Güzel Sanatlardayız. O flüt çalıyor ben de keman. Eskiden onu tanımazdım hiç. Bana öyle bir bakış attı ki kalbimi çaldı... Geçen eşyalarım sınıfta kalmıştı gittim onları almaya. Onun sınıfı gelmişti sınıfa. Yani dersleri o sınıftaymış. Tabi ben görünce şok. Girdim sınıfa... O da donup bakıyodu bana. Eşyalarımı toplarken ıslık çalmaya başladı (?)... Sonra yine baktı bana ve kemanımı da alıp apar topar çıktım sınıftan. Çocukla ne zaman karşılaşsak mal mal bakışıyoruz. Tabi ben mal utancımdan gözlerimi kaçırıyorum. Ya hep bakıyo. Kolidorda karşılaşıyoruz bakıyor, sınıfta oturuyorum karşı sınıftan bakıyo... Yani gözlerimiz kesişiyor. Tabiki hoşlandığı için bakmıyor😭... diye düşünüyordum saat öglen 2'ye kadar. Saat öğlen 3. Ders bitti. Cuma olduğu için sıraya geçtik okul bahçesinde. O da okulun giriş merdivenlerinde istiklal marşını çalanlardan biriydi. Öğretmenler falan konuşma yaptı ve istiklal marşı başladı. O an kendimi garip hissediyordum çünkü flütü çala çala bana bakıyordu. Ben de ona bakıyordum. Arada sırada bakışlarımı kaçırıyordum bıkar benden diye... Eve gelir gelmez instagramda takip isteği yolladım.(Dün ks'dakiler yolla dedi) yarım saat falan sonra kabul etti ama beni takip etmedi. Ya kesin benden hoşlanmıyor. Hoşlansaydı takip ederdi dimi? Kesin profilime de bakmadı hiç. Sizce neler oldu öyle?
Güncellemeler
+1 yıl
Üzülüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar