Sevgilisi olduğu halde başka bir kızla göz göze gelmek ne kadar dogru?

bir gün derste başka bir bölümden birinin bana baktığını farkettim. Ertesi hafta koridorda karşılaştık ve göz göze gelince onun gozlerinin ici gülüyodu. sanki heyecanlanmış gibiydi. Dedim bu hoşlanıyor galiba. Bu bakmalar hep devam etti. Sonra aradan baya bir zaman geçti ve kafede bunu bir kızla gördüm. Kiz bunun gozlerinin icine bakiyodu. Sevgilisiydi galiba. Ya sevgilisi varken baska bir kizla kontak kurmak cok serefsizce degil mi? Kendimi igrenc hissettim. Hoşlanmıştım bir de :/
Sevgilisi olduğu halde başka bir kızla göz göze gelmek ne kadar dogru?
Cevapla