Eşim arabamızı babasının üstüne yapması yüzünden birbirimize girdik?

Yeni evli sayılırız 2 ay oluyor. eşimin yaklaşık 35 bin değerinde bir arabası vardı o arabayı kendisine bekarken babası almış 2 yıl önce düğünümüz bitti ve biz o arabayı yükseltmek istedik sonuç olarak 57 bin değerinde başka bir araç aldık ve 25 bini bileziklerimi bozdurarak ben verdim. bekarken sigortayı muayeneyi bilmem neyi babası öder diye babasının üstünde idi ama şimdi de babasının üstüne olmaya devam edince çıldırdım sinirimden bütün bir akşam saydım sövdüm. Halen de sinirimden titriyorum, kötü şeyler yapıcam bir akıl verin bana
Eşim arabamızı babasının üstüne yapması yüzünden birbirimize girdik?
Cevapla