Babam araba aldı bana yengem kimin üstüne diye sordu sizce iyi niyetli mi?

Yengeme çok güvenirim içinde bildiğim kadarıyla hasetlik fesatlık yok babam ve abimler ortak çalışıyor arabayı paylaştım teşekkür ederim babacım diye dün bugün kahvaltıya çağırdı beni kimin üzerine parası ödendi gibi şeyler sordu açıkçası şaşırdım biz onlar araba alınca sormadık kimin üstüne diye ve hiç mutlu değil gibi geldi hissettiğim bu yöndeydi bende annemin üzerine olucak dedim baya bir sorguladı tuhafıma gitti bende onun içinde fesatlık yok diye düşünürdüm hatta bastırarak hepimiz filan dedim hepimiz binicez benim senin olmaz dedim onayladı filan ama hiç samimi gelmedi eskisi gibi değildi tavırları hissettiğim bu yondeydi sizce nasıl davranmaliyim bundan sonra
Babam araba aldı bana yengem kimin üstüne diye sordu sizce iyi niyetli mi?
Cevapla