
Eşiniz alyans takmak istemiyor. Bu durumda tepkiniz ne olurdu?
Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈💍

Takmayabilir, parmağa geçirilen bir yüzükten ibaret değil evlilik.
Ne kadınlar var ki özellikle yüzüğü olan erkeklere bakıyor, ne adamlar var ki yüzüğü evden çıktığı gibi cebine koyuyor.
Açıkçası onemsedigim bir konu değil.
Bizim ailede kimse takmıyor bunları
Ben takmam nefret ederim. O ise tek parmağına küçük bir yüzük takabilir fazlasından rahatsız olurum. Ayrıca hiç takmazsa daha iyi olur..
Sorun cikaracagimi sanmiyorum. Ne yuzuk takanlar var efem sanirsin hic takmamis :)
Cevap
25Cevap
Tepkinin dibine ekmek banarım hemde.. Ne demek takmamak
😂😂😂😂 Bu cok iyiydi
:) snirlendim bir an
Olmayan insana sinirleniyorum :D
Tepkin cok tatliydi ama 😂😂
ayy canımsın :) senin sorun kadar samimi olmak istedim
Teşekkür ettim o zaman bebek 😍😄
Ne demek istemeyecekmiş😠 Takacak takmasın da göreyim hele bir takmasın
Bende takmam dışarıda yanımda o yokken de biri bana asılır falan sonra bana gelip bıdı bıdı yapamaz o zaman!
Kıskanç ve sahiplenici hallerin kalp ben asdf 😄😄
Gerçekten tıbbi vb gibi sebepler yoksa inanılmaz zoruma gider. Alyans benim için çok değerli. Manevi açıdan altın değerinde.
@Lessly Manevi açıdan !
Alyans benim için değerli, bazen banyodan sonra unuttuğum oluyor bir suçlu gibi hissediyorum kendimi. Alyans takmak istemiyorum diye birşey yoktur bana göre
Erkeklerin çoğu yüzük takmayı sevmez ve parmakları rahatsız olur.
Pek azı da bilinçli yapar, dışarı evli görünmek istemez.
Mantar yapiyorsa mesela ya da işinde sorun yaratıyorsa filan olabilir de sadece cani istemediği için takmiyorsa büyük sorun cikartirim
Takarım zorla eşimi paylaşamam o benim, insanlar o düşünceye kapılmamalı şeytan bu insanın aklına kötü kyöü şeyler getirir 😀😀😀😀
Hayır takma zorunluluğu yok. Takarsa evli olduğu başka erkekler tarafından anlaşılır. Eşimin mutluluğu için küçük kaçamaklar yapmasına ses çıkaramam.
Alerjisi falan yoksa takmasını isterim. Ama istemiyorsa takmaz, bende üzülürüm
Takmaması için mantıklı bir sebep var mı? Hayır, yok.
O yüzük o parmakta olacak.
Takmadığı sürece eşim falan olamaz o alyans o parmakta olacak başının bağlı olduğunu herkes görecek. Takmak istemiyorsa evlenmeyecek.
Takacak takmazsa kıyamet kopar... illaki takmıcaksa da acıya katlanıp dövme yaptıracak...
Bu tarz şeyleri önemsemem. Güveniyorsam tabii ki evlenmişsm zaten güvenmişimdir.
kendisi nasil seviyorsa oyle kalabilir sorun degil. Ama takmasini isterim yakisiyor cunku kizlara
Takmıyor zaten bende günlük takmıyorum bir yere gidicegimde takıyorum ilk zamanlar kızdm ama yapcak bişey yok zorlayamam
Evlilik kurumunun en önemli bağıdır yüzük. Takmıyorsa saygı göstermiyordur. Zaten evlilik öncesinde konusu açılırsa evlilik suya bile düşebilir ^^
kimse taktıramaz bana ne tepki gösterirse göstersin saat dahil hiçbir takıyı sevmiyorum
Takmıyorsa yüzük sevmiyorsa kolye olarak yanında bulundurturum. Yoksa ben de takmam alyans
Bende sevmiyorum öyle şeyler takmayı. Rahatsız ediyor beni. Doğal karşılarım.
bos isler 10 yil evli kaldim en fazla 1 hafta takmisimdir
Şimdi boşanmış misiniz
Erkeğe yakışan en güzel aksesuar alyans kesinliklee
Kafasini keserim ya zorla takilacak o
dövme yaptırır ismimi
Ben takıyorsam o da takmak zorunda!
Takmalı kızarım zorlarım.
Takmak istemezse takmaz.. sorun etmem.
Bende pek hoşlanmam takmamayı tercih edebiliriz
bolca ağlamak, kavga etmek
Olabilir, şart değil. İstemiyorsa takmayız 😁
Takmıyorsa şüphe uyandırabilir.
Nasıl rahat hiss ederse
Ağzını burnunu dağıtırim 💜
Kendi kararı bende takmam
Bende takmam olur biter..
bende takmam. öyle devam ederiz
O takmazsa bende takmam..
Çok tuhaf olur bnde takmam o zaman
Ben takma dedim takmıyo
Kararı ona bırakırım ya kasmam öyle
Bekarlik sultanliktir. Ne alyans var ne sikinti.
Babasının evine gönderirim.
Takarım zorlanirsam alışamazsam cikaririm
Takmasını isterim takmalı yani.
Niye takmak istemiyor onu sorarım
Bilegine ismimin dövmesini yer
Sevmiyosa takmaz da baska niyeti varsa yolarım
tkamasın ya bunlar ufak şeyler
öyle bir şey söz konusu olamaz
Bir rahatsızlığı yoksa taksin isterim
Dövme yapsın 😒
Ona kalmış
kapi orda
Saygı duyarım.
Bende takmam
o alyans takilacak
Bende takmam
Hic hosuma gitmez
Yok öyle dünya 😂
takmiyo zaten.
Bende takmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar