AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
184Cevap
aman ne düşüncem ya uykudan kalkıp bakmış olabilir, açık kalmıştır vs vs.
abartmayalım
bende gece uyandığımda bakıyorum watsapa ama sürekli yaparsa gebertirim
Son görülmesine bakmıyorum bile güveniyorum şimdilik
Sabah namazina kalkti desem ezan o saatte okunmuyor :D
ilk sefer bisey demem ikinciyede bisey demem ama terkrar tekrar oluyorsa supe eder hesap sorarim
genelde korktuğun şey gelir başına, durumun vahim malesef
Yazik uyku tutmamis demek konustuklarimizi yeniden okumus yatmış derim
iyi geceler diyip 10dk sonra girenler var biliyormusunuz? :///////////////////////////
Mutlu olurdum. En azından son görülmesi açık olurdu. şu an kapalı 😞
kendi görülmem kapalı olduğu için kimseninkinide görmüyorum kafam rahat pırıl pırıl
ben girdim mi diye kontrol etmek icin girmis derdim. ne kadarda iyimser bir kiz 😂
Hesap mı kapattın sen 🙂
eveeet
Hayırdır 🙂
ya iste sinava hazirligi falan
Yanlışlıkla girmiştir kesinnn uyur yazar da olabilir 😂
Ben gece uyanip bakarim ara ara telefona. Bunda bisey yok. Baktigimi hatirlamam bile cogu zaman
Kapatın son görülmenizi kafanız rahat olsun. Bazen insanlar gerçekten sıkıntı arıyor.
Tereddüt ediyorsan neden girdiğini sor arkadas yazmıs derse ekran görüntüsü at de :)
Bısey düsünmem. bende gece kalkarssam bakiyorum ne var bunda
sabah namazı için uyandığunda alarmı kapatırken yanlışlıkla WhatsApp a girmiş olabileceğini düşünürüm 😁😇
Sabah namazı vakti sabah işe gitme saatlerinde bu aralar
@fmg77 harbiden ha
hep sevgılın icinmı gırıyorsun watsapa kız uyuyunca baska dostuyla gorusmustur ya da ıkıdakka bakıp cıkmıstır ıcınız fesat sızın
Sizin oranın sabah namazını sen mi kıldırdın derim 😂😂
Onun içi kötü olsa son görülmesini kapatır. Uyku tumamistir girmiştir. Bende arada öyle oluyor.
Vaaaay derim o satte ne iş hayırdır yani bana uyucam deyipte beni mi uyutuyorsun derim
Bazen aniden gece uyanıp girmiş olabilir. Uykusu bölünmüştür. Hemen kestirip atma
Sevgili ile işim yok istemiyorum fakat namaza kalkmayan için bu adam ne yapıyor Dedirtir insana 😀😀😀😀
Gece uyanmış bakmıştır derim kendimi yirtmama gerek yok
Bir kaç gün daha bakarım. Hep o saatte ise son görülmesi ve başka şüphelerim varsa sessizce heryerden siler engeller ve hayatından çıkar giderim.
eğer beni sevdigine gercekten inanıyosam beni düşünmüş derim.:))
Hiçbir şey
Olabilir uyanmıştır girmiştir çıkmıştır
o saatte bana yazmışsa sıkıntı yok naptıgını sorarm geçer ama hiç yazmadan o saatte girdiyse sıkıntı büyük
Fazla takmaya gerek yok oylesine bir sorarim niye uyumadin o saate kadar derim mantikli bir cevap verir zaten
ne yaptın o saatte derim uyanınca telefona baktım ondan gözüküyor derse sorun yok ama dicek bir sözü yoksa tartışma çıkar
Iyi ihtimaller: sana bakmak icin girmistir, öylesine bakmak icin ya da bilerek seni kiskandirmak icin
Kötü tek bir ihtimal var o da baska bir kiz ile konusuyor
Benim son görülmem her zaman kapalıdır yani karsımdakini de görmüyorum
Güveniyorum ben sevgilime. Arkadaşı mesaj atmıştır en fazla. Kimseyle işi olmaz benim aşkımın 😂😂😂
04,47 ne kızım ya indirim reyonundaki fiyatlar gibi :)
umursamaz davranırım bir gün ben de aynısını yaparım bakalım rahatsız oluyor mu olmuyor mu😄
Yani belki sabah namazı icin imama mesaj attı whatsapptan olamaz mı? Olamaz😂
Olası senaryoları düşünürüm.
Ya biriyle konuşuyor.
Ya uyku tutmadı öylesine bir gireyim demiştir
Ya da senin son görülmeni kontrol etmek için girmiştir
son gorulmesini kapatmayi unutmus yakalanmis hadi gecmis olsun 😂😂
olabilir...
önemli bişey mi var diye merak ederim, uyuyamadı mı acaba diye.
namaza kalkmistir ve mesaj geldigini gormustur. buyuk ihtimal o mesaj bendendir de niye 4.47?
kotu dusunme hemen blki sabh ezanini faln okucaktir 😂saka biyana oda uynip sana bkmistir
hayatında bir ben yokum ya?
biri gece yazmıştır, bakmıştır diye düşünürüm
Bunu bilerek yapan var. Sırf bunun için alarm kurup yatanı biliyorum ::)
Ne var bunda okadar güvensizmi ilişkiniz derim size
sevgilim yok olsada bir açıklamsı ilaki vardır ön yargılı olmayın... mesela benim gece gündüz açık wifi açık olduğu için...
KKesinlikle sorgularim ve sevgilimi daha fazla takip edeerim hal hareketinde ve whatsalin songorulmesine hergun bakarim ondan sonra hersey anlaşılır bence😉
Sorarım direk. Uyanip Sana baktim demisti eski erkek arkadaşım
kesin beni uyuttu biriyle konustu derdim ben olsam ama yinede belli olmaz birileri mesaj atmıstı uyanıp bakmıstır.
Sabah namazına kalkmıştır hemen seapmayin arkadaşlar
hiiaaamınaaa neydion layn o saaatte hııııığğğ derim
Şafak operasyonuna mı katıldın kızım o son görülme ne derim
olabilir, ben debazen gece yarısı kalkıp bakıyorum bir şeyler yazmış mı diye.
Takintli sorunlu biriyle yapamam ben zaten yoksa guvenim ayrilirim
Arada güven varsa sabaha kadar acık kalabilir güven bir ilişkide başda gelenlerden biri
Belki sabah su içmeye kalkıp sonradan telefona bakmış olabilir
oyle oluyodu genelde hep cunku namaza kalkiyor 😄😄
hayra yorarım. güvenmiyosam zaten sevgilim değildir
fesat olma uyanmış uyuyamamış sen varmısın diye bakmış
bencede
Salak derim senden, senden sonra, gizliye alsa hiç bir sorun çıkmaz derim. Geçmiş olsun aldatılıyorsun.
Valla benim sevgilimse illaki bir bildiği vardır ya da mantıklı açjmlaması