Sürekli kavga çıkıyor hep catısıyoruz benimle emir kipleri ile konuşmaya başladı artık önceden haifti şimdi felaket biri oldu bi havalara girdi anlamadım ben önceden ben şenimle İstanbul da yaşayacağım sen nerde istersen orada yaşarız diyordu şimdi son zamanlar da idare edemezsek Memleketime gelirsin demelere başladı asla güzel sevgi sözcüğü söylemiyor ben söyleyince de cevap vermiyor verdiği sözleri fazla tutamıyor sürekli bana ben neler yaptım sana ne sürprizler yaptım diyor nişan yapacağız adamım hiçbirsey umrunda değil soru soruyorum ben çok soru sorulmasını sevmiyorum diyor birsey anlatıyorum 5 kere daha anlattın diyor ben mutluluğumu kaybedeli çok oldu diyor beni görüntülü arama da görünce mutlu olmuyormus yanında görünce mutlu oluyormus oda bence Birseyler yaşadığı için başka açıklaması olamaz. Benimle dışarda yürümeye gezmeye üşenir fotoğraf zorla çekilir benimle kuzenleri ile sabahtan akşama kadar geziyor dün kuzenleri ile buluştu tek mesaj bile atmadı tek yazdığı eve gidicem birazdan oldu ne yapmalıyım?
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Ne yapmalısın biliyor musun hemen söylüyorum sana bütün iletişimini tamamen kesmelisin aramayı sormayı ilgiyi alakayı Sevgi gösterilerini her şeyi kesmelisin muhakkak sana dönecektir döndüğünde biz tıpkı onun davrandığı gibi davranacaksın ve zaten yaptığı şeyin farkına varacak bir insana konuşarak bir şeyleri anlatamıyorsan bir şeyleri düzeltemiyorsan yaptığı yanlışı gösteremiyorsan susacaksın en güzel cevap en güzel ceza susmaktır gerçekten bak bunu çok denedim ve tecrübe ettim sus o da mı susuyor Sen tekrarsız yine mi susuyor tekrarsız zaten eğer ki arada bir şeyler bitmişse sen ne kadar çabalarsan çabala ne kadar yıpranırsan yıpran hiçbir şey değişmeyecek ıcaksın hakaret yok sitem yok küfür yok beddua yok hiçbir şey etmeyeceksin kararlarına saygı duyacaksın ayrılmak istiyorsa da çünkü diğer türlü yaptığında da ağlayıp sızladığında da işte hakaretler beddualar ettiğinde de aa iyi ki diyecek ben bununla bu şekilde olmuşum hiçbir şeye gerek yok dediğim gibi ne yaparsan yap sonuç değişmeyecek zaten senin ona karşı olan ilgini sevgini sadakatini kullanıyor ve artık nişanlanmamışsınız ama hatta evlenmişsiniz gibi hareketler yapıyor geri dönüşün yokmuş gibi yani beni bu şekilde kabul et bu durumun içine girdin artık bu şekilde devam edeceğiz daha fazlasını bekleme benden gibi hareketleri var o yüzden hiç yorma kendini güzelim değmez değmiyor
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılZaten varya bu değişimleri yüzünden kimseyle görüşmüyorum. Kime baksam başta çok iyiydi sonra böyle oldu diyor. Ben boşanma davalarını yazıyordum iş olarak. Milyon tane yaşanmışlıklar dinledim yüzde 90 i. Baştaki gibi değil çok değişti ile başlıyordu. O yüzden kimseyi tanımak istemiyorum çünkü kimse ilk hali gibi kalmayacak gibime geliyor. Size gelince çok üzüldüm. Ama sevse size kıymet verir söylediklerinizi dinler , durumu düzeltmeye çalışır. Sizi üzmeye kıyamazdı. Bence ondan gidebileceğinizi, onsuz yapabileceginizi ona rest çekmeyi bilmeniz ve ona göstermeniz lazım. Asla üstüne düşmeyin , sizde umursamaz olun , arayıp sormayın.. bakalım sizi yoklugunuzda özleyecek merak edecek mi? Size elinin altındaymış ve asla gidemezmişsiniz gibi davranmasına izin vermeyin. Nişanda yapmayın bu durumda. Olmayacaksa bastan olmaması gerçekten daha iyi.
Ben birini tanıyorum böyle. Basta nasıl ilgili efendi nazikti. Nişan yaptı. Kıza karışmaya başladı yok teyzene gitmeyeceksin yok anneannende hiç kalmayacaksın. Birde meğerse kufurbazmis. Adamin ailesi de kiza baski yapiyordu hadi evlenin bir an once evlenin falan. Megerse gercek yuzu ansilmasin diye. Öncesinde bunu baya iyi gizlemişti. Yani değişim hikayeleri görünce şaşırmıyorum. Allah herkese insanların gercek yüzünü bastan göstersin ki kimse sonradan iş ciddiye binince üzülmesin.
02 Yorumla
Soran+1 yılO kadar haklısın ki başlar da bana sürprizler hediyeler falan öyle böyle değildi en çok istediği şey gerçekten sevilmekti gerçekten de seviyorum şimdi diypr çok soru sorulmasını sevmiyorum şunu sevmiyorum bunu sevmiyorum dışarı çıkarmaz beni şehrine gittim diyor ki 5 gün kaldım dışarı çıkarması beni çünkü ben orada yasamak istememişim diye orada gezmeyi hak etmemişim
Cevap sahibi+1 yılBence herşeye iyi tarafından sa bakmalısın. Ya Rabbim seni koruyorsa , gerçek yüzünü gösteriyorsa. Evlendikten sonra bunlar ortaya çıksa daha mı iyi? Resmen gitmeni istiyor. Bırakmanı istiyor ama söyleyemiyor gibi davranıyor anlattiklariniza göre. Evet insan bir süre üzülür acı çeker ama hayat boyu böyle yaşamaktan iyidir. Hislerinizle değil şu an mantığınizla hareket etmelisiniz. Mesela sevdiğim biri bana deseki bunu yapma rahatsız oldum. Ben hemen pardon afedersin tabi dikkat ederim derim. Kıyamam üzülsün istemem çünkü değer veriyorum. Ama insan değer göremediği yerde kalmamalı.
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılKlasik erkek şımarmaları öncelikle evlilik öncesinde erkeklerde bu durum çok görülüyor. Genel olarak erkekler zora sıkıntıya gelemez diye düşünülüyor. Özellikle bazı erkeklerin anneleri çok fazla şımartıyor yani benim oğlumun orada sıkıntıya gelemez onu bunaltmamak lazım işte bir iş yapılacaksa onu kız tarafı yapsın kız yapsın benim oğlum yorulmasın tarzı düşüncelere girebiliyorlar.
Sevgilinde Büyük ihtimalle bu tarz bir düşünceye girdi yani evlilik öncesi bunalım. Eğer evlenene kadar sabredersen ki ne zaman evleneceğinizi de belli değil hatta evlenip evlenmeyeceğiniz de belli değil belki ileride mutlu olabilirsin ama belki onun dışında şu an ben zannetmiyorum mutlu olacağını ki bence sabretmede. Dünyaya başka bir insanın kahrını çekmeye gelmedin mutlu olmaya geldin evlilikte her şey demek değildir nişan olmazsan evlenmezsen ya da sevgilinden ayrılırsan bu dünyanın sonu demek de değil Sen de yerini kıymetini bil ve öyle biriyle beraber ol senin kıymetini bilecek biriyle.00 Yorumla
+1 yılSadece sevmekle mutluluk olmaz. Evlilik ciddi bir olay çoğu kişi sevgili oldukları dönemdeki gibi olacak sanıyor, hayır! Evlenince devamlı aynı ortamda birbirinize maruz kalacaksınız , size söylediği kırıcı bir söz bile hissettiğiniz duyguyu x4 kat daha hassas hale getirecek çünkü ondan uzaklaşıp eskisi gibi özleme duygusu yaşıyor olmayacaksınız...
Sevgiliyken kadınların hoşuna gidiyor baskıcı tavırlar , kiskanilmak ve kaba tavirlar. Bunları erkeksi ve çekici buluyorlar! Ama evlenip devamlı maruz kalınca işin rengi değişiyor.
Karşınızda sizi anlayan nazik bir adam yoksa o dört duvar arasında hem psikolojik hem fizyolojik her eziyeti yaşarsınız. O yüzden evlenmeden önce ben kimi seviyorum diyerek iyice bir gözden geçirin
04 Yorumla
Soran+1 yılBana diyor ki sen çok değiştin ama verdiği sözleri hiç tutmuyor ki ben ne yapacağım bilmiyorum ben Hatay da yasamak istemiyorum dedim tamam dedi önce sözler verdi şimdi yan çiziyor diypr ki bana İstanbul da hem dükkan kirası hem ev kirası nasıl olacak dedim yani nasıl? İnsanlar normal kiralarını veremiyor biz ikisini veremeyiz gel biz el ele verip çalışalım dedim birimizin maaşı kiraya diğerinin maaşı da giderlere gider hayır diyor ben çalışmak istemiyorum kendi dükkanımı kurmak istiyorum diyor olmazsa diyor Hatay da idare edersin 3 sene sonra İstanbul’a döneriz diyor olmaz dedim sen bana böyle söz verdin dedim böyle yaparsan nasıl evlenirim seninle dedim olmaz ki ben bu korku ile evlenmem dedim ben çok düşünüyorum ben stresten kısmı felç geçirdim geçici olarak
- +1 yıl
Seni mutlu etmeyen sana kendini kötü hissettiren biriyle evlenmeye mecbur değilsin. Senden yana yapıcı değilse ve seni üzmek umrunda değilse sende hayatından çıkar at onu. Dediğim gibi şimdi bunu yapan evlilikte çok daha umursamaz ve bencil olur. Bir de çocuk olursa sorunların içinden çıkmakta baya zorlanirsin. O yüzden şimdi iyice tart ve kararını ver , mutlu olduğunu bildiğin şeylere sarıl seni üzen , degersizleştiren şeylere affın olmasın bu hayatta. Aşk dediğiniz şey bir ömre sahip illa bitiyor sonrasında gördüğün muameleye göre ya nefreti ya sevgiyi yaşıyorsun
Soran+1 yılBilmiyorum ki ailem karşı çıkıyor çok iyi çocuk diyor kim iyi ki herkes böyle diyolar
- +1 yıl
Ailen onunla olan ilişkilerine göre değerlendiriyor durumu, seninle olan ilişkisi başka onlarla olan ilişkisi başka. Sana yaşattığı sorunları ailen değil sen yaşıyorsun. Ailene saygıda kusur etmiyordur ondan iyi derler ama senin yaşadıklarını sen biliyorsun , o yüzden senin baz alacağın şey ikinizin arasındaki mevzular. Karar senin ben sana ille de bırak diyemem detayları sen biliyorsun ve buna göre en doğru kararı verebilecek tek kişi de sensin, iyi değerlendir hakkında hayırlısı olsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. İşin içinde sevgi varsa o zaman insan cesaret edip ayrılmıyor.
Ama değer görmediğin yerde, zorla tuttuğun hayatında sen nasıl mutlu olacaksın?
Asla mutlu olamazsın!
Madem her türlü mutsuzsun hayatından çıkar derim.
Çok iyi anlıyorum seni cesaret edemiyorsun ama bu şekilde evlilik olursa eğer inan daha kötü günler seni bekliyor.
Çünkü kaybetmekten korktuğun bu kişi seni kaybetmekten korkmuyor.
O'nu hayatında tutarak daha fazla yıpratma kendini.
Umarım her şey gönlünce olur..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılİnsan kendi katiline aşık olurmuş zaten
00 Yorumla Evlenme kızım onunla. Adamın içi geçmiş senden. Sevdiğin için alttan alıyorsun. Seni dönüştürmek istediği şeye dönüştürüyor. Sevdiği kişi ile alakası olmayan dönüştürdüğü şeyi de sevmiyor. Kıymetsizleştiriyor.
Yolun başında degerini kaybedersen, ilk o senden kopar. Verdiği degerden daha çoğunu ona verirsen poposu kalkar.
Vazgeçilmez oldugunu sandığı anda vazgeç ki karşısında bir çocuk, bir köle olmadıgını, bir duruşu olan insan oldugunu ve sınırı ne kadar aştıgını görsün.
Degerli hissettirmeyen, mutlu etmeyenin yolunda olma. O yoluna gitsin. Sen yoluna.
11 Yorumla
Soran+1 yılBen kaç gündür üzüntüden kısmı felç geçirdim geçici bir durummuş yüzüm uyuşuyordu sürekli çenem uyuşuyor stresten ben bunları hak etmedim sözde çok seviyordu beni hergün arayıp beni üzecek birsey buluyor ben şehrinde yaşayamam dedikçe kusura bakmamda insan sevdiğiyle heryerde Yaşar demeye başladı ben ne yapacağım bilmiyorum 😭
Selamlar,
Maalesef üzülerek söylüyorum ki senin olan sevgini sana karşı kullanıyor. Bana göre kendisine şu bilinç oluşmuş. Ben ona ne yaparsan yapayım kesinlikle benden vazgeçemez kafasını yaşıyor. Yani bu şekilde bir ömür geçer mi çok emin değilim. Evliliğe doğru giden bir ilişkiniz var. Sonuçta bunlar çok ciddi süreçler ve meseleler.
Henüz yolun başındayken sana tavsiyem adam akıllı kendisi ile konuşman. Bu işin böyle yürümeyeceğini belirtmen. Ne kadar seversen sev ama bence boynunu kesinlikle kimseye eğme. Şunu da kesinlikle unutma insana yine en büyük zararı en sevdikleri veriyor. Her zaman dik dur ve gardını yere düşürme.
00 Yorumla
+1 yılBu sistemlerini bizzat ona söylemen gerekiyor. İlişkiler de en büyük problem iletişimsizlik. Bir sorun varsa muhakkak konuşulup, çözüme bağlanmalıdır. Kendini üzmek yerine onunla konuş ve tavrına göre hareket et derim. Birden değiştiyse ciddi bir sıkıntı var demektir ve her ilişki kurtarılmayı hak eder. Direkt ayrılmak kolay yoldur, zor olan mücadele etmektir.
115 Yorumla
Soran+1 yılBen mücadele zaten ediyorum ama karşımda ki adam da brisey göremiyorum yA sanki biz onunla 10 senelik evliyiz öyle bir rahat
- +1 yıl
Benim 10 seneye yaklaştı inan dediğin gibi öyle bir rahat değiliz. Şimdiden bu saygısızlık varsa ileride ne hal alacak bu durum? Ayrıl.
Soran+1 yıl@Evlatcandırcan allahım bana yardım etsin
- +1 yıl
Amin kardeşim cümlemize ama benim fikrim mantığım ayrılmandan yana
Soran+1 yıl@Evlatcandırcan benimde öylr askında
- +1 yıl
Bacım öyle diyorsun da, diğer kardeşimiz seviyorum diyor. Öyle kolay değil emek verdiğin ve sevdiğinden ayrılmak. Önce bir konuşulur, sorun düzelmezse ayrılır.
Soran+1 yılBen tabikide çok seviyorum ama konuştum ailem de ailesi de konuştu yine konuşacağım
- +1 yıl
Konuştuğun hal de düzelmiyor, kafasının dikine gidip saygısızlık yapıyorsa zaten bitmiştir o ilişki. Bu detayı bilmiyordum
Soran+1 yılKonuşuyorum nolur dedim kendini düzelt bana karşı sevgi sözcükleri kullan yani kendine ceki düzen ver diyorum o zıtlaşıyor benimle
- +1 yıl
Sana tavsiyem bir süre uzak ve soğuk dur. Bak bakalım burnu sürtüyormu. Ben mesela aşırı kıskanıyorum diye benim hatun bana ayar çekti. Şimdi çözüm bulduk az kıskanıyorum
- +1 yıl
Yine konuşma! Konuşacaksan da bitirme konuşması olsun bu. Sen kendi ağzınla saygısızlık yapıyor diyorsun seninkisi bugünü zorlayarak ilerideki hayatını mahvetmeye doğru gidiyor. @YarabantlıRakıȘisesi tabii kolay değil ama Kız konuşmuş olduğu halde düzelmiyor baksana.
- +1 yıl
Ben o detayı sonradan öğrendim. Konuştuğu halde hâlâ aynıysa olmaz tabi ama ayrılmak yine çözüm değil, uzak durup gözlemlesin ki umut var mı baksin. Sonra her türlü ayrılır
- +1 yıl
Neden ayrılmama olayını bu kadar zorluyorsunuz onu çözemedim birlikte bir hayat yürütmek gibi ayrılık da doğal. Neyse ben uyumaya gidiyorum. Herkes Allah'a emanet olsun. Sevgiler ♥
- +1 yıl
Kesinlikle
- +1 yıl
Hayır burdan sorun.
+1 yılSevmek karın doyurmuyor sana iyi davranmayan birisi ile sırf seviyorsun diye çok yanlış bir düşünce ve davranış bir insanın evleneceği kişi hem mantığına uymalı hem de kalbine sende aşk ve sevgi var ama mantık yok şu anda iyi bir şekilde düşünemiyorsun zaten evlenseniz bile bu evlilik çok fazla yürümez elinde sonunda biter sana hem psikolojik hem de fiziksel olarak şiddet uygulamaya başlar sevmek sevmek ne buluyorsunuz böyle kötü serseri kro insanlarda gerçekten çok merak ediyorum bile bile resmen belayı çağrıyorsunuz seni de yakında haberlerde görürüz öldü diye
20 YorumlaSen bütün cevapları da yazmışsın zaten. Bu profilde birisiyle tükenirsin. Bunun adı sende aşk ama bence emek. Erkeğin penceresinden bakarsak seni açık ve net istemiyor. Hatta bitirmek için sağlam bir bahane arıyor diyebilirim. Senin açından bakarsak kişiyi takıntı haline getirmişsin çünkü çok umut bağlamışsın. Çekip gitmek de senin işine gelmiyor galiba emeğinden dolayı. Şahsi fikrim acıtsa da ayrıl. Evlilik yaşayıp ayrılmak daha zor olur. Zaman geçtikçe yıprandıkça daha da zorlaşır inceldiği yerden koparmalısın. Bol şans.
10 Yorumla
+1 yılCanım siz görücü usulüyle mi evlendiniz bu ne biçim konuşma ya bırak gitsin böyle şer. efsizden sana hayır gelmez. Seni sevmiyor telefondan görüntülü görünce mutlu olmuyor umursamıyor. Yan yana gelince ilişki için seviyor. İlerde evlenirseniz eve sadece seninle ilişkiye girmek için gelecek ama dışarı hayatı başka mutluluğu da başkasıyla ariyacakbdisarda. Bana sorarsan bu doyumsuz bir insan. Hayatını bununla harcama seni ileride daha da çok degersizleştirecek böylesi kişiler dışarı hayatını çok seven kişilerdir.
00 Yorumla
+1 yılIliski iki kisiliktir. Tek kisi altindan kalkamaz bu gemiyi yurutemezsiniz. Her zaman alttan almak da dogru degil. Gereken yerde sizin ses toununjzdan bile ciddiyetinizi anlamali. Karsiniza alip konuşun, duzelmediginde neler olabileceginden de bahsedin. Onun cabasina gore de hareket edersiniz artik. Kaybetmeken korkmuyorsa kaybederek ogrenecek bazi seyleri.
01 Yorumla
Soran+1 yılBende artık kaybetmekten korkmuyorum önceden çok korkuyordum ama baktım adamın dünya umrunda değil bende korkmuyorum
Şimdiden böyle ise aah kolaylık versin ayrılma durumun aileler ne der bilmiyorum. Ama evlenirsen uzun süre cocuk yapma adamın halini tavrını tam anla yoksa bir çocuk kucağında kalırsın ortada. Allah kolaylık versin zor bir durum. Keşke düzelse bir ilişkiye ne kadar emek veriliyor. Üzücü bir durum
014 Yorumla
Soran+1 yılAnnemler de şokta bu çocuğa ne oldu diyolar onlar da inanamıyor evlenirsem beni alıp şehrine götürecek gibi duruyor bende bunu istemiyorum
Soran+1 yılSöyleşin mesela bende korkuyorum çünkü adamdan emin olamıyorum korktu ise benden soğudu da olabilir açıkça söyleşin
Soran+1 yılÇok zıtlaşıyoruz çok tartışıyoruz mesela ben onların şehrine gittim hataya buralar çok güzel ama ben burada yasamak istemiyorum İstanbul da yasamak istiyorum dedim beni orada bir kere bile gezmeye götürmedi nedeni ise neymiş ben orada yasamak istemediğim için oraları beğenmediğim anlamına geliyormuş bu gezmeyi hak etmemişim o yüzden de beni dışarı çıkarmamış cebinde de parası varmış bilerek çıkarmadım diyor
- +1 yıl
Konuş bence benimle mutlu değilsen bak yoluna ama seviyorsan değiş de. içinde hep bu sıkıntı. Yani birde nişanlısınız yeni evleneceksiniz. Birbirinizin ağzına bakmanız gerekiyor en mutlu olunacak dönem. Kaybetmekten korktuğun için kendi kendine mücadele ediyorsun. ama yetmeyecek
Soran+1 yılKaç kere konuştum ki
Soran+1 yılDeğilim hemde hiç başlar da çok mutıydum bana değer verirdi önemserdi ağzımın içine bakardı ama şimdi nişan yapalım diyor ailesi adamın bana yaptıklarının farkında değiller
Soran+1 yılDerdi iş sıkıntısı iş stresi hep bunları bahane ediyor kimin sıkıntısı stresi yok ki bir dönem askerden geldi asker psikolojisi dedik bir dönem işe giremiyor ona üzülüyor dedik şimdi iş kurdu onun stresi diyoruz ama bende insanım
Soran+1 yılBence umursamaz
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılYol yakınken dön. Sen şu an sevdiğini sanıyorsun ama bu sevgi değil bağımlılık. Bu adet toksik bir ilişki. Ve toksik ilişkiden çıkınca sudan çıkmış balığa dönersin. Bir fark edersin ki "abi ben neler yaşamışım öyle ya" diye yakınırsın. Birinin yaptıklarına ağlayacağına yokluğuna ağla demişler. Hem bir ilişkiden aşk cidden bir yere kadar. Sevgi, saygı, anlayış yoksa o iş yaş.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. İş ciddiye bindikçe az da olsa huyu suyu belli olmaya başlamış.
Sadece şunu düşün. Şimdi bu haline katlanamıyorsan Evlenince ne yapacaksın. O zaman gerçek huyunu ve suyunu göreceksin. Senden bir şey gizlemeyecek artık aynı evde olacaksınız. İnsan başta ne ise sonunda da aynı olmalıdır. Eğer tutarsızlık varsa sıkıntı var demektir.
Evlilik sadece sevgi ile değildir. Seversin ama Huzur yoksa o evde bereket olmaz.00 Yorumla
+1 yılİyi davranmayan değer vermeyen sevmeyen sevdiğini göstermeyen seviyormuş gibi davranan nankör kötü düzenbaz bütün insanları hayatınızdan çıkarın heleki bu hayatınızı birleştirecek
bir insansa şu an kumar oynuyorsunuz sonucu belli olan bir kumar bu 🔪00 Yorumla
+1 yılCanım arkadaşım, insanlar karakterlerini zamanla belli eder. Çunkü şu an ki haliyle tanışmış olsaydın hiç kabul eder miydin? Etmezdin bence. Şöyle bir şey var insan en çok nişanlilık döneminde kendini açığa vurur. Evlenince düzelmesini beklemek de saçmalıktır. Aksine bu davranişları sadece yaşayacağın hayatın kısa gösterimi. Sana önerim erkenden bunu fark ettiysen nişana vs bulaşmadan ilişkini bitirmen. Sahra çölünde güller açmasını bekleyemezsin sonuçta.
00 Yorumla
+1 yılSeven insan sevdiğini üzmez kırmaz. Sonradan değişkenlik göstermez büyük oranda. Sevgi vardır ama kırmak istmeez sevdiğini.
İnsanoğlu çoğunlukla, elde ettiğini düşününce kötü davranır, kıymet göstermez.
Şu an size böyle davranıyor ise evlenince şiddete bile gidecek potansiyelinin olduğunu gösterir.
Tek bir tarafın sevgisi ile yürümez, süründürür.
