Çünkü kadınlarda şöyle bir olay varki en haksız ölümüne hatalı olduğu durumlarda bile kendini haklı olduğuna inandırma. Yani kadın hiç bir türlü haksız olduğuna inanmak istemiyor bunu kendi bilse bile (en basitinden surda bile sorulan yüzlerce soruda bile eşim bana karşı çok ilgisizdi, eşimin kaşının üstünde gözü var vs vs bahanelerle aldatan ve suçu dışarda arayan tarzda bir sürü soru var). Erkekte bunu biliyor ve bilirken haklı olsa bile boş bir tartışmanın sonucunda kadının yine mantığının değişmeyeceğini de. yani boşa tartışmanın hiç bir getirisi yok erkek düz mantık. bu yüzden haklı bile olsa bir noktada he he diyip geçiyor. hatta özür bile dileyebilir sırf ortam daha çok gerilmesin tepem atmasın diye. bu da haksızmış gibi bir izlenim bırakıyor.
ya da su da olabilir. sonucta erkek doğası gereği seksee düşkün. Eğer bir tartışmada galip gelirse, kadının kendini kötü hissetmesine neden olabilir. Kadın kötü hissederse de erkeği bir takım zevklerden mahrum bırakabilir. Onu göze alamadığı için özür diler geçer
kızların yapısın da hata yaptığını kabul etmek yoktur hep haklı olduklarını düşünürler sadece afedersin aşkım hatalıyım özür dilerim deseler sorun çözülcek ama illa bir şekilde üstü çıkmaya çalışıyolar ve genelikle başarıyolar
böyle birşey mi varmış... enteresan düşüncelerimi cok iyi ifade edebilmeme rahmen haklı oldugum cooook konuda ben ozur dilemisimdir hatta ben suclu pozısyonuna bile dusmusumdur ama onemsemedim cok kendimi bıldıgımden ozur dılemek guzel bısey bır de karsımdakinın de bunu anlayabılmesıne yardımcı olmus oldum.
Kadınlar laflarıyla bıktırabiliyor, erkekler fazla laf dinlememek için "tamam hayatım sen haklısın" deyip konuyu kapatabiliyor. Bu yüzden hep haklıymışız gibi gözüküyor. Biz kadınlar trip yapmayı seviyoruz sanırım :)
Çünkü biz erkekler siz bayanları her şeyden sakınırız. bayanlar erkeksizde yaşar ama erkek kadınsız yaşayamaz. evliliklerde eskiden sigorta, para ve güvenlik için kadınlar erkeklere, cinsel ihtiyaç vb şeyler için erkekler de kadınlara ihtiyaç duyardı. şimdi her kadın çalışıyor sigortası var herşeyi var bir erkeği hayatından en ufak hatasında silip atabilir. erkekler kadınlara daha ne yapsın? Elektrik süpürgesi çamaşır bulaşık makinesi çırpıcı telefon siz de daha erkekler bencil deyin bakalım. neyse sonuç olarak bu devirde kadın erkeğe ihtiyaç duymadığı için (biraz duyar ama olmadan da yaşar) erkekleri resmen işletiyorlar! şunu yapmazsan ayrılırım, kalbimi kırma benim falan. hem erkeklerden uzak duruyorsunuz hemde yarı çıplak sokakta geziyosunuz üstüne. bizim de canımız var!
Bir ilişkide bu tablo varsa o ilişki her zaman kaybetmiştir. İster kız lehine ister erkek lehine. İlişkide menfaat olmaz ve eğer yanlış bir şey yapıldı mı kim hatalıysa delikanlı gibi özrünü karşı tarafa saygısından dolayı diler. Ola ki bu tablo kız lehine yaşandı evlendiklerinde de tam tersi olacağından kimsenin şüphesi olmasın. Bu işler boş. Gerçek mutluluk bu kadar basit olsaydı boşanan çiftlerin sayısı evlenenleri geçmezdi. Hep bu tip gereksiz işlerle ilgilendiğimiz için daha farklı noktalara bakmaya çalışmadığımız için hiç olması gereken seviyeye gelemiyoruz. Yazık.
Çeneniz mirtalyöz gibi durmdığı için olabilir mi acaba.. Mecburen mirtalyözün de mermisini bitirmek için sineye çekip özür diliyoruz... yoksa sonumuz Allah kerim... Mirtalyöz ne diye de sorarsanız resimde ki cihaz... galeri12.uludagsozluk.com/532/minigun_797030.jpg
Biz erkekler olarak hep kaybettik kaybettigimiz içinde korkuyoruz ufacıcık bir kavgadan yıllardır süren aşk ilişkileri bitiyor ve erkeklerde sonlarının bunun gibi olmasını istemiyor sırf elinden gitmesin diye özür diliyor haklımıyım beyler
savunamıyor demeyelim de, kadınla uğraşmayı esvmiyor erkekler böyle durumlarda. çünkü dırdır kadını en büyük silahı, erkek de bunu hiç sevmez. he der erkek, yine kendi bildiğini okur. çünkü kadınlar sabit fikirlidir, bir şeye taktı mı illa o olacak, olmazsa her türlü dırdırı, tribi atar, çünkü kendini düşünür hep.
Kadının çenesini 2 dk daha duymamak için tabiki. Aslında kadin dir dir ediyor ya susmuyor. Tam agzinin ortasina sümsüğü bir koyucan sinek gibi yapissin duvara sonra konussun konusabiliosa
genelde değil bazen de haklı olabilir ama genel olarak kadınlar çıkar çünkü kadınlar doğru olan bir şeyi neden bozmak istesin ki. yanlış bir olay varsa onda tartışma yerine gelir bunun için kadınlar haklıdır erkekler haksızdır
Ben bunu bildiğim için haklı da olsam haksız da olsam tartışma başlamadan özür diler ve duygu sömürüsü yaparım. Karşı taraf hayır ben haksızdım. Olmaz olmaz ben haksızım tartışmasından sonra kızın özrünü kabul ederim :P
Kaybetme korkusu olan bunu yapar taviz verir o erkegin peşinden bir kac kız koşsun sen erkek hakliyken kendini hakliymis gibi goster bak bakalim dakikasinda seni terk edip başkasına gidiyormu gitmiyor mu
Sunu farkettim erkekler cok tepki veriyorlar herseye. hakli da olsalar kalp kirdiklari icin en son özür dilemek zorunda kaliyorlar. hakliyken haksiz duruma düşüyorlar yani
Benfazla tartışmam sıkmamak adına kapatırım konuyu üstüne gitmeyeyim diye o yüzden özür felan pek olmaz ortak paydada buluşuruz hatam varsa kabul ederim özrümüde dilerim. Özür dilemek yanlış birşey değil
Erkek ne kadar haklı olursa olsun, tartışma esnasında çok kırıcı ve kaba oluyor, bu nedenle haklıyken bile haksız durumuna düşer. Erkek kendini savunamıyor değil erkek bir kadınla tartışmayı bilmiyor.
cunku erkek soylememesi geren bsy soylemistir ve sonucta kizin hatasi unutulur adamin soyledigine takilinir... veya erkek kendini hakli gorur ama haksizdir..
Çünkü kadının dibi yoktur. Nerede duracağı da, Nasıl bir çirkeflik yapacağı da bilinemez. Ayağına çamur bulaşmasin isteyen erkek, sesi kesilsin diye iki kelime atıp geçer ortaya...
Tabi ki bu durum centilmen ve kadınını gerçekten seven erkekler için geçerli yani ADAMLAR için geçerli bu durum. Not: tabi ki bu durum pısırıklığa girmemeli , karşımızdakini incitmeden hakkınızı savunun beyler.
Yoo valla o erkekten erkeğe değişir her zaman özür dileyen her şeye tamam diyen erkeği kim ne yapsın
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bu teoriyi kıza bir erkek uygularsa kız o erkeğe aşık olur :D suçluysa ağlatırım acı çektiririm. suçluysam üstüme gelme çemkirme derim. sonuç Aşk kazanır :D herşey sevgiyle hâl olur yoluna koyulmaya çalışılır. iki tarafta mutlu mesut olur.
Savunurum ben hakli ciksam bile baktim kiz üzüldü cani sıkıldıysa ozur dilerim yani sonucta onu kirmak için uzmek icin aglatmak icin yapmadim ozrumu dilerim yani
yoo hayatin gereği birgün yüz yüze geliriz fakat içimde ona karşı hicbirsey kalmadı onu yalvarmasindan nefret ediyorum açıkçası bir erkeğin cok asiri yalvardığını görünce tiksiniyorum bu yüzden ondan çok çabuk sogudum.. Eğer birgun onunla hayatım da biri varken karşılaşırsam kendimi öldürürüm asarım gibi yapmacık cümlelerini duymak istemedigimden yani..
En İyi Cevaplar