Sevgilim sabah 8 akşam 6 çalışıyor çok meşgul olduğu için görüşemiyoruz ve o bunu hiç dert etmiyor haftalar sonra görüşsek bile kafasına takmıyor yorgunum diyor sürekli ama ben çok üzülüyorum ve özlüyorum, ne yapmalıyız?

Sevgilim sabah 8 akşam 6 çalışıyor çok meşgul olduğu için görüşemiyoruz ve o bunu hiç dert etmiyor haftalar sonra görüşsek bile kafasına takmıyor yorgunum diyor sürekli ama ben çok üzülüyorum ve özlüyorum, ne yapmalıyız?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ne desen haklısın canım sorunu anlat özlediğini daha fazla görmek istediğini konuşarak halledebilirsiniz umarım
Olmayacak bir şey için çabalamaya gerek yok
belkide başkalarıyla buluşuyodur.
Durumu anlat kendisine özlediğini söyle
Söyledim konuştuk bunun üzerine kaç kere görmek isteyen insan iş yerine gelir falan diyor kendisi şantiyelerde geziyor ben o kadar uzak yerlere gidebilsem giderim zaten haftada bir kere görmek neyine yetmiyor diyor
Santiye davet etmek nedir oncs erkeğin içine bırak o malı belli ki hissleri yoğun değil onun için öylesine birisin iliski mi ilişki tamamsın onun için
Buluşun
Bitmis
Üzücü bir durum.
Cunku seni sevmiyor