Nişanlanmak üzereyiz ama bana hiç iyi davranmıyor, çok seviyorum. Ne yapacağım?

Sürekli kavga çıkıyor hep catısıyoruz benimle emir kipleri ile konuşmaya başladı artık önceden haifti şimdi felaket biri oldu bi havalara girdi anlamadım ben önceden ben şenimle İstanbul da yaşayacağım sen nerde istersen orada yaşarız diyordu şimdi son zamanlar da idare edemezsek Memleketime gelirsin demelere başladı asla güzel sevgi sözcüğü söylemiyor ben söyleyince de cevap vermiyor verdiği sözleri fazla tutamıyor sürekli bana ben neler yaptım sana ne sürprizler yaptım diyor nişan yapacağız adamım hiçbirsey umrunda değil soru soruyorum ben çok soru sorulmasını sevmiyorum diyor birsey anlatıyorum 5 kere daha anlattın diyor ben mutluluğumu kaybedeli çok oldu diyor beni görüntülü arama da görünce mutlu olmuyormus yanında görünce mutlu oluyormus oda bence Birseyler yaşadığı için başka açıklaması olamaz. Benimle dışarda yürümeye gezmeye üşenir fotoğraf zorla çekilir benimle kuzenleri ile sabahtan akşama kadar geziyor dün kuzenleri ile buluştu tek mesaj bile atmadı tek yazdığı eve gidicem birazdan oldu ne yapmalıyım?

Nişanlanmak üzereyiz ama bana hiç iyi davranmıyor, çok seviyorum. Ne yapacağım?
Cevapla