Sevgilimle yanyanayken herşey çok güzel ama ayrı olduğumuzda araya farklı şehirlere gittiğimizde herşey çok kötü oluyor?

Sevgilimle aynı siniftayiz yanyanayken herşey çok güzel ama evlerimize gittiğimizde araya mesafe girdiğinde hergun kavga tartışma
Diger arkadaşlarıma soruyorum yanyanayken tartisiyoruz ama uzaktayken herşey daha iyi diyorlar bizim uzaktayken sorun yaşamamizin sebebi ne
Sevgilimle yanyanayken herşey çok güzel ama ayrı olduğumuzda araya farklı şehirlere gittiğimizde herşey çok kötü oluyor?
Cevapla