Erkekler, geceleri korkan bir eşiniz olsa sizi uyutmaza tepkiniz ne olur? 
Not: Çok korkuyorum ben şu an yaaa :(


bır nevı cocuguna duayacagın ılgı ve sefkatı ona duymalıyım dıye dusunuyorum sonucta ıstemsız olan bır durum sarılırım guven verırım korundugu hıssını yasatır uyutmaya calısırım bır nevı esınde yerı geldıgınde cocugun gıbı olmalı oda o an ıcın korkan urkek kucuk cocugum gıbı olur
Uykusuzken çok sinirli olurum ama bu çok hoşuma giderdi düşündümde niye bilmiyorum 😄
Normalde değil uykusuzken 😄 gidip niye ona takıldın ki 😂
Amanın minnak diye bir oyun havası vardı onu yollıcaktım bulamadım çok garip 🤔😄
Sabah sabah aptal uygulamayı kapatıpta yatamıyorum zaten beter olmuş haldeyim 😂 abazaları takip editorum çok eğlendim 😂
Sen erkeklere soruyorsun ben inatla yanıtlıyorum 😒
Bende korkuyorum şu an ya american horror story izledim son bölümü korktum 😔
Cevap
40Cevap
sarılırım gel gız buraya gir koynuma der sarıp sarmalarım hadi sen uyu bişey olmayacak derim onu uyutunca bende uyurum ne var ki bunda? ;) :D
Uyuturum ben onu herşey doğru argümanlarla başlar, dinlendirici bir müzik, güzel bir melisa ve papatya çayı... Mışıl mışıl uyku :D
Koynuma alır uyuturum. Ben varken ona hiç canlı zarar veremez hatta cansız bile. ✌
Sarılır dım ona ve yanında olduğumu hissettirir dim
bluyumassak uyumayiz uykusuzluktan mi korkucam sevdigim icin herseye katlanirim ben:)
Uyumayi sevmiyorum zaten ama sıkilirim sinirlenirim o zaman gecelerden daha korkutucu olurum onun icin zorlamasin fazla sabrimi
ne gibi korku yani tıkırtı geldi git bak öyle oldu böyle oldu gibi mi?
Güvende hissetmesini sağlamak, sarılmak, güzel şeyler söylemek...
gel güzelim gel kollarıma güvende olursun canım derim
Sarilir öperim ya :)
Sacini oksaya oksaya uyuturum ben onu :)
sarılırdım ona çok güzel olurdu uyumam uykum feda olsun ona :)
sım sıkı sarılır artık ben varım hiç bir şeyden korkmana gerek yok derdim
korkunun ecele faydası yok
ah canım kıyamam 😛😅😅
Yanımda da korkmasın bir zahmet ya
Ya yanında biri olunca uyursun abartma bence
sabaha kadar otururuz..
@bulems evlilik zaten bunu gerektirir abicim..
uyumam bende ne yapalim 😁
oturur birlikte dizi izleriz ne yapıcaz
Uyuturum sıkıntı yok.
Tüm gece ona sarılırdım
Ay çok sevimli onunla sabaha kadar uyumam :)
Ben tekken korkarim sadece :/
Döverim beni kimse uykumdan uyandıramaz😊😊
Ben zaten uyumuyom ki uyuyana kadar beklerim 😂
birlikte korkarız yalnız bırakmam onu :D
Ağzının üstüne yapıştırırım
simsiki sarilarak uyurdum 💗
yerim be çok tatlı ya :D
neden korktugunu sorarım.
Sarılsınlar.
O uyuyana kadar uyumam tabiki her gece değil😂
korktuğun şey ne?
sikişiriz bişeyi kalmaz. sonea usulca uyuruz 😊
Sarılır yatarım.
yat zıbar derim
Sebep?
yanlızsın ondandır
Uyumazdımm
Ağız burun girerim
Öldürürüm
Sarilirm o zaman
döver evden atarım
Sarılır uyurdum😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar