Evet arkadaşlar öğretmen bir eşiniz veya sevgiliniz olsun ister miydiniz? İstiyorsanız neden istemiyorsanız neden? Hadi bakalım :)
bizim hocalardan olsa güzel olurdu aslında :D :D :D gerçi bir tanesinin dikkatini çekmişim arada bir kuyruk sallıyodu da kendi hocamla da çıkmam heralde yani bana yakışmaz :D :D :D :D onun dışında öğretmenler zor yaa psikoloji yerle bir oluyo istemezdim gibi geliyo :D
Evet anlamayınca tekrar anlatırdı
Hahahaha bu iyiydi :D
Ha fark etmez iyi olur aslında adam 3 ay boş haftasonu boş resmi tatillerde boş tatil yap dur ne zaman cıktıgı belli maası belli 😄
Hahahaha aynen :D
beraber öğrencilerin sınavlarını okuruz 🙈🙈
Çok güzel olurdu valla :D
Romantizme bağlamadan ben kaçıyım maalesef benimki beden hocası olacak :(
isterdim neden bilmiyorum. galiba fantezi gibi bir şey 😂😂😂😂😂😂
Gıda Mühendisliği okuyorum 😅 😅 😅
Öğretmenim ;)
😂😂😂😂😂 allahım 2 öğretmen birden çok mutlu oldum Şu an branş nedir acaba 😆😆
@Mayışıgım zaten fen desen şaşardım :D ya da matematik filan :D
@Mayışıgım genelde burda hep sözelciler oluyor ondan dedim edebiyat filan ;)
@Mayışıgım yok çok çektim de o derslerden lisede :D ;)
@Mayışıgım sosyal demenden anlamıştım evet :D bu konuşma nereye gidiyor kestiremiyorum şu an :D :D
@Mayışıgım :D
Cevap
50Cevap
ingilizce öğretmeni arkadaşım var 1 senedir tanışıyoruz 1 senedir ilgi duyduğunu bana bastıra bastıra gözüme sokuyor ama ben anlamamazlıktan geliyorum hep okullar açıldı da biraz nefes aldım😊
Öğretmen istemiyorum diyorsun o zaman :)
öğretmen eş iyi olurdu neden dersen sabah 7 de gidiyor öğlen 2 gibi geliyor hoş yani hem çalışıcak hem de eve bakabilecek =D
Bence de :)
=D =D
Mesleğe göre sevgili seçmiyoruz, seçmedik.
Öğretmen de olur tabi ki, öğrencisi gibi görmeyecekse tamamdır bu iş :D
Hııı öğrencisi gibi de görebilir diyorsun :D
Basimiza gelmistir :D
Evet isterim. Tatilleri fazla ve çocuklar konusunda deneyimli oluyorlar. Tam gün çalışmıyorlar kolay kolay
Aynen katılıyorum :)
Esimin çalismasini istemiyorum, lakin meslegi elinde olsun isterim.
Ben rizkimizi kazanirim insallah
Allah gönlüne göre versin diyelim o zaman :)
amin.
cümlemizin :)
Amiiinnn :)
içten geldi bu sanirim :D :D
amma istiyorsun :D :P
Açık konuşmak gerekirse eş adayım kesinlikle öğretmen olmalı bence.
Diyorsun sebep :)
Öylede işte çok disiplinli oluyorlar falan diyolar benimde sevdiğim çocuk öğretmenlik okuyor da :D
İsterdim cünkü haftada 20-30 saat falan calısıyorlar cok fazla yorulmuyorlar. Kadın kısmının bünyesi cok calısmaya müsait degil, calısınca sorunları da beraberinde getiriyorlar.
Öyle düşünüyorsunuz peki :)
Yok yahu kalsın anne, baba, amcalar sülale öğretmen, hayatıma giren, girmeye çalışan kadınlar öğretmen ulan tribe giriyorsun bir süre sonra.
Hahahaha isyan etmiş artık :D
Isterdim fark etmez. zaten yeni vardı. ilgisizliğinden dolayı yoğunluğundan dolayı bıraktım. öğretmenler yoğun olmaz diyorlar ama o çok yoğundu.
Sen çalışıyor musun?
