• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Kadınla erkeğin tartışmasında, neden erkekler hep haksız çıkar?

minnnak
minnnak Takip Et
Master Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
21
Yapay Zekaya Sor
Kadınlar neden hatalı olduğu konularda bile, haklı çıkıyorlar sizce? Sizce erkekler kendilerini savunamıyor mu?
Kadınla erkeğin tartışmasında, neden erkekler hep haksız çıkar?

Not: Düşündüm ve bulamadım.
Kadınla erkeğin tartışmasında, neden erkekler hep haksız çıkar?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • antares07_20
    antares07_20 Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 39%
    +1 yıl

    Çünkü kadınlarda şöyle bir olay varki en haksız ölümüne hatalı olduğu durumlarda bile kendini haklı olduğuna inandırma. Yani kadın hiç bir türlü haksız olduğuna inanmak istemiyor bunu kendi bilse bile (en basitinden surda bile sorulan yüzlerce soruda bile eşim bana karşı çok ilgisizdi, eşimin kaşının üstünde gözü var vs vs bahanelerle aldatan ve suçu dışarda arayan tarzda bir sürü soru var). Erkekte bunu biliyor ve bilirken haklı olsa bile boş bir tartışmanın sonucunda kadının yine mantığının değişmeyeceğini de. yani boşa tartışmanın hiç bir getirisi yok erkek düz mantık. bu yüzden haklı bile olsa bir noktada he he diyip geçiyor. hatta özür bile dileyebilir sırf ortam daha çok gerilmesin tepem atmasın diye. bu da haksızmış gibi bir izlenim bırakıyor.

    2
    1 Yorumla
    • antares07_20
      antares07_20
      +1 yıl

      ya da su da olabilir. sonucta erkek doğası gereği seksee düşkün. Eğer bir tartışmada galip gelirse, kadının kendini kötü hissetmesine neden olabilir. Kadın kötü hissederse de erkeği bir takım zevklerden mahrum bırakabilir. Onu göze alamadığı için özür diler geçer

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • JusTechies
    JusTechies Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 46%
    +1 yıl

    kızların yapısın da hata yaptığını kabul etmek yoktur hep haklı olduklarını düşünürler sadece afedersin aşkım hatalıyım özür dilerim deseler sorun çözülcek ama illa bir şekilde üstü çıkmaya çalışıyolar ve genelikle başarıyolar

    0
    17 Yorumla
    • minnnak
      minnnak
      +1 yıl

      senin yas dogrumu

      Yorumla
    • JusTechies
      JusTechies
      +1 yıl

      neden sordun

      Yorumla
    • minnnak
      minnnak
      +1 yıl

      yaşlı gibisin sanki :)

      Yorumla
    • JusTechies
      JusTechies
      +1 yıl

      ya sakallı halime 25 falan diyen bile oluyo ama sakallarımı kesince 15 yaşında gibi duruyom :) evet 19 yaşındayım :)

      Yorumla
    • minnnak
      minnnak
      +1 yıl

      hadi hadi 15 mis hadi ordan yaslanmissin :D

      Yorumla
    • JusTechies
      JusTechies
      +1 yıl

      valla bak yüzüm minyon benim nasıl ispatlıyım :D

      Yorumla
    • minnnak
      minnnak
      +1 yıl

      ispatlmama inanmıyorum :)

      Yorumla
    • JusTechies
      JusTechies
      +1 yıl

      cümleni düzelt bidaha yaz bişe anlamadım valla :)

      Yorumla
    • minnnak
      minnnak
      +1 yıl

      döverim bak

      Yorumla
    • JusTechies
      JusTechies
      +1 yıl

      ispatlama inanmıyorum mu yazdın kelimeler eksik olunca anlamıyorum cidden. çıkış nerdeydi nerden kaçıyoduk biri çıkışı göstersin :P

      Yorumla
    • minnnak
      minnnak
      +1 yıl

      sırmardi bak gene

      Yorumla
    • JusTechies
      JusTechies
      +1 yıl

      benimki ilk seninki son mu

      Yorumla
    • minnnak
      minnnak
      +1 yıl

      Anlamadım

      Yorumla
    • JusTechies
      JusTechies
      +1 yıl

      benim yaptığım şımarıklık ilk seninki son mu

      Yorumla
    • minnnak
      minnnak
      +1 yıl

      ben hep şımarık biriyim

      Yorumla
    • JusTechies
      JusTechies
      +1 yıl

      hiç belli etmiyorsun ama

      Yorumla
    • minnnak
      minnnak
      +1 yıl

      :) :)

      Yorumla
  • Bakışaçıları
    Bakışaçıları Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 61%
    +1 yıl

    böyle birşey mi varmış... enteresan düşüncelerimi cok iyi ifade edebilmeme rahmen haklı oldugum cooook konuda ben ozur dilemisimdir hatta ben suclu pozısyonuna bile dusmusumdur ama onemsemedim cok kendimi bıldıgımden ozur dılemek guzel bısey bır de karsımdakinın de bunu anlayabılmesıne yardımcı olmus oldum.

    1
    0 Yorumla
  • QueenofBlade
    QueenofBlade Takip Et
    Xper 7 Yaş: 48 , eic 88%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 314 cevap paylaştı.

    Kadınlar laflarıyla bıktırabiliyor, erkekler fazla laf dinlememek için "tamam hayatım sen haklısın" deyip konuyu kapatabiliyor. Bu yüzden hep haklıymışız gibi gözüküyor.
    Biz kadınlar trip yapmayı seviyoruz sanırım :)

    0
    3 Yorumla
    • ozan_gsf
      ozan_gsf
      +1 yıl

      Şeffaf olduğunuz için teşekkür ediyorum 😊😋

      Yorumla
    • QueenofBlade
      QueenofBlade
      +1 yıl

      @ozan_gsf rica ederim :) insan kendini dürüstçe görebilmeli.

      Yorumla
    • ozan_gsf
      ozan_gsf
      +1 yıl

      Saygı duyarım 😉🎩

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

53

Cevap

90

Cevap

  • FurkanCetinbas31
    FurkanCetinbas31 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 65%
    +1 yıl

    Çünkü biz erkekler siz bayanları her şeyden sakınırız. bayanlar erkeksizde yaşar ama erkek kadınsız yaşayamaz. evliliklerde eskiden sigorta, para ve güvenlik için kadınlar erkeklere, cinsel ihtiyaç vb şeyler için erkekler de kadınlara ihtiyaç duyardı. şimdi her kadın çalışıyor sigortası var herşeyi var bir erkeği hayatından en ufak hatasında silip atabilir. erkekler kadınlara daha ne yapsın? Elektrik süpürgesi çamaşır bulaşık makinesi çırpıcı telefon siz de daha erkekler bencil deyin bakalım. neyse sonuç olarak bu devirde kadın erkeğe ihtiyaç duymadığı için (biraz duyar ama olmadan da yaşar) erkekleri resmen işletiyorlar! şunu yapmazsan ayrılırım, kalbimi kırma benim falan. hem erkeklerden uzak duruyorsunuz hemde yarı çıplak sokakta geziyosunuz üstüne. bizim de canımız var!

    1
    0 Yorumla
  • Farkındalıklı
    Farkındalıklı Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Bir ilişkide bu tablo varsa o ilişki her zaman kaybetmiştir. İster kız lehine ister erkek lehine. İlişkide menfaat olmaz ve eğer yanlış bir şey yapıldı mı kim hatalıysa delikanlı gibi özrünü karşı tarafa saygısından dolayı diler. Ola ki bu tablo kız lehine yaşandı evlendiklerinde de tam tersi olacağından kimsenin şüphesi olmasın. Bu işler boş. Gerçek mutluluk bu kadar basit olsaydı boşanan çiftlerin sayısı evlenenleri geçmezdi. Hep bu tip gereksiz işlerle ilgilendiğimiz için daha farklı noktalara bakmaya çalışmadığımız için hiç olması gereken seviyeye gelemiyoruz. Yazık.

    0
    0 Yorumla
  • Damlakatre
    Damlakatre Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 73%
    +1 yıl

    Çeneniz mirtalyöz gibi durmdığı için olabilir mi acaba.. Mecburen mirtalyözün de mermisini bitirmek için sineye çekip özür diliyoruz... yoksa sonumuz Allah kerim... Mirtalyöz ne diye de sorarsanız resimde ki cihaz...
    galeri12.uludagsozluk.com/532/minigun_797030.jpg

    0
    0 Yorumla
  • aşkınsadehali
    aşkınsadehali Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 57%
    +1 yıl

    Biz erkekler olarak hep kaybettik kaybettigimiz içinde korkuyoruz ufacıcık bir kavgadan yıllardır süren aşk ilişkileri bitiyor ve erkeklerde sonlarının bunun gibi olmasını istemiyor sırf elinden gitmesin diye özür diliyor haklımıyım beyler

    3
    0 Yorumla
  • metdemon
    metdemon Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl

    savunamıyor demeyelim de, kadınla uğraşmayı esvmiyor erkekler böyle durumlarda. çünkü dırdır kadını en büyük silahı, erkek de bunu hiç sevmez. he der erkek, yine kendi bildiğini okur. çünkü kadınlar sabit fikirlidir, bir şeye taktı mı illa o olacak, olmazsa her türlü dırdırı, tribi atar, çünkü kendini düşünür hep.

    0
    0 Yorumla
  • eşekliprens111111
    eşekliprens111111 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 39%
    +1 yıl

    Kadının çenesini 2 dk daha duymamak için tabiki. Aslında kadin dir dir ediyor ya susmuyor. Tam agzinin ortasina sümsüğü bir koyucan sinek gibi yapissin duvara sonra konussun konusabiliosa

    1
    13 Yorumla
    • minnnak
      minnnak
      +1 yıl

      aaa neler diyooo :(

      Yorumla
    • eşekliprens111111
      eşekliprens111111
      +1 yıl

      Şaka şaka ben yapmam öyle şeyler. Kilibigim ben. Kadim döver beni aslinda :)))

      Yorumla
    • minnnak
      minnnak
      +1 yıl

      Anladım brn seni

      Yorumla
    • eşekliprens111111
      eşekliprens111111
      +1 yıl

      Ne anladin şöyle bakim merak ettim:)

      Yorumla
    • minnnak
      minnnak
      +1 yıl

      kaba adamsin

      Yorumla
    • eşekliprens111111
      eşekliprens111111
      +1 yıl

      Aslında yerine gore diyelim :) bende seni anladim. Çok naziksin ince ruhlu falan :)

      Yorumla
    • minnnak
      minnnak
      +1 yıl

      yooo degilim :)

      Yorumla
    • eşekliprens111111
      eşekliprens111111
      +1 yıl

      Eee minnagim minnagim diyordun. Heeee demek sen küçük olup içinden canavar cikartansin seni seni :)))

      Yorumla
    • minnnak
      minnnak
      +1 yıl

      aaa sus sus duymasinlar :)

      Yorumla
    • eşekliprens111111
      eşekliprens111111
      +1 yıl

      Bir şey soylim mi. Valla ben hep minnak kizlardan korkmusumdur. Yok ben ufagim yok minnagim yok bilmem ne. :)

      Yorumla
    • minnnak
      minnnak
      +1 yıl

      ay sussana sen bakım :(

      Yorumla
    • eşekliprens111111
      eşekliprens111111
      +1 yıl

      Yemezler artik Birak o ikonlari koyarak şey gözükmeye calisma ben biliom içindeki canavari:)))
      Tamam sustum hadi iyisin:)))

      Yorumla
    • minnnak
      minnnak
      +1 yıl

      küstüm

      Yorumla
  • mavipapatya0217
    mavipapatya0217 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 45%
    +1 yıl

    genelde değil bazen de haklı olabilir ama genel olarak kadınlar çıkar çünkü kadınlar doğru olan bir şeyi neden bozmak istesin ki.
    yanlış bir olay varsa onda tartışma yerine gelir bunun için kadınlar haklıdır erkekler haksızdır

    0
    0 Yorumla
  • VoynukReis
    VoynukReis Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 56%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Ben bunu bildiğim için haklı da olsam haksız da olsam tartışma başlamadan özür diler ve duygu sömürüsü yaparım. Karşı taraf hayır ben haksızdım. Olmaz olmaz ben haksızım tartışmasından sonra kızın özrünü kabul ederim :P

    0
    0 Yorumla
  • ezekiel
    ezekiel Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 50%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı.

    Kaybetme korkusu olan bunu yapar taviz verir o erkegin peşinden bir kac kız koşsun sen erkek hakliyken kendini hakliymis gibi goster bak bakalim dakikasinda seni terk edip başkasına gidiyormu gitmiyor mu

    0
    0 Yorumla
  • gevezecaner
    gevezecaner Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 37%
    +1 yıl

    savunamıyor değil kıyamıyor iki göz yaşı erkeği o taş kabuğundan çıkarmaya yetiyor.
    güzel bir silahiniz var yani 😊

    3
    0 Yorumla
  • semsem8
    semsem8 Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Sunu farkettim erkekler cok tepki veriyorlar herseye. hakli da olsalar kalp kirdiklari icin en son özür dilemek zorunda kaliyorlar. hakliyken haksiz duruma düşüyorlar yani

    2
    0 Yorumla
  • UykucuPondik
    UykucuPondik Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Benfazla tartışmam sıkmamak adına kapatırım konuyu üstüne gitmeyeyim diye o yüzden özür felan pek olmaz ortak paydada buluşuruz hatam varsa kabul ederim özrümüde dilerim. Özür dilemek yanlış birşey değil

    0
    0 Yorumla
  • Extinctin
    Extinctin Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 48%
    +1 yıl

    Beni haksız duruma düşürdüğü için haksızdır çünkü 😁😂😜

    1
    3 Yorumla
    • Ortakafe
      Ortakafe
      +1 yıl

      Değil mi ya? Doğru :)

      Yorumla
    • Extinctin
      Extinctin
      +1 yıl

      @Ortakafe tabiside 💁😁

      Yorumla
    • cesurdelikanlı
      cesurdelikanlı
      +1 yıl

      Merhaba 29 yaş İstanbul esnyurtta ikamet ediyorum Yıldırım canan eskule AVM güvenlik görevlisiyim tlf 05319123370

      Yorumla
  • zelihasuna
    zelihasuna Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 76%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 351 cevap paylaştı.

    Erkek ne kadar haklı olursa olsun, tartışma esnasında çok kırıcı ve kaba oluyor, bu nedenle haklıyken bile haksız durumuna düşer. Erkek kendini savunamıyor değil erkek bir kadınla tartışmayı bilmiyor.

    0
    0 Yorumla
  • Yampirik
    Yampirik Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 72%
    +1 yıl

    Canını yediğim bundan kolayı ne var..

    Erkek, sîklemiyor kadını çünkü yatakta alıyor inktikamını..

    Bütün mesele bu yani...

    Çok açık oldu ama gerçekler bunlar çocuklar.

    0
    0 Yorumla
  • 1997enes18
    1997enes18 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 44%
    +1 yıl

    ettiğini bul inşallah sana başka diyeceğim yok gece gece sorduğun soruya bak şimdi ben bunu dusunur dururum

    0
    2 Yorumla
    • minnnak
      minnnak
      +1 yıl

      ne beddua ediyon be

      Yorumla
    • 1997enes18
      1997enes18
      +1 yıl

      şaka manasında dedim bence beyinden iki beyin çalıştgi için sorunun birini gönderdikten sonra ikinci soruyu gönderiyo kadın

      Yorumla
  • Otobot
    Otobot Takip Et
    Yoda Yaş: 43
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 664 cevap paylaştı.

    Çünkü kızların susma butonu yoktur, o özellik es geçilmiştir. Dolayısıyla o görev yaradan tarafından bize bahşedilmiştir.

    4
    4 Yorumla
    • Gmz19o7
      Gmz19o7
      +1 yıl

      efsane :D

      Yorumla
    • Otobot
      Otobot
      +1 yıl

      @Gmz19o7 seninde rumuzun efsana 1907 CANDIR CANANDIR+AŞKTIR

      Yorumla
    • Gmz19o7
      Gmz19o7
      +1 yıl

      teşekkürler :))

      Yorumla
    • Otobot
      Otobot
      +1 yıl

      @Gmz19o7 Cansın

      Yorumla
  • HonestTaurus
    HonestTaurus Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 31%
    +1 yıl

    Erkek hep haksız çıkmaz. Kadınların çenesi kapansın diye uğraşmak istemez ve özür diler. Ben yapmam ama sonuna kadar hakkımı savunurum.

    1
    0 Yorumla
  • xHeLLFoRCex
    xHeLLFoRCex Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    cunku erkek soylememesi geren bsy soylemistir ve sonucta kizin hatasi unutulur adamin soyledigine takilinir... veya erkek kendini hakli gorur ama haksizdir..

    0
    0 Yorumla
  • EvcilÖküz
    EvcilÖküz Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    Çünkü kadının dibi yoktur.
    Nerede duracağı da,
    Nasıl bir çirkeflik yapacağı da bilinemez.
    Ayağına çamur bulaşmasin isteyen erkek, sesi kesilsin diye iki kelime atıp geçer ortaya...

    0
    0 Yorumla
  • scorpion77
    scorpion77 Takip Et
    Guru Yaş: 49
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    ömür boyu mücadele edecek güç yok biz de aman kadınlar sistematik bir şekilde ömrünü yemeye hazırlar 😊
    https://i.hizliresim.com/ady6j4.jpg

    0
    0 Yorumla
  • coolkızz1
    coolkızz1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Tabi ki bu durum centilmen ve kadınını gerçekten seven erkekler için geçerli yani ADAMLAR için geçerli bu durum. Not: tabi ki bu durum pısırıklığa girmemeli , karşımızdakini incitmeden hakkınızı savunun beyler.

    1
    0 Yorumla
  • sessiz_çığlıklarım
    sessiz_çığlıklarım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 49%
    +1 yıl

    Yoo valla o erkekten erkeğe değişir her zaman özür dileyen her şeye tamam diyen erkeği kim ne yapsın

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bu teoriyi kıza bir erkek uygularsa kız o erkeğe aşık olur :D
    suçluysa ağlatırım acı çektiririm.
    suçluysam üstüme gelme çemkirme derim.
    sonuç Aşk kazanır :D herşey sevgiyle hâl olur yoluna koyulmaya çalışılır. iki tarafta mutlu mesut olur.

    0
    0 Yorumla
  • SonHevesBükücü
    SonHevesBükücü Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 46%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Herhangi bir şekilde haksız çıkmam mümkün değil... Küçükken altta kalanın canı çıksın oynardık, onda bile altta kalmazdım ben :D

    0
    0 Yorumla
  • moonlighttrb
    moonlighttrb Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    çünkü kadınlar göz yaşı dökerek erkekleri yumuşatırlar

    1
    0 Yorumla
  • dumaannn
    dumaannn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    kadinin gücü temalı tespit edilemeyen kacinci calisma artik kabullenin kadin her zaman haklidir hakli olmasi bile bir sekilde hakli cikar.

    0
    4 Yorumla
    • ercnkse
      ercnkse
      +1 yıl

      Yav he he

      Yorumla
    • dumaannn
      dumaannn
      +1 yıl

      kes ya ortada iste

      Yorumla
    • ercnkse
      ercnkse
      +1 yıl

      Hepsinde değil kabullenmek bence.

      Yorumla
    • dumaannn
      dumaannn
      +1 yıl

      kesin oyledir

      Yorumla
  • aciveriyoryenibastan
    aciveriyoryenibastan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    umursayan erkek hakli olsada susar seven demiyorum cunku erkekler sevmez vicdani yok kalbi yok boyle yetistirildi cunku

    0
    0 Yorumla
  • bikebikeman
    bikebikeman Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    kadınların ikna kabiliyeti ve çene yapısı erkeklerden üstündür de ondan ve vicdan yaptırmaları kolay 2 gözyaşına erkek tamam sen haklısın der susar :)

    0
    0 Yorumla
  • vuralksk
    vuralksk Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 36%
    +1 yıl

    uğrasmamak adına tamam der geçerim fakat gün gelir çekip giderim

    1
    0 Yorumla
  • relaxturk09
    relaxturk09 Takip Et
    Guru Yaş: 48
    +1 yıl

    belkide özü budur olayın:)

    https://www.youtube.com/watch?v=81zxTuF3e7c
    1
    0 Yorumla
  • Blossom_
    Blossom_ Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Herkesde aynı değil bazıları kaya gibj ne yaparsan yap zeytinyağı gibi üste çıkar yuzsuzler. .

    1
    0 Yorumla
  • Karamsar_şair
    Karamsar_şair Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 61%
    +1 yıl

    Ben haklı olacağım ve özür dileyeceğim tarih yazmaz isterse miktir olup gitsin

    0
    0 Yorumla
  • SupradynDC
    SupradynDC Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 33%
    +1 yıl

    Cem Yilmaz in kadin ikna kabiliyeti diye bir videosu var izleyin nedenini ogrenirsiniz

    0
    0 Yorumla
  • premses1308
    premses1308 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 38%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 503 cevap paylaştı.

    Kadın daha baskın erkek uğraşmak istemediği icin olabilir

    0
    0 Yorumla
  • stazsek
    stazsek Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 38%
    +1 yıl

    Yok öyle bişey, bizin erkekler haklı çıkmayı bilmiyor :D

    0
    0 Yorumla
  • antipollayanna1
    antipollayanna1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 40%
    +1 yıl

    yanlış bir teori olmuş. Benim iliskim bu teoriyi yıkar 😄😄

    0
    0 Yorumla
  • farklıbirinsan
    farklıbirinsan Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 39%
    +1 yıl

    bence erkekler kızı kaybetmekten korktuğu için fazla bişi diyemiyor

    0
    0 Yorumla
  • Sevgi-li-gunluk
    Sevgi-li-gunluk Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 45%
    +1 yıl

    bizi susturmanın tek yolu suçu kabul edip özür dilemek :)

    0
    0 Yorumla
  • NavisLamia
    NavisLamia Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl

    Basit konularda bir hanımı kırmaktansa o minik hatayı görmezden gelebilirim

    0
    0 Yorumla
  • Sevimligirll
    Sevimligirll Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    Çünki erkekler haksız. evet hep biz haklıyız. haksixken bile haklıyız.

    0
    4 Yorumla
    • cesurdelikanlı
      cesurdelikanlı
      +1 yıl

      Merhaba 29yaş İstanbul esnyurtta ikamet ediyorum Yıldırım canan eskule AVM güvenlik görevlisiyim tlf 05319123370

      Yorumla
    • buyurunn
      buyurunn
      +1 yıl

      lan o benim kiz arkim bekle lan geliyorum adi herfi

      Yorumla
    • buyurunn
      buyurunn
      +1 yıl

      goruceksin bekle sen

      Yorumla
    • Sevimligirll
      Sevimligirll
      +1 yıl

      noluor 😠

      Yorumla
  • Adem_507
    Adem_507 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    kadın avazı çıktığı kadar bağırır herkese adamını kötüler bayılır ayılır hakli cıkar pislikler

    0
    0 Yorumla
  • Kalp_Agrisi
    Kalp_Agrisi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Alttan alıyorlar o yüzden sanırım. Almasınlar da göreyim.

    0
    0 Yorumla
  • ocugordumsanki
    ocugordumsanki Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Bır ilişkıde bir taraf daima haklıdır dıger taraf erkektır :D

    0
    0 Yorumla
  • vceneviz
    vceneviz Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    çünkü ağzınız durmuyor ve alttan almayı bilmiyorsunuz mecbur susuyoruz :D

    0
    0 Yorumla
  • amonyaknitrat
    amonyaknitrat Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Kadının dirdirini çekemediği için haklı olsa da sussun diye haksız olmayı kabul eder ne yazık ki. ...

    0
    0 Yorumla
  • FirstC
    FirstC Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 798 cevap paylaştı.

    Sevmez bizim cins detaylı konuşmaları genelde. Ama bu durum her zaman böyle değil. Tartışmaya beklerim kamonnn 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • gizemli48
    gizemli48 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Savunurum ben hakli ciksam bile baktim kiz üzüldü cani sıkıldıysa ozur dilerim yani sonucta onu kirmak için uzmek icin aglatmak icin yapmadim ozrumu dilerim yani

    0
    0 Yorumla
  • patentsizim
    patentsizim Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    kadınların dırdırını çekemediğimiz için haklıda olsak susarız

    0
    0 Yorumla
  • gamercookie
    gamercookie Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    Erkek alttan alır ve kadın için kendisinden vazgeçer.

    1
    1 Yorumla
    • canpwr
      canpwr
      +1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
  • fatiye
    fatiye Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Ne alaka be. Kizlari kotulemeye calisan zihniyet. Alakasi yok

    0
    0 Yorumla
  • darkangel33
    darkangel33 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Biz hep haklıyız çünkü ve erkekler kaybetmekten korktuklari için herzaman Özür dilerler

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bende böyle değildi haklı olduğum halde hep haksizmisim gibi özür diledim ve hayatimda bir degisiklik yapip onu komple cikardim simdi huzurluyum

    0
    8 Yorumla
    • buyurunn
      buyurunn
      +1 yıl

      nezaman ayrildiniz yenimi ayrildin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yaklaşık 40 gun oldu sanirim saymadim ikinci faturam kesilecek oradan hesapliyorum😂

      Yorumla
    • buyurunn
      buyurunn
      +1 yıl

      hahah :))))

      Yorumla
    • buyurunn
      buyurunn
      +1 yıl

      degisiklik iyidir arada ruzgar esicek :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ainen ben huzurluyum simdi o düşünsün hatta düşünmesin mümkünse hic karşılaşmayalım bir daha😉

      Yorumla
    • buyurunn
      buyurunn
      +1 yıl

      karsilasirsak yelkenler forami diyon yani :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yoo hayatin gereği birgün yüz yüze geliriz fakat içimde ona karşı hicbirsey kalmadı onu yalvarmasindan nefret ediyorum açıkçası bir erkeğin cok asiri yalvardığını görünce tiksiniyorum bu yüzden ondan çok çabuk sogudum.. Eğer birgun onunla hayatım da biri varken karşılaşırsam kendimi öldürürüm asarım gibi yapmacık cümlelerini duymak istemedigimden yani..

      Yorumla
    • buyurunn
      buyurunn
      +1 yıl

      himm ilginc takip et beni senle muhabbet sariyo :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Vallahi birincisi seviyorsak takmayız tartışmayı onun kazandığını sanmasını, yoksa genellikle komiktir kızların argümanları.

    0
    0 Yorumla
  • Cutiees
    Cutiees Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence bize dayanamiyorlar daha fazla uzamasin diye ozur dileyip kestirip atiyorlar :D

    1
    0 Yorumla
  • e-skiiiciii
    e-skiiiciii Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    +1 yıl

    İşte o erkeklerin ben...
    Adam kalmadı derken bunu diyorum..
    Kimi döver hayvanlık yapar...
    Kimi tirsar psitık. ..
    Allah dengeli duranlari korusun

    0
    0 Yorumla
  • freedom667
    freedom667 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Valla hatasını anlayana kadar tartışırım isterse defolaun gitsin unrumda değil

    0
    0 Yorumla
  • karal_julien
    karal_julien Takip Et
    Guru Yaş: 44
    +1 yıl

    Allah bizim nasıl belamızı vermişse işte artık gör halimizi :D

    0
    0 Yorumla
  • proko
    proko Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    yerçekımı kanunu gibi bişey heralde bu da ilişki kanunu olabılır

    0
    0 Yorumla
  • KelvinJora
    KelvinJora Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Hiç işim olmaz ben hatalıysam tm uzatma der konuyu kapatırım kız hatalıysa özür diler

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (83)
Devamını Gör(128)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kadınla erkeğin tartışmasında, neden erkekler hep haksız çıkar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadın, erkek arasında yaşanan tartışmalarda gönül alma işi neden hep erkeğe düşüyor? 45 cevap verildi
Kadınlar ve Erkekler neden sürekli birbirinden şikayetçidir? 4 cevap verildi
Kadınlarla yapılan her tartışmada erkekler kaybeden taraf mı olur? 16 cevap verildi
Bazı erkekler neden kadınlarla tartışmayı seviyor? 7 cevap verildi
Erkekler kadınlardan/kadınlar erkeklerden neden şikayetçi? 50 cevap verildi
Kadın kavgalarını erkekler neden ciddiye almaz? 78 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