Babama dusuncemizi soyledik arabaya bindi gitti sizce haksiz miyiz?

Babam bizimle otururken hep telefonla oynuyor soru soruyoruz 6 7 kere sesleniyoruz oyle bakiyor ama komsular gelince cok mutlu onlarla sohbet ediyor tatile bile gelsinler istiyor ya da is yerinde falan herkese gulucukler saciyor bizimle de mutlu bize de yapiyor ama genelde telefonla ilgileniyor bizde az once cay iciyorduk misir almisti pisirdik yiyoruz telefonu birakip yemiyor baba dedim cagirayim komsuyu da sohbet et bizimle dedom sonra komsular cay icmeye geldi annemde heh geldi nese kaynaklarimiz dedi babamda siz bi daha beni aksam evde bulursunus dedi gitti haksiz miyiz? Bazen hasta oluyoruz hic hatirlamaz hastaligimizi ama komsunun cocuklarina bir sey olsa unutmaz sorar ben gozunun icine bakarim ama o boyle yapiyor bayadir icimde tasiyordu bugun tepki gosterdim kizdi gitti iste yanlis mi yaptim

Babama dusuncemizi soyledik arabaya bindi gitti sizce haksiz miyiz?
Cevapla