8 aydır nişanlıyım ve nişanlim yakışıklı değil ama çok çok iyi bir insan ve beni çok seviyor ama?

ama insanlar sürekli bu adam sana gore çirkin sen çok daha güzelsin diyerek moralimi bozuyolar. soğumaya başlıyorum. siz ne düşünüyorsunuz ciddi olarak fikrinizi soylermisiniz bana? :(
8 aydır nişanlıyım ve nişanlim yakışıklı değil ama çok çok iyi bir insan ve beni çok seviyor ama?
Cevapla