Hoşlandığım çocuğa instagramdan takip isteği yolladım ama? 😣 Ne yapıcam şimdi?

Güzel Sanatlardayız. O flüt çalıyor ben de keman. Eskiden onu tanımazdım hiç. Bana öyle bir bakış attı ki kalbimi çaldı... Geçen eşyalarım sınıfta kalmıştı gittim onları almaya. Onun sınıfı gelmişti sınıfa. Yani dersleri o sınıftaymış. Tabi ben görünce şok. Girdim sınıfa... O da donup bakıyodu bana. Eşyalarımı toplarken ıslık çalmaya başladı (?)... Sonra yine baktı bana ve kemanımı da alıp apar topar çıktım sınıftan. Çocukla ne zaman karşılaşsak mal mal bakışıyoruz. Tabi ben mal utancımdan gözlerimi kaçırıyorum. Ya hep bakıyo. Kolidorda karşılaşıyoruz bakıyor, sınıfta oturuyorum karşı sınıftan bakıyo... Yani gözlerimiz kesişiyor. Tabiki hoşlandığı için bakmıyor😭... diye düşünüyordum saat öglen 2'ye kadar. Saat öğlen 3. Ders bitti. Cuma olduğu için sıraya geçtik okul bahçesinde. O da okulun giriş merdivenlerinde istiklal marşını çalanlardan biriydi. Öğretmenler falan konuşma yaptı ve istiklal marşı başladı. O an kendimi garip hissediyordum çünkü flütü çala çala bana bakıyordu. Ben de ona bakıyordum. Arada sırada bakışlarımı kaçırıyordum bıkar benden diye... Eve gelir gelmez instagramda takip isteği yolladım.(Dün ks'dakiler yolla dedi) yarım saat falan sonra kabul etti ama beni takip etmedi. Ya kesin benden hoşlanmıyor. Hoşlansaydı takip ederdi dimi? Kesin profilime de bakmadı hiç. Sizce neler oldu öyle?
Güncellemeler
+1 yıl
Üzülüyorum
Hoşlandığım çocuğa instagramdan takip isteği yolladım ama? 😣 Ne yapıcam şimdi?
Cevapla