• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevdiğiniz mi gözünüze güzel görünür, yoksa güzel bulduğunuzu mu seversiniz?

nisanyağmuru-88
nisanyağmuru-88 Takip Et
Guru Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Sevdiğiniz mi gözünüze güzel görünür, yoksa güzel bulduğunuzu mu seversiniz?
Sevdiğiniz mi gözünüze güzel görünür, yoksa güzel bulduğunuzu mu seversiniz?

#Nisanyağmuru
Sevdiğiniz mi gözünüze güzel görünür, yoksa güzel bulduğunuzu mu seversiniz?
Cevapla
Sevgi Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Woleska
    Woleska Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 82%
    +1 yıl

    Konuştuğum biri vardı, sosyal medya üzerinden. Yüzünü görmedim, sesini bir kere bile duymadım. Ama ben onu çok seviyordum. Yaptığı her şey harika görünüyordu bana. Sanki o her şeyi biliyor gibi, derdimi anlatır ondan yorum alır ve hareket ederdim. Bana ders çalışma taktiği bil verirdi. Uzun süre geçti. Bir yıl neredeyse. Bana o gün kendisini göstermişti. Dedim ki içimden al bunu koy yanına bir ömür boyu sev. Öyle güzel geldi ki ya gerçekten muhteşemdi o bende. Gözümde, gönlümde, ağzımda harika bir insandı. Arkadaşıma onu anlatırdım. Öyle böyle değil, hep onu konuşurdum. Ağzımdan düşmezdi. Bir gün çok merak etti arkadaşım tabii ben göstermiyorum. Çok kıskanıyorum çünkü. Yorum istemiyordum. Telefon şifremi nasıl açtı bilmem, fotoğrafına bakmış. Bana dediği şey, "onun harika olduğunu söylemiştin, gücenme ama öyle değilmiş." dedi. Bende "ben onu seviyorum, sen sevdiğini çirkin görür müsün?" demiştim. Bir yıl konuştuk sonrasında o konuştuğum kişi çok değişti, tanıdığım gibi değildi. Bana gerçekten yaklaşımı değişmişti. Yaptığı o kadar şeyden sonra hala aklımda, ağzımda, gönlümde... Sevdiğini güzel bulduğun zaman aşık olmuşsun demektir. O kadar şey yaşattı, yaşattıklarına değil güzelliğine ağladım. Kısacası sevdiğimi güzel bulurum.

    1
    7 Yorumla
    • Otobot
      Otobot
      +1 yıl

      selam sana göre bu kadar iyi bir insan neden değişmiştir bir fikrin muhakkak vardır merak ettim paylaşmak istersen.

      Yorumla
    • Woleska
      Woleska
      +1 yıl

      @Otobot elbette var. Ama bir değil birkaç fikrim var bu konuda. Burada mı anlatayım?

      Yorumla
    • Otobot
      Otobot
      +1 yıl

      Nerden rahat hissedeceksen ordan yazabilirsin merak ettim

      Yorumla
    • Woleska
      Woleska
      +1 yıl

      Anlatabileceğim tek yer burası. Biz sevgili modunda arkadaştık. Her şey çok güzel gidiyordu, ben onunla konuşurken kendimi güvende hissediyordum. Muhteşemdi. Kendim hakkımda her şeyi biliyordu. O sıralar sanaldan konuştuğum bir kız arkadaşım vardı, bana bir şeyler anlatırdı. Bende ona ilk kez, sevgilimi anlattım. Grup açar mısın merak ediyorum dedi. Bu cümleye gözlerimi dikip bakakalmıştım ama grubu açtım. Arkadaşım birden bire beni kötülemeye başladı, gerçekten inanamadım buna. Sevgiliminde bana şerefsiz dediğini gördüğümde çok sinirlenmiştim. Çünkü ben kendimi ona anlatamadığımı hissettim o an. Beni tanıyamadığını, okuyamadığını o an hissettim. Engel attım. Diğer hesabından bana açıklama yapmaya çalıştı yine engel attım. Aradan 1 ay geçmişti. Onu çok özlemiştim. Yastığımda rimel akıntıları birikmiştir o 1 ayda. 1 ay sonrasında gece 2 buçuk gibi yazdım ancak farklı bir hesaptan yazdım, nasılsın diye. Merak ediyordum nasıl olduğunu. Bana, "neden döndün?" dedi. -devam edeceğim.

      Yorumla
    • Woleska
      Woleska
      +1 yıl

      Sadece nasıl olduğunu merak ettim ve sana nasılsın diye bir soru sormuştum dedim. Kötü olduğunu söyledi. Konuştuk, konuştuk bir zamandan sonra yine aynı noktaya geldik. Eskisinden daha iyiydik belki de. O arkadaşıma tavır almamıştım. Onunla hâlâ konuşuyordum. İki hafta sonrasında sanaldan arkadaşıma, onunla yine konuştuğumuzu söyledim. Siz konuşuyor musunuz biz de konuşuyoruz dedi. Ben sakinliğimi diri tutmaya çalışıyordum. Direkt sordum onunla mı konuşuyorsun sen dedim. Evet ama kardeşim gibi görüyorum dedi. Bundan iki gün sonra arkadaşım, o kötü birisi benden telefon numaramı istedi vermediğimde küfürler etti dedi. İnanmak istemezdim ama inandım. Doğru söylediğine emindim, hâlâ öyle. Yine de sordum ona, beni ikna etmeye çalışsada ona inanamamıştım. Hesabını vermesine rağmen olmadı çünkü hesabını yarım saat sonrasında vermişti. Belki mesajları silmiş olabilirdi. Yine engel attım. Aradan bir yıl geçti döndüm. Döndüğümde biraz konuştuk sonrasında, bana fotoğraf borçluydun-sığmıyor...

      Yorumla
    • Woleska
      Woleska
      +1 yıl

      Bana fotoğraf borçlusun demişti. Ona fotoğraf attım ve bana cinsellik yönden bir şeyler söyledi. Biliyorum kırgındı bana oyun oynuyordu. Çünkü biz onunla konuşurken, kendisinden uzaklaştırmak için ben sandığın gibi biri değilim bende birkaç kızın videosu bile var demişti. Dediğim şey umurumda değil eskilerin beni ilgilendirmez demiştim. O an bana öyle yaklaştığını görünce hayal kırıklığı hissettim. Sürekli o konudaydı, sürekli olarak bu konuyu konuşmadıkça hep bu konuda olacağım diyordu.(yine gece vakitlerindeydi) ben konuyu değiştirmek için bir şeyler söylüyordum. Bana dedi ki bilgisayarda sorun olabilir, team wiewer kullanıyorsan verir misin sorun bende mi diye bakacağım dedi, vermiştim. Hesabıma girmemi söyledi girdim. Sohbetten birilerine ben selimi seviyorum dedi (isim uydurmasyon) erkeklerin çoğunu engelledi. Sonra google iğrenç şeyler yazdı. Beni zor durumda bırakıyordu. Hiç böyle bir şey yaşamamıştım. Sonrasında engel attım.

      Yorumla
    • Woleska
      Woleska
      +1 yıl

      Bu artık otomatiğe bağlamıştı sanki. Sürekli engel atıp açıyordum. Bu seferde açtım konuştuğumuzda ona sert davranıyordum. Çünkü hak ediyordu. Ama onunla konuşmadan yapamıyordum. Sabrımın son noktasına getirdi beni, küfür etmiştim. Kolay küfür eden biri değilim. Bana baştan beri çok kötü şeyler diyen insan, ben iki kere küfür ettiğim için engel attı. Sanırım beni önemsemediği için yaptı böyle bir şeyi. Bana yaklaşımları o yüzden öyleydi belki de.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • νύχτα
    νύχτα Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    Ördeğe yavrusu kaz görünürmüş Nisan :)) onlar güzel değil biz güzel sevdik..

    1
    2 Yorumla
    • nisanyağmuru-88
      nisanyağmuru-88
      +1 yıl

      Bak doğru dedin kuzu 😄

      Yorumla
    • νύχτα
      νύχτα
      +1 yıl

      Yaa

      Yorumla
  • uqur1453
    uqur1453 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    bana kalırsa güzeli sevmek kusurları görmezden gelmek değil illaki bir yerden patlak verir fakat sevdiği kişi insana güzel gelir kusurları görsede insan kapatır sinirlense de bağıramaz kıyamaz hadi diyelim bağırdı fakat 2 dk ya biter gider hiç bir şey olmamış gibi olur insan :) şahsen ben geçmişte güzel olan sevgililerime sert yaptığım zamanlar çokça olurdu... eşime ise kıyamıyorum ben fiziki olarak kıyaslamada güzele olmadığını düşünen insan olabilir fakat bana açtığı o güzel yüreği ben hiç bir yerde bulamadım arkadaş.

    0
    0 Yorumla
  • Sonra_danGurme
    Sonra_danGurme Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    İnsan sevildikçe güzelleşir

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

114

Cevap

87

Cevap

  • simirnas
    simirnas Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 38%
    +1 yıl

    sevdigim gozume guzel gorunur malesef.
    malesef diyorum cunku dombilinun tekini brad pitt yapma ozelligine sahibim sevince. o da gercekten brad sanmisti kendisini, kiyamam.
    ilk ve sondu.
    birdaha disini begenmedigime b. ok muamelesi yapmayi huy edindim.

    2
    17 Yorumla
    • Otobot
      Otobot
      +1 yıl

      yorumun dibine vurmuşsun helalin var. Sevdiğinle berabermisin şu anda

      Yorumla
    • simirnas
      simirnas
      +1 yıl

      degilim @Otobot cugum.

      Yorumla
    • Otobot
      Otobot
      +1 yıl

      üzüldüm

      Yorumla
    • simirnas
      simirnas
      +1 yıl

      bende baslarda uzgundum.7 kilo vermistim yemeden icmeden kesilmistim. ama simdi biraz daha normalim sanirim

      Yorumla
    • Otobot
      Otobot
      +1 yıl

      ya da hayırlı oldu belki de

      Yorumla
    • Otobot
      Otobot
      +1 yıl

      hayat devam ediyor

      Yorumla
    • simirnas
      simirnas
      +1 yıl

      ediyor da nasil ediyor iste. yapacak bisey yok. tam kendine layik birini buldu nişan oldu ayrildiktan alti ay sonra..

      Yorumla
    • Otobot
      Otobot
      +1 yıl

      ne çabuk bulmuş ve üstüne nişanlanmış dombini

      Yorumla
    • simirnas
      simirnas
      +1 yıl

      kiz kosede vardi zaten. bizim ne zaman aramiz acilsa o kiza giderdi duydugumda da yattigini itiraf eder bu isler icin var o derdi.
      boyle dedigi kizla nişanlandi.

      Yorumla
    • Otobot
      Otobot
      +1 yıl

      yuh

      Yorumla
    • simirnas
      simirnas
      +1 yıl

      hayatta boyle insanlarda var otobotcugum

      Yorumla
    • Otobot
      Otobot
      +1 yıl

      sen nasıl o zamanlar göz yumdunki böyle işler için var ne demek

      Yorumla
    • simirnas
      simirnas
      +1 yıl

      valla aptaldim asiktim kucuktum. sa^laktim hatta kabul ediorum. en cokta buna pismanim zaten. ilk olayinda go^tune basacaktim tekmeyi.
      ama iste hata yapa yapa dogruyu ogreniyoruz insaniz.

      Yorumla
    • Otobot
      Otobot
      +1 yıl

      aynen

      Yorumla
    • Otobot
      Otobot
      +1 yıl

      aşık olan seven paylaşamaz

      Yorumla
    • Otobot
      Otobot
      +1 yıl

      aşk gözüne perde indirmiş

      Yorumla
    • Otobot
      Otobot
      +1 yıl

      olsun hayırlısı olmuş

      Yorumla
  • yeni1902
    yeni1902 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 31%
    +1 yıl

    sevdigim gozume guzel gozukur. ya herkes hoslandigim cocuktan dolayi cok tipsiz diyo. ama ben seviyorum. gozume batmiyo hic biseyi . yakisiklilik kavrami ne unutuyorum. onu o oldugu icin seviyorum. mesela onu cantasinjn tek kolunu taktigi icin bile sevebilirim 😊

    2
    0 Yorumla
  • Selcangzl
    Selcangzl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 43%
    +1 yıl

    herkes farkli dusunur bu konuda kimisi guzel buldugunu sever kimide sevdigini guzel bulur ama onemli olan ic guzelliktir tabi ic guzellik kimileri icin tek basina yetmez kisi bakimli olmali diye dusunuyorum..

    1
    6 Yorumla
    • cannyldrm
      cannyldrm
      +1 yıl

      Kesinlikle ama insanların maalesef özgüveni ve kişiden kişiye değişir nasıl biri olduğu

      Yorumla
    • Selcangzl
      Selcangzl
      +1 yıl

      tabiyki oyle benim eskidem sevdigim biri vardi cirkin biseydi ama benim gozumde baska bir yane daha yoktu kimide cok yakisikliydi ama benim gozumde ederi yoktu

      Yorumla
    • Selcangzl
      Selcangzl
      +1 yıl

      kalp meselesi

      Yorumla
    • cannyldrm
      cannyldrm
      +1 yıl

      Keainlikle öyle keşke herkes sizin gibi düşünebilse gerçek aşk sizinki saygı yani ama nasıl biri istediğiniz de önemli

      Yorumla
    • Selcangzl
      Selcangzl
      +1 yıl

      anlayis guven ve sevgidir onemli olan ozellikle guven kisinin aklinda sorular kaldigi zaman bir yerde patlak verip bitiyo hersey ama guven oldugu zaman sevgide saygida anlayista oluyo tabi herkes ayni degil oyle insanlar varki bin turlu yalan soyler sevgisine inandirmak icin seviyorum der baskasina yar etmem der vururum öldürürum der ama sonra bir bakarsin o addan eser gok hayatinda

      Yorumla
    • cannyldrm
      cannyldrm
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle aşk çok özel birşey hissetmek gerekir bence hissetmeden birşey yapmak bana saçma geliyor yani takip etme şansınız var mı beni sonra silersiniz konu uzuyor

      Yorumla
  • rockgreen
    rockgreen Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 72%
    +1 yıl

    sirayla... önce güzel bulduğun icin seversin, sevgi ilerledikce durum digerine döner ama dönmeyebilir de... bu ne lan nesini begenmisim bunun da diyebilirsin, karisik isler

    3
    0 Yorumla
  • Naneli-parfüm
    Naneli-parfüm Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Bence birini güzel bulmak kişiden kişiye değişir benim beğendiğim baskasina güzel gelmez ayni sekilde de baskasinin begendigi de bana güzel gelmeyebilir en önemli nokta kime ve neye göre güzel olduğu 😀

    1
    0 Yorumla
  • viranekız
    viranekız Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 42%
    +1 yıl

    sanırım sevdiğin güzel görünüyo çünkü altı yıllık ilişkide gözümü üstünden alamadığım adam beni aldatıp defalarca affetmeme rağmen en son yine aldatıp bir de terkedince bir kötü görünmeye başladı

    1
    0 Yorumla
  • Otobot
    Otobot Takip Et
    Yoda Yaş: 43
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 664 cevap paylaştı.

    Öncelikle bu yoklukta böylesine güzel bir soru için teşekkür ederim. Güzel bulduğumuzu mu severiz Evet güzel kişi hoşumuza gidebilir belki sevebiliriz de ancak güzel bizi sevmedikten sonra ben güzeli sevmişim ne fayda Bu doğrultuda İnsanın sevdiği kişi bize her türlü güzel gözükür çünkü sevmişiktir sahiplenmişiktir Sevmeden önce güzelliği de belki bizi çekmiştir ondan daha güzelleri varsa da kime ne o benim sevdiğimdir o dünyanın en güzelidir sevdiğim gözüme güzel gözükür

    0
    0 Yorumla
  • KirmiiziOjemm
    KirmiiziOjemm Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben yakışıklı bulduğumu sevdim 😂 😂 dış güzellik önemli nisannnn 😂😂

    1
    2 Yorumla
    • nisanyağmuru-88
      nisanyağmuru-88
      +1 yıl

      Allah bozmasın kuzumm 😘
      😂😂

      Yorumla
    • KirmiiziOjemm
      KirmiiziOjemm
      +1 yıl

      Aminnn 😍😍😂

      Yorumla
  • BiliyormBununAdı_AŞK
    BiliyormBununAdı_AŞK Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.

    Ben bıyıklı erkek diye tutturmuştum bir ara bıyıksız biri çıka geldi çok pis aşık oldum tabi sonu husran da tabi konu bu değil geçelim😂 göze ne hoş görünüyorsa o

    1
    0 Yorumla
  • bitterçikileyta
    bitterçikileyta Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 66%
    +1 yıl

    Önce birini seversin, sonra aslında başkasında görsen güzel bulmayacağın şeyleri de sırf o taşıyor diye seversin. Her türlü seversin yani :D

    1
    0 Yorumla
  • bayderesif6
    bayderesif6 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 31%
    +1 yıl

    Sevdiğim kadar hiç kimse güzel görünmüyor. Ama ne var dönülmez yola çıkılyorsa en çirkin oymuş gibi davranıyorsun.

    1
    0 Yorumla
  • X-ANGMAR
    X-ANGMAR Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 55%
    +1 yıl

    Sevdiğim gözüme dünyanın en güzel, en narin, en muhteşem, en kusursuz insanı olarak görünür

    2
    0 Yorumla
  • Kapanmayanperde
    Kapanmayanperde Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 33%
    +1 yıl

    Bir fikrim yok. Ama genelde güzel bulduklarını seviyorlar

    2
    0 Yorumla
  • tubidilik
    tubidilik Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 45%
    +1 yıl

    mesela birini tip olarak hic begenmedim. ama sonra taniyinca sevdim. nasil guzel geliyi anlatamam. bir de tam tersi cok begendigim bir kadin vardi. kadini taniyinca nefret ettim. su an ne virkin geliyo gizume anlatamam😂

    0
    0 Yorumla
  • whatmanama
    whatmanama Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 83%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 359 cevap paylaştı.

    Birini güzel bulmak/bulmamak sadece ilk izlenim için önemlidir. Ama sevmek için o kişinin güzel olması tek başına kesinlikle yeterli değil. Çevrede görmüş olduğumuz ve uyumsuz olduğunu düşündüğümüz bir çok çiftin olmasının sebebi de budur.

    0
    0 Yorumla
  • edviking
    edviking Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Paradoks gibi soru. Tanıdıkça güzelleşen kızlar var tabi.

    2
    0 Yorumla
  • AlmaHatun
    AlmaHatun Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 57%
    +1 yıl

    Sevdiğim o kadar güzel görünür ki gözüme , en yakın arkadaşım zevkime tükürmese anlamam.

    1
    0 Yorumla
  • Aşkı_Orbit
    Aşkı_Orbit Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 80%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    sevmezsen nasıl göreceksin sevmeyen insan bence kördür kör olanda güzeli göremez nokta ;) :D

    1
    0 Yorumla
  • Lara_755
    Lara_755 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 38%
    +1 yıl

    Bilmem... bazen itici gelen birine bir bakmışım hoşlanıyorum

    1
    0 Yorumla
  • EşSessiZ
    EşSessiZ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 41%
    +1 yıl

    Gözüme güzel görüneni yüreğimle paylaşırım,
    Yüreğim de severse, dünyanın en güzeli o' dur.

    1
    0 Yorumla
  • SimgePink
    SimgePink Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 68%
    +1 yıl

    Sevdiğim gözüme güzel gözükür, ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca 😊

    1
    0 Yorumla
  • Vasami
    Vasami Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sevdigin kisi dunyanin en cirkini olsa bile batmiyor sana

    1
    0 Yorumla
  • Sarivari
    Sarivari Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    önce güzel bulduğumu severim sonra sevdiğim ne olursa olsun güzel gelir :)

    1
    0 Yorumla
  • mesut02100
    mesut02100 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Zaten insanin gözüne en guzel gozuken şey sevdiğir bana gore

    1
    0 Yorumla
  • khalsa
    khalsa Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 65%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 335 cevap paylaştı.

    gönlü güzeli sever insan, zamanla tanır aşka dönüşür, o andan itibaren her şeyiyle güzeldir bütündür, sevince kusur göremez insan, dünyanın en güzelidir o.

    0
    0 Yorumla
  • Uğultu
    Uğultu Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 45%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 919 cevap paylaştı.

    Eğer her baktığın yer de sadece o varsa güzel ya da çirkin farketmez.
    Bu değerlerin önüne başka birşey geçer.
    Onsuz yapamadığını anlarsın.

    1
    0 Yorumla
  • inspired06
    inspired06 Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Gerçek sevgi varsa sevdiği dünya güzeli gelir gerisini göremez

    1
    0 Yorumla
  • polanski
    polanski Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl

    sevdigin icin gonlun guzellesir.. gonlu guzel olan cevresini de guzel gorur...

    2
    0 Yorumla
  • gülzadehatun
    gülzadehatun Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Seven insan karşısındakinin kötü huyunu ya da bir kusurunu görmez zaten. Yani sevdiğin güzel görünür.

    1
    0 Yorumla
  • bllrbia
    bllrbia Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 43%
    +1 yıl

    ayıya yavrusu bişey gözükürdü neydi bu cümle yaaa :/ neyse anladınız siz

    1
    0 Yorumla
  • trendekiikız
    trendekiikız Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 42%
    +1 yıl

    Sevdiğimiz insan güzel görünür gözümüze.
    Hiç bir zaman biri güzel diye sevemezsin.

    1
    0 Yorumla
  • Cemalhokko
    Cemalhokko Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 58%
    +1 yıl

    Güzel bulduğumu severim, sevdiğimde güzel gözükür gözüme.

    1
    0 Yorumla
  • Melisa9234
    Melisa9234 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 37%
    +1 yıl

    Kirpi Yavrusunu pamuğum diye severmiş, Sevdiğim gözüme güzel görünür

    1
    0 Yorumla
  • justtlawyer
    justtlawyer Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 33%
    +1 yıl

    güzel olduğu için gözümüze güzel gözüken kadını severiz

    1
    0 Yorumla
  • Çiçekçikız2
    Çiçekçikız2 Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 588 cevap paylaştı.

    Çok güzel soru benim sevdiğim kişileri hiç beğenmiyor lardi demek ki sevdiğim gözüme güzel görünüyor du

    0
    0 Yorumla
  • gdsfdsfds
    gdsfdsfds Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Huyunu seversin güzel gelir bazen güzelin huyunu sevmezsin o sana çirkin gelir

    1
    0 Yorumla
  • darkangel33
    darkangel33 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    İlk güzel olduğu için severler sonra karakteri kötüyse fazla güzel olmayan ama karakteri güzele bakarlar onu da sevdikçe güzel gelmeye başlar.

    0
    0 Yorumla
  • adgjmpt
    adgjmpt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 42%
    +1 yıl

    sevdiğim benim için dünyanın tek ve en yakışıklı erkeğidir gerisi erkek değil

    0
    0 Yorumla
  • Gevezeğğ
    Gevezeğğ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 36%
    +1 yıl

    sevdiğim gözüme en güzeli görünür. ve ztn güzellik göreceli bir kavram

    0
    0 Yorumla
  • Sugibiyim
    Sugibiyim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 74%
    +1 yıl

    Seni ilgilendirmez pis faşist

    #TürklerDünyayaHükümdarOlacak

    0
    0 Yorumla
  • kenanbugra
    kenanbugra Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Sevdiğimi görürüm güzel gibi
    Diğerlerine yakışan cehennemin en dibi

    1
    0 Yorumla
  • KabirAzabı6
    KabirAzabı6 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    Güzelliğin on par etmez
    Bu bendeki aşk olmasa
    Eğlenecek yer bulaman
    Gönlümdeki köşk olmasa.

    1
    0 Yorumla
  • çilli_
    çilli_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kötü olan yüz ve fizik çekici gelmez, haliyle hayranlık, aşk vs de olmuyor bende.

    0
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim0
    Nickbulamadim0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Önce güzel gördüğümü severim sonra sevdikçe dahada güzelleşir o kişi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Valla seversem gözüme güzel görünür diye düşündüm. Sevdim ama gözüme güzel görünmedi hiçbir zaman.
    Sanırım artık güzel bulduğumu sevecem😀

    1
    0 Yorumla
  • SavasASIK
    SavasASIK Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    İkisi de. Hem hakikaten çok güzel hem de onu güzel görüyorum. Seviyorum lan. Var mı ötesi. 😊

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Cirkin bir kocam var.
    Ve bana herseyi guzel geliyor..
    Asigim onaa...
    Bana hissettirdikleri mukemmel...
    Dolayisi ile sevdigimi guzel goruyorum.

    0
    0 Yorumla
  • MühendisBey1645
    MühendisBey1645 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sevdiğim kişinin gözüme güzel gözükmesi için önce yanıma yakıştırmalıyım ki güzel gözükelim.

    1
    0 Yorumla
  • batusenturk
    batusenturk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Tabiki sevdigim güzel görünür bir kez yaşamıştım hic bir seye benzemez

    1
    0 Yorumla
  • dolunaaayyy
    dolunaaayyy Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 978 cevap paylaştı.

    İnsan neden sever ki zaten? Güzel bulmasa sever mi?

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Benimkisi ayagina bagli. Ayagi cirkinse yuzu cirkindir..

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sevdiğim gözüme güzel gelir 😄 malum güzeli herkes sever...

    1
    0 Yorumla
  • Nekadarguzel
    Nekadarguzel Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    Hiç biri lavaş arasındaki çiğ köfte değil :) hihihi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben bu soruyu sormustum bir hafta once ve sonuc genelde sevdigi icin guzel oldugunu soyluyolar ama ben sanmiyorum

    0
    0 Yorumla
  • AkıtGelsin
    AkıtGelsin Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Zeki ise gözümde ondan güzeli yoktur. ama saf ve aklını kullanmayan biri ise dünya güzeli bile olsa bir anda çirkinleşir benim için.

    1
    0 Yorumla
  • AşkBeşVakittir
    AşkBeşVakittir Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Güzel olan sevgili değil, sevgili olan güzeldir demiş Tolstoy

    1
    0 Yorumla
  • Nindzya
    Nindzya Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Önce güzel görünüyorsa severim sonra da sevdiğim için güzel görünmeye başlar

    0
    0 Yorumla
  • _nil_irem
    _nil_irem Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 617 cevap paylaştı.

    Saçlarını kazıtırdı (ne haddineyse) o zaman bile deli divaneydim

    0
    0 Yorumla
  • IAdonisliBeyI
    IAdonisliBeyI Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    sevdigim benim dunya guzelimdir ondan baskasını görmez gözum

    2
    0 Yorumla
  • Virginbloods
    Virginbloods Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 812 cevap paylaştı.

    Güzel bulurum ama güzel buldum diye sevemem çok saçma

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (141)
Devamını Gör(186)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevdiğiniz mi gözünüze güzel görünür, yoksa güzel bulduğunuzu mu seversiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İnsan güzel bulduğunu mu sever, yoksa sevdiğini mi güzel bulur? 17 cevap verildi
Bir insan güzel bulduğunu mu sever, yoksa sevdiğini mi güzel bulur? 23 cevap verildi
Sevdiceğinizi sevdiğiniz için mi güzel bulursunuz yoksa güzel bulduğunuz için mi seversiniz? 6 cevap verildi
Güzel, bakımlı olanı mı seversiniz yoksa sevdiğiniz mi gözünüze güzel gelir? 54 cevap verildi
Bir insan güzel bulduğunu mu sever yoksa sevdiğini mi güzel bulur? 68 cevap verildi
Güzeli mi seversin/sevdiğin mi güzelleşir? 89 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