına verir onun oğluyla evlendirirdim sevgili olamadık kaynata bari olalım 😂
Belki de adımı bile unuttu ben kendi kendime kuruntu yapıyorum tesadüfen koymuştur
İlk kızının adını vermiş. Benim de oğlumun ön ismi onun adı.
ben mutlu olurum ki şahsen onu planlıyorum ayrıldık ama hala onu seviyorum ilk aşkım çünkü ilerde oğluma da onun ismini koymayı düşünüyorum :)
kendine daha fazla aci cektirmek felan istiyor galiba omrun boyunca aklina gelcek o kisi , ben acirim sadece bisey dusunmem
At yalani miksinler inanani. İki gundur heryerde bunu soruyolar
hiç bir tepki vermem o isimde sadece benmi varım belki kocası babasının ismini koymuştur.
Saygısız derim, insanın yanındaki kadına saygısı olur
beni gerçekten seviyormuş derim ve gider çocukla ilgilenirdim :)
belki de kocasının annesinin yani çocuğun babaannesinin ismiyle isminiz aynıdır 😂😂
öyle bişey başıma geldi çok saçma bir durum niye öyle bişey yaptı soramadım tabi malum kocası var.
benden dolayı koymamış olabilir der geçerim adım ahmet değil ki tek sebebi tanıdık olsun
Hala beni unutamadigini düşünürüm evlendigi kişiye acidim Şu an 😉
şok olurdum ama orda bisey demezdim bir ara deredim benim niye ismimi koydun diye :)
Evlendigi kisiya saygisizlik bence... Cok sacma buluyorum bu tur seyleri...
Dünyada tek benim adıma sahip ben değilim koyabilir normal
Bende duymuştum. Kızına ismimi vermiş. Hatta tevafuken onu arabada bile görmüştüm. Hiçbirşey hissetmedim açıkçası.
Ben gayet normal karşılarım da adama yazık derim yani açıkçası 😉😂😂😂
Benden dolayı verdiğini düşünmem ama yine de verilmemeli bence.
bir kere olmuşum zaten bu de üstüne bu olunca cehennem olurdu burası bana
Ay allah yazdıysa bozsun kötü bir durum kafa karıştırıcı
Acı cekerin lan ben demkki biseyler kalmş bitmeyen biseyler yasanmamışlklar. cok acı
Sevgilim degildi ama kardesine benim adimi vermisti hosuma gitmedi desem yalan olur 😀
Iyiki ayrilmisim diye düşünürüm öyle saçmalık olmaz ayıp
Adımı değiştirirdim. Adımın onunla yanyana anılmasını istemiyorum.
eşine yazık ya nasıl yutturdu kim bilir ona ben şu şu ismi seviyorum diye...
Olabilir o isim hosuna gidiyodur illa benimle ilgili olcak diye bisey yok
şuanki eşini sevdiğini ama yinede beni unutamadigini dusunurdum:-D
ben o çocuğun annesi olsam olay boşanmaya kadar giderdi
Icim bir garip olur herlde ama tepki ne verilebilir ki zaten
Sırf evlendiğim kişiye olan saygımdan bile vermezdim
Ben de çocuğuma onun adını veririm sonra onları evlendiririm bari onlar birlikte olsun djdjd 😂
Sahsen istemem böyle birseyi ama tepkide vermezdim.
Sen şanslısın Fatma ismini bu devirde kimse vermez 😂
@srkn61 Ismim nickimde yazdigi gibi ama bunuda belirteyim ;)
Faros -HH mi 😊
@srkn61 hee evet ismim Faros ;) Ayrica Fatma/Fatıma olsa bile cok güzel bir isim.
Koymuşlar bir kere sen seviyosan guzel ama yeni modern isimler moda artık
tepki verilecek bir durum yok seni gerçekten sevmiş ve hep yaşatmak istemiş her baktığında her seslendiginde seni yaşatmak istemiş
kızını kucaklardım ay ne güzel ismin var kim koydu bu ismi sana sonra tirip at çek git
bilemiyorum o anki ruh halime bağlı sevineyim mi uzuleyim mi bilemedim😕😂
dünyada tek mehmet ben olmadığıma göre sorun yok başkan
Koydu zaten. Seni seviyorum ama istemiyorum diyodu (ne demekse artık) ailesinin buldugu bir kızla evlendi
Tepki verilemez o durumda evlendigi kisiye acırım. Bir unutulamamışlık var ortada.
ölmek isterdim off be ne kötü Rabbim kimseye öyle bişy vermesin
Gider karısına bunu söylerim 😂 ya şaka bir yana cidden acı bir durum unutamamış
Cocuktan sogurum, bosanmaya çalisirim ya da cocugu ona sevdirmem bir daha
Benim için mi o ismi vermiş yoksa başka bir durum mu? Benim için o ismi verdiyse adi derdim.
umrumda olmaz..
eşine en büyük ihaneti yapmıştır gözümde..
bende onun adını kendi çocuğuma veririm evlenemedik bari yakın olalım
Bende çocuğuma onun ismini verip çocukları sevgili yapmaya çalışırım ve akraba olur intikamımı alırım..
isimdir verebilir ama seni unutamadigi icin vermise yazik
Ayy kiyamam benimle yapmak istedigi cocugu yapamamis😂unutamamus benim ne kadar seviyorsa cocuguna adimi koymus😂tam olarakta tepkim bu olurdu😂