Saçma sapan şeyler. 1- Belki uykusu kaçtı öyle bir bakınmak istemiştir? 2- Yatıcam demiştir ama bir anda uykusu kaçmıştır bazen bana da öyle oluyor yatayım hadi diyorum sonra bir an uykum kaçıyor lan pk atayım az daha diyorum bir bakıyorum sabahlıyorum. 3- En fazla yapacağım şey o saatlerde takılma uyku düzenin iyi olmayacağını söylerim. Sevgilim olsa bile onun uyku düzeni veya face vb. sitelere uygulamalara vs. girip girmeyeceğini bana hesap vermek zorunda değil, hesap sormak zorunda da değilim. Özgürlüğü o kişinin kişi ne hakla karışabilir. Ben girdiysem ona ne oluyor? O girdiyse bana ne oluyor?
hemen kötü düşünmemek lazım. belki birden uyandı. aklına ben geldim. bir bakayım dedi. baktı whatsappa sonra geri uyudu... bu bir kaç kere tekrarlanırsa 3-4 kere filan, sonra şüphe duyulabilir ve bir kaç gün takip edilebilir. benim düşüncem bu... güvensizlik ortamı yaratmaya gerek yok hemen...
Belki uykusundan uyanıp uyku sersemi girdi belki can sıkıntısından belki senin son görülmene baktı. O saatte girdi diye seni aldattığı ya da biriyle konuştuğu anlamına gelmez bu. Hem bu gibi konular çok saçma yani neden son görülmesi sabaha karşı ya da neden çevrimiçi ve bana yazmıyor gibi. Ne kadar sevgili olsakta kişilerin kendine göre bir hayatı var bu unutulmamalı. Bu gibi şeyler gereksiz yere insanı paranoyaklaştırıp ilişkiyi yıpratır.
Ya şöyle ki bir sürü ihtimal olabilir bana hep öyle oluyor iyi geceler diyoruz konuşuyoruz hatta SOnra gece girmiş oluyor ama okulunun ailesinin wp grupları oluyor onlarla geyik yapıyor çoğu zaman, bunlara takılma her şey olabilir kötü bir ihtimal olmasına gerek yok
O yattiktan sonra whastappdan mesaj gelmistir. Gecede WC e kalkinca telefonun ışığını görmüş okumuştur. Direk hemen naparsin asarim keserim modlarini birakin az anlayis. Oz guvensizseniz zaten o sevgiliniz agziyla kuş tutsa sizin gönlünüz yine olmaz.!
Sabah sorardım gece uyandın mı bir problem yok, değil mi? diye. Zaten benim sevgilimse söylerdi ne olduğunu anlayıp. Gece uyanırsam bende arada zevk olsun diye giriyorum arkadaş grubunda konuşmalar oluyor. Sevdiğimiz insanlarda da sürekli suç arayacaksak bitmişiz zaten. Tabiki saf olun da demiyorum da her şeyin bir limiti var.
Akıllı adam ve adam bir bok yiyorsa bile en son mesajı yazıp çıkarken sevgilisine de mesaj atar ki işkillenmesin :))) ben bir nane yemiyorum belki kankalarımla konuşuyorum ya da uyandığımda bakıyorum ama ona da yazıyorum seni seviyorummm, seni özledimm falan diye ki öküz altında buzağı aramaya fırsatı olmasın 😂
Uygulamanın açık kalmış olabileceğini düşünmek okadar zor değil. Tabi o saatte birinin ona mesaj atmış olma ihtimali de var ama zaten ilişkiniz iyiyse kendinizden ve sevdiğinizden şüphesiz yoksa bunu sorun etmezsiniz. Varsa da o ilişki patlamıştır geçmiş olsun. İlk durakta inin.
Bence hiç birsey yapmam bazen gece uyduktan sonra gruptan gelen msjlar ayada arkadaşlarımin msjlarida olabiliyor. Gece uyandığım zaman whatsappa girip bakıyorum bence herseyin altında bir buzağı aramayın cidden hem iliskiyi hemde yaşam koşullarını zorluyosunuz bu kadar takılmayın derim ben
Geçen gün benzer durumu yaşadım. Saat beş gibi kalkmış bakmış whatsappa, sabah olunca sordum nedenini. Uyku sersemiydim aniden uyandım neden baktığımı bile bilmiyorum dedi. İnandım ben, bu kadar sıkboğaz etmemek gerek insanları. Kaç aydır beraberiz ilk defa oldu böyle bir şey, huzur kaçırmaya değer mi?
Yav mübarek adamlar aklınız fikriniz aldattı yalan söyledi başkalarıyla konuşuyor demekki. siz aynısını yapacaksınız ki ondan bekliyor sunuz ya gece uyuyamadiysa ya sesinizi ozlediyse siz çıkmışsınız size bakıp çıkmıştır bu kadar da fesat olmayın mübarek
Yalan söylediği kesin, bunu anlarım. Çünkü 4 saat önce yatacağını söyleyip, yatmaması manidar olur. Acaba kimlerle konuşuyor? Yani uyku tutmasa, WhatsApp'a girmezdi, evde televizyon izlerdi uykusu gelene kadar? Şüpheci yaklaşırdım, ilişkiyi sarsardı bir yalanı.
ne varki ben bazen gece uyku sersemi kalkıyorum el alışkanlığı açıp bakıp kapatıyorum. belkide oda senin saat kaçta girdiğini kontrol etmek için girmiş olmazmı adamı hasta etmeyin bu kız milletine ayar oluyorum zaten hep kendi tarafınızdan bakıyorsunuz.
Su icmeye kalkmstr tuvalete kalkmstr olabilir ama puf nokta surda ki 04.47de yatp snra tekrar hergun uyandigi saatte uyanms mi iste kacta kalkyosa 7 8 9? Eger uyanamadysa o saate kadar uyumams ve seni keklemistir
sor sakince. eger erken uyanip girdiyse sorun yok cogu insan yapar buni o saate kadar oturduysa da kimle konustugunu ogren. belki arkadasiyla konusmustur falan duruma gore degisir kiz triplerine girip hemen saldirma
Belki uyuyamamışır gece kalkmıştır , whatsappe girme gereği duymuştur diye medeni normal insanlar gibi düşüneceğim yerde , paranoyaklık yapıp o saatde whats app de ne işinin olduğunu sorarım.
Olaya ne kadar pozitif yaklaşan hemcinslerim var yahu😂😂 karsisindaki erkek yalniz. sanal seks yapmistir bir hatunla bence. buyrun yorumum konusmaya acik.
hahaha😂😂 @Fatoş-HH tatlim herifin namaza kalktigini iddia edenler var. namaza kalkan adam girer abdestini alir. seccadesini yayar ve de Allah icin okur duasini kilar namazini. Telefonun saatine bakmismis. telefonun saatine whatsaptan bakiliyo. En dandik telefonda bile anasayfanin en sağ tepesinde saat yazar. sevgili online mi diye bakmismis. buda bir pollyanna görüşü. he evet sevgilisini kontrol etmek icin bakmistir. bende yedim😂😂😂
Cok mantikli-.- Ben bu durumu tekrardan bir düsüneyim xD Ya bende dedim ya zaten uyandi o saatde mesajin geldigini gördü artik kim yazdiysa mesaji okumak icin girdi =D
@NightBlue11 yok karistirmiyorm. laf gelişiydi o. evet senden masum degilsindir diye dusunmeye basladim bak. hemcinsini nasilda koruyosn bak😋 neyse sen masumsun bence. hayatta yapmazsin oyle seyler
@NightBlue11 aldatmadim😂 tamam canm.. Yasin dogruysa 24 se eger ya daha aldatma boyutuna gelen iliski yasamadin. ya da aldatmak kaninda yok. . adamin hammaddesisin.
@Fatoş-HH her erkek aldatmiyor canimcim. bazilar sadece masum yalanlar soyluyor. Bazilari hülyayi hasan başçavus diye kaydediyor, bazilari uyuyordum yalani altinda baska bir hatunla baska bir sosyal medya hesabinin mesaj bolumunde takiliyor. bazilarida karilarinin dizleri dibinde cekirdek citleyip canim karim diyor. yani evli hepsi 😂😂
Böyle seyi sorun etmem gereksiz birsey bana yalan söyledigini düsünmem. Uyumustur Saat 04:47 gibi uyanmistir saate bakmak istemistir o ara görüyorki mesaj gelmis okumak icin Whatsappa girmistir. Merak ediyorsamda direk sorarim yani.
Kotu dusunmemek lazim hemen belki uykusu kacti bir arkadasi falan bsy yazdi ona cvp verdi yani hemen en otusunu dusunmemek lazim.. Ama tabi size daha soguk veya daha farkli davranmaya basladiysa orda bir suphe duyulabilir...
Sevgiline ne derece guveniyosun bu düşünceni etkiler. Mesela güven vermiyosa tabi ki sorgulaman Lazım. ama guven sorunun yoksa gece uyanmış olma ihtimalini göz önünde bulundurursun sonuçta el alışkanlığı bazen yazan olmasa da öyle girip bakabiliyo insan.
"İyi geceler" dileyip sonrasında Whatsapp'da gecenin geç saatlerine kadar aralıksız çevrimiçi kalanları gördük. Başka biri ile konuştuğunu düşünürüm. Hoş değil.
Bir kerede olagan karsilardim, üzerinde durmazdim, lakin bu durumla sıkça karşılaştığımda, şüphelerim yoğunlaşırdı. Baştan belli etmeden, sebebini öğrenmeye çalışırdım
Whatsapp yokken hatta cep telefonu hiç kimsede olmadığı zamanlarda insanlar birbirlerine nasıl güveniyordular ise sen de öyle güveneceksin. Sokturtmayın whatsapp'ınıza. Eskiden whatsapp mı vardı?
Güvenmediğim bir insan sevgilim değil arkadaşım bile olamaz. Önce bunu netleştr kafanda ne kadar güveniyosun 'sevgilim' dediğin kişiye. Sorarım tabi o saatte naptığını ama aklıma başka biri gelmez
Gecenin bir saati bende uyanabiliyorum uykum kaçıyo bazen o saattede kıza yazıp rahatsız edemem empati yapıcam belki kız arkadasımın watsapp görülmesine bakabilirim
Güven şart tabiki ama sorumuda sorarım alibeyköye senmi sabah ezanını okuyup namaz kıldırdın derim oda inadıma ne halt ettiğini kimle konuştunu demezse vay haline ☺️
Kisiye gore degisiyor bunun yanina baska suphelenecegin durumlar varsa aldatiyor ama oyle biri degilse mesela gece bir ara uyanip bakmis cikmis olabilir.
Sıkıntı. O saatte neden çevrimiçi olduğunu sorarım. Mantıklı bir açıklaması varsa sorun olmaz ama beni yaptığı açıklamasına inandıramazsa cidden büyük kriz çıkar.
Aklıma deli deli sorular gelir ya ama yani sonuçta güven şart ilişkide ama onun karşında ki insanıda ne halt olduğunu bilemeyiz kandırırlar sonra beni bırakır giderrrrr 😪😪😪
Al işte mal cocuk bilmiyor işi gece rüyamda seni gördüm aşkım dayanamadım hemen seni çok seviyorum demem lazım diye en son bir mesaj yazıp son görülme saatiyle aynı anda bırakırsa sorun olmaz hatta romantik bile olur 😀😀
Ne kadar değişik insanlarsınız hepinizde bir şüphe var acaba aldatır mı diye.. O zaman niye birliktesiniz? Benim sevgilime güvenim tam uykusu kaçmıştır ne var yani bende giriyorum o saatte
En İyi Cevaplar