00 Yorumla
+1 yılBelliki seni cepte görüyor, değer vermeye, özenmeye gerek duymuyor. Böyle heyecanlı nişan öncesi dönemde bile böyleyse evlenincede değişmez bu ilgisizliği. Çok çatışıyoruz diyosun evlendikten sonra sorumluluklarla beraber bunlar daha da artacak, şimdi anlaşamayan evlendikten sonra hiç anlaşamaz. Bi bakarsın çoluk çocuk da olmuş, ilgisiz sevgisiz höthöt bi adamla mutsuz bi evliliğin içindesin. Yıllarca emek verdiğin bi ilişkiyi bitirme kararı almak kolay bişey değil tabiki ama bence yol yakınken dönmelisin. Sonra ayrılık çok daha zor olur, çok iyi düşünmen gerekiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen boktan bir nisanlilik yaşadım. Ve maalesef bir okadar da boktan evlilik sonraları iyi oluruz diye birsey yok bu adamın yapısı sana aile olmaya elverişli değil evlendiğinizde birde senden alacağını rahatça alacağından onun için bir önemin kalmayacak yolun başında seni yolda bırakan ortasında onu yanında dahi goremessin
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHanım ablam insanları üç beş dakikalık konuşma birden değiştirmiyor sadece geçici sarhoşluk yaşatıyor sonra yine olduğu şekle dönüyor üzülerek demeliyim ki olmaz sizden keşke bana zorla aile baskısı yapanlarda bunu gorseydi
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlenme böyle biriyle. Sana fragmanı vermiş zaten. Nasıl bir evliliğin olacağı belli. Çağır çıkar yüzüğü koy eline bitti de. Bak bakalım ne halt yiyecek. Ama bunlara rağmen seviyorum diyorsan mutsuz berbat bir evliliğe merhaba de. Hep mutsuz seni düşünmeyen ilgisiz biri olacak. Çocuklarınla kendini yalnız hissedeceksin teksin hep. Sana şunu dicek. Ben nişanlıyken de aynıydım hala aynıyım değişmedim. Yüzsüz gibi bunu dicek sana. Almasaydın dicek. iyi düşün
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHer ne olursa olsun evlenme o odunla çünkü evlendugin zaman çocuk olacak ve işler çok daha kotuleşecek maalesef 😔😔 birisine gereğinden fazla değer verirsen işte böyle seni önce kullanır sonra degersizlestirir en sonunda ise buruşturup çöpe atar. Soruna ilk cvp veren @Birisii__ çok güzel özetlemiş sonuna kadar katılıyorum ona...
00 Yorumlaelde etme pisikolojisine girmiş seninki şimdiden böyle ise evlendim mi işler cıkmaza girebilir al karşına konuş düzeltsin kendini buna şimdiden sessiz kalırsan ilerde daha ileri gidebilir bazı şeylere başında tepkinizi koymanız gerekir
013 Yorumla
Soran+1 yılAma ben kaç kere konuştum onunla annem babam ailesi de konuştu hala böyle
Soran+1 yılÇok sevmek bazen yetmiyormuş ben çok direndim kimseyi yarı yolda bırakmak istemiyorum dedim
Soran+1 yılÇok uğraştım hala da uğraşıyorum ailesine anlatacaktım herşeyi ki bence ailesi de herşeyin farkında bizimle konuşmak bile istemiyorlar
Soran+1 yılSoğukluk giriyor araya gerçekten
- +1 yıl
bunu en güzel şöyle yorumlayayım sana çok özel çok güzel bi çiçek tohumu var elinde ekiyorsun buyuyor zamanla buyudugunu gördükce daha çok heycanlanıyorsun daha çok ilgileniyorsun tohumlaşıyor artık o çiçek açıçak çiçek açması için 2 kat daha ilgini sevgini veriyorsun ama bi yerde bişiler ters gidiyor ve çiçek açmıyor birtürlü herşeyi deniyorsun ama olmuyor artık sıkılıyorsun yoruluyorsun ve ilgiyi düşürüyorsun hergun baktıgın çiçege 2 3 gunde bir bakıyorsun çünkü umudun kırılıyor sonrasında aklına bile gelmiyor belli bi surede bi bakıyorsun çiçek çürümüş
Soran+1 yılBen sandım ki evlenir mutlu oluruz nişan için hazırlık yapıyordum magnet falan yaptırdım her şey güzel olacak sandım 😢 elbisemi de aldım iade edicem adamım hiçbirsey umrunda değil
Soran+1 yılAyrılmaz ki o herkes duydu der ailem biliyor der
Soran+1 yılDerim de adam kendini düzeltir mi yoksa rol mu yapar emin olamıyorum ve ona nasıl güveneceğim bilmiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılŞimdi böyle ise evlenince ne olur bilemem bana çizgi film karakterini anımsattı hulk gibi dikkatli ol derim yok yakınken iyicene düşün arkadaşım
10 Yorumla Sizden ayrılmak istiyor olabilir mi acaba. ya da özünde böyle biriydi
Bakın net olun ve bunların hepsini çatır çatır söyleyin. Geri adım atmıyor ise sevseniz dahi yolun açık olsun deyin. Böyle bir adam ile hayat geçmez.
00 YorumlaSana iyi davranmiyan birine nasil tahammul ediyorsun kendine hicmi saygin yok nişan olmadan ayril onla konus hatalarini anlat duzelir mi senin icin savasirmi mucadele eder mi yoksa eyw mi der bunu dene ilerde aldatir dover demedi deme
00 Yorumla
+1 yılYok artık ya bence nişanı uzat ben bir süre konuşmak istemiyorum diyip uzaklaş. Ben de senin gibiydim ve karşındaki de eski sevgilim gibiydi sessiz kaldım işe yarıyor
03 Yorumla
Soran+1 yılSonuçta adam düzelecek mi? En önemlisi ben onun şehrinde yasamak istemiyorum bir insan aşıkken nasıl böyle değişir aklım almıyor
- +1 yıl
Aşk değil heyecanı kalmamıştır o ilişkinin. Seviyordur ama cepte görüyor artık seni
Soran+1 yılBana böyle insan gibi davranmıyor ama kimse kimseyi cepte görmesin ailem bile şokta dün annem onu çok seviyordum ama bu hareketlerinden sonra şoktayım dedi
Bütün hayatı böyle geçirmektense bi süre üzülüp bırakmak daha iyi olur bence
10 YorumlaSen onu seviyorsun tamam ama bu boyle yürümez. Bence hiç böyle biriyle evlenip hayatını mahvetme. Sonradan çok fazla pişman oluyorsun biliyorum. Ve evlenince çocukların olunca boşanmak daha zor. Şimdiden ilk hamleyi yap bence. O seni belki seviyordur ama iyi davranmadığı sürece hiçbir anlamı yok. Bir bölümün veya kariyerin varsa ona odaklan yaşın erkense eğer zaten hiç evlenme. Hayatını mahvetme. Çok aşıksın biliyorum ama maalesef sana gerçekten sevgisini gösteremeyen bir adamı unut.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılİnan bana evinde max 1 ay ağlarsın ayrılırsan. Onunla evlenirsen gözyaşın kurumayacak, yine ayrılacaksın ama bu defa adına dul/boşanmış diyecekler. Kimse ayrılık acısından ölmez dik dur
00 Yorumla Sen şimdi burdan bakınca herkese haklıymışsın gibi görünüyor ama bide ondan seni dinlemek lazım.
09 Yorumla- +1 yıl
Sorun kızda olsa gelip buraya yazma paylaşma zahmetinde mi bulunur?
- +1 yıl
@coksorarımben bu kadar basit düşünüyorsun, yanlısın ve sığsın işte. Kız belki basiretsiz biri fazla tamahkar davranıyor. Bende diyorumki birde çocuğun ağzından dinlemek lazım. Sen niye bu jadar kızdın ki. Ayrıca burada dile getirmeleri hiç bir zaman birsey ifade etmez. Ben esnek bir horus bıraktım. Birde onun ağzından neden böyle yapıyor dinlemek lazım. Ama sen ve senin gibiler hemen erkekler değişti dersiniz oysaki çok daha başka şeyler vardır.
- +1 yıl
Hahaahahaha sen nasıl bana böyle sığ mığ damgası vurabildin ki😀 bence sende de biraz var bana iteliyorsun. Ayrıca kızmadım. Sen saldırmaya yer arıyorsun
- +1 yıl
Benim tecrübem olmadığını nerden biliyosun kardeşim. Neyse.
- +1 yıl
şu an nişanlıyım. Ve zor zamanlar geçiriyorum ben de. Bu da senin çeneni kapatır umarım!
Soran+1 yıl@coksorarımben neler yaşıyorsun mesela?
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Problemler kendilerini göstermeye başlamış arada soğukluk olduğu bariz ilerisi için umutlu düşünmek mantıklı olmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılSoğudu ise açıkça ben soğudum desin
+1 yılValla şimdi sen bundan ayrılmazsan daha yolun başındayken kusura bakma ama bu evlendiğinizde şiddete kadar gider söyleyeyim
05 Yorumla
Soran+1 yıl😢😢😢
- +1 yıl
Valla hnai derdim çabala diye ama sen ztn yeterince çabalamışsın. Çabadan sonuç almadıysan tek bir şey var oda ayrılık
Soran+1 yılAlamıyorum hergün kalkıyorum yeni bir fikir düşünce beni üzüyor ağlatıyor dün fritöz aldım mesela o kızartma çok seviyor diye çeyizime aldım heyecanlı şekilde ona görüntülü arama da gösterdim verdiği tepki su aynısından teyzemde de var sen kendi kolaylığın için almışsın senin için aldım diyorum hee tamam yaparız birseuler dedi
- +1 yıl
Ya kendi hayatına yazık edersin gözünü seveyim ayrıl şu dangalaktan
Soran+1 yılYoruldum çok 😭😭😭😭
+1 yılGüzel arkadaşım, yol yakınken vazgeç.. Kimseyi hayatınızın merkezine koymayın, değersiz hissettiğiniz an uzaklaşın. Lütfen..
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. keşke ben şakayım desen? nisanlanmak istediğine emin misin? ve seni mutlu edicene emin işin? eğer bu sorulara cevabın olmumsuzsa nisanlanma
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 422 cevap paylaştı. Senin gitmeyehinden emin sende kabulleniyorsun
Oda devam etmeye devam
Kendini değiştir onun tavrını sorgulayacagina00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı. Bu ilişki bitmiş sen sürdürmeye devam ediyorsun ne için.
Şimdi onca zaman emek verdim, boş ver senden daha değerli değil hiç kimse.00 YorumlaSen enisteyi birde evlenince gör 🙂 hele ışıklar bir sönsün o zaman gör hele bir yemek yapma da o zaman gör hele bir dışarı çık da ozaman. Gör 😂😂😂
00 Yorumla
+1 yılNişandan vazgeç diye seni kendinden sogutmaya calisiyor knk. Bunu açıkça yüzüne karşı sor ve bu işi çözüme ulaştırın.
00 YorumlaHenüz nişanlı iseniz anlaşma yolunda çözülmeyek şeyler olduğunu düşünüyorsanız mantıklı bir karar verin derim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,4b cevap paylaştı.
+1 yılbu davranışların ileride değişeceğini sanma derim zorluklar olacaktır ileride dikkat et
02 Yorumla
Soran+1 yılDaha da beter olacak biliyorum
- +1 yıl
beter olacak bir hayatı seçmemek mantıkla bakmak gerek duygular zamanla geçiyor
Aşk İlişkileri konusunda 573 cevap paylaştı. hayatının hatasını yapmak üzeresin. Sana zerre sevgi, saygı beslemiyor çünkü
01 Yorumla
Soran+1 yılAçıkça söyleşin ben ona söyledim sevmiyorsan sevmiyorum de
Böyle erkekleri sevip şans veren sizsiniz müstehaktır efendim oyna devam
02 Yorumla
Soran+1 yılYa ne kadar ön yargıcısınız siz yA adam başlar da mükemmeldi kimse bilemez neden böyle olacağını aileme bana o kadar çok değer veriyordu ki
Gizli Üye(25-29)+1 yılKademe kademe artar sonra. Evlendikten sonra dayak da yersin. Çocuğun olur onlar için ayrilamazsin vs vs.. alma başına dert. Zaten her bela sevmekten sonra gelmiyor mu
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl kurtul evliliginde çok cekersin, kendimden biliyorum.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 23,1b cevap paylaştı.
+1 yılNe yapacaksın hepinizin yaptığı aynı şeyi yapıp evlenecek ve mutsuzluğuna mutsuzluk katacaksın
00 Yorumla
+1 yılKesin seni aldatıyor bence ayrılmasın ve daha zenginiyle olup ona Nisan davetyesi göndermelisin
00 YorumlaSenden vazgeçmiş soğutmaya çalışıyor. uzak dur asla onla evlenme
00 Yorumla
+1 yılBırak onu bırakk büyü müyü mü yaptılar sana ne yaptılar okuyup üflediler mi
00 Yorumla
+1 yılYol yakınken dön, evlendikten sonra daha kötü olacak
00 Yorumla
+1 yılSana kötü davranan insanı niye sevip kendini değersizleştiriyorsun
00 Yorumla
+1 yılSevsen de belli bir süre yokluğuna alışırsın. Hayatını mahvetme ve bırak
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13,7b cevap paylaştı. Derhal ayrıl. Arkana bakmadan kaç. Bundan sana ASLA yar olmaz.
00 Yorumla
+1 yılİnan yazı uzun geldi okuyamadım başlığa göre be gözümün çarptığı yerlere göre konuşuyorum hayatını karartma yol yakınken son çıkıştan çık
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılŞimdi böyleyse evlenince gerisini sen düşün sevgi bazı şeyleri kurtarmıyor tıpkı nişanlanacağın hanzo gibi
00 Yorumla
+1 yılSakın onunla bir yuva kurmak gibi bir hata yapma. Severek evlenen çiftler bile sonradan bıkıyor. Sevgi ciddi düşünülüyorsa iki taraflı olmalıdır. Seni aşağılayan birisiyle daha fazla beraber olman kaliteni düşürür
00 Yorumla
+1 yılYol yakından döneceksin hayatını bitirmeyeceksin. Senin sevmen değil, onun seni sevmesi güven bana. Tecrübe sahibiyim lütfen bir hata yapma. Sana iyi davranmayan kimseyle birlikte olmayı sürdürmemelisin.
00 Yorumla
+1 yılHerkes kendisinin haklı olduğunu düşünür fakat olayları bir de onun açısından ele almak lâzım. Normal bir insan ortada hiçbir sebep yokken böyle davranmaya başlamaz, senin hiç mi hatan yok?
12 Yorumla- +1 yıl
Sana o kadar katılıyorum ki ağzına fikrine görüşüne kurban. Burdan bakınca öyle masum görünüyor ki bu kız sanki nisanlanacagi çocuk hayvanın teki olmuş sanırsın. Bende görüşümde bu şekilde belirttim. Bide onu senin ağzından dinlemek lazım neden bu şekilde oldu. Hiç birsey sebepsiz yere olmaz.. Ben her zaman derim. Hani bunlar nisanlanacakmis ta çocuk değişmiş ya hani. Nisan öncesi veya hayırlı iş öncesi hayırlı işlerin şeytanı bol olur derler.. Bende diyorumki her boku şeytana atmamak lazım insanlar asıl şeytan. Burdaki üyelerde atıp tutuyor çocuk hakkında. Neleri var neleri ya. Soruyu soranin Bi görüş yorumunu yakaladım. Diyormuş ki sevgi sözcükleri kullan. Sanki hiç kullanmiyormuş veya kullanmamış gibi anlaşılıyor. Acaba ne durumda ne halde ilişkisi için neler peşinde ne çabalar pesindede hayat kosusturmacasindan anlık diyemedi 2 3 kez de kız hemen bunu büyüttü değişti diyor.
- +1 yıl
@Slutsk Teşekkür ederim.
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyrılılacaksın. Heleki cinsellik yaşadıysanız alacağını almış
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılNe zaman anlayacaksınız erkeklerin iş ciddiye binince dört döndüklerini..
00 YorumlaSana iyi davranmayan birini hala seviyorum demen de bir garip. Değerini bilmiyorsa hayatında yer kaplamasına izin vermemelisin.
00 Yorumlanişanlanma , sevmek ya da sevgi her şey demek degil seven insan bazen daaha çok zarar verir , sevgi hem zehir hem panzehirdir. akilli ol.
00 YorumlaKesin evlen evlen gör ananınkini ben de öyleydim gördüm anamkini
00 Yorumla- Devamını Gör (36)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer