Tartışmalarda neden kadınlar değil de erkekler evi terk eden taraf oluyor?

Hep merak ediyorum. Genel olarak evi terk eden erkek oluyor. Bir kere de kadınlar kapıyı vurup akşam eve gelsinler. Neden hep erkekler? açıklayın bana bu durumu. :) Bu annesinin evine gidenleri demiyorum. Sıradan tartışma esnasında girmenizi diyorum.
Tartışmalarda neden kadınlar degilde erkekler evi terk eden taraf oluyor?


Tartışmalarda neden kadınlar değil de erkekler evi terk eden taraf oluyor?
Cevapla