Evet
Benimde sevdiğim çocuk öğretmenlik okuyor ya :)
Sen bana uyarsın ;)
aslında farketmezdi benim için , taki burda bir öğretmen kızın dediği tek bir cümleyi duyana kadar
'' benimle maaşım için evlenmek isteyenler var '' dedi
o günden sonra öğretmen kızlardan soğudum ve asla öğretmenle evlenmem sevgili de olmam
Benim sevdiğim çocuk öğretmenlik okuyor ya :)
bu devirde istemem bir arada yasayamıyorsun bir sürü sıkıntısı var
Diyorsun :)
demiyim mi bir arada yasayamadıktan sonra evlenmenin ne anlamı var
Ben istemezdim, bir öğrenci olarak kızların ne kadar acımasız olduğunu biliyorum maalesef
Tam anlamadım ama :)
Erkek öğretmene karşı kızlar bir cilveli hal takınıyor, en azından bir göz önünde bulunmak çabası içine içten içe giriyorlar. Ben kocamı onların arasına salmamm!!! 😂😂😂
okul öncesi öğretmenliği okuyor ileride eşim olmasını isterdim. çocuklarla vakit geciren bir insan her zaman pozitiftir. diye dusunuyorum. en stresli anımda bile aslan parçası ya da cimcime görürsem butun hersey ucar gider onun gulumsemesi bile herseye deger.
Ogretmen biriyle evlenmek en buyuk hayalim zaten :)
Şuanda benimde öyle :)
İlgimi ceken her kiz tesadufen ogretmen cikiyor zaten bu da ilginc bir durum. Simdi hoslandigim kiz da bir ogretmen :)
Ogretmenlik okuyorum istemiyorum demek kendime hakaret falan :p isterim ya baya hos olur dusununce ben ogretmen o ogretmen bir suru cocugumuz var gibi
Benimde sevdiğim çocuk öğretmenlik okuyor ya :D
Cok hos bnce ama sn neye takildin sanki aklina takilan bir sey var
Aynen canım sana sormam en doğrusu biraz fazla disiplinli olur derler doğru mu? :)
Yok ya bence insandan insana degisir o durum ama ben mesela oyleyim bence kisilik meselesi
Meslekten değildir diyorsun yani :)
Değildir :d
öğretmen diye bir sevgili istemem, en son uzun yıllar çıktığım insan savcıydı, o yüzden bilmiyorum diğer meslekleri ama bir daha olursa spor dünyasından olabilir
Evet isterdim sevdiğim de öğretmenlik okuyor ama neyse. :/
Benimde :D
Ne güzel beraber misiniz. : )
Ah yaramı deşme hayır :D
Ah ah. : )
:) :)
E ben de öğretmen olmak üzereyim, düşünülebilir yani.
Ilkokul ortapkul makul ama lisede zor olur gençlerin arasinda bizde gectik yani o yoldan
Dimi ya aynen :)
Evet lisede yapilmaz istemem yani zor o kadar ergenin olmasi falan
İsterim ama aldatırım... çünkü ben farklı kadınlarla seks yapmayı seviyorum. Sen aldatan bir erkek ister miydin?
KIzlar neden beğenmediniz yazdığımı... Hayır aşkım ben evine sadık bir erkeğim.. asla aldatmam deyip aldatsam daha mı çok severdiniz.. ?
Ben eşimin öğretmen olmasını istemezdim..
Var mı bir sebebi :)
Benim karakterim için fazla sakin bir meslek, monoton ya da. Öğretmen olanlar alınmasın kendi şahsi fikrim bu. Ben daha çok içinde tutku, hırs barındıran meslekleri seviyorum.
İstemezdim gelenleride reddettim.
Sebep :)
Benimde sevdiğim çocuk öğretmenlik okuyor da şimdi çapkınlar falan deyince ayy bilemedim kıskancım ben :D
Grafik tasarım :)
İnşallah yaaa umarım çapkın falan değildir :)
farketmez onlarda insan
Tabi ki ama bazen meslekler kişiliğe yansıyor diye düşünüyorum :)
onun kişiliğine ben yön veririm tasalanmasın
Çocuğuyla gerekli ilgiyi alakayı verebilecek kadar rahat bir meslek cunku. Yazın iki ay tatili var. Hangi meslekte var bu
İstemem. Öğretmenlerin psikolojisi çok bozuk 😂
Aaa niye ya :D
ne kadar öğretmen sevgilim olduysa hepsinin kafası kırık, okulda çocuklara sinirlerinir gelip sinirini benden çıkarıyor. müdüre sinirleniyo hıncını benden alıyolar. ve hepsi inan böyle. sağlıklı psikolojiye sahip öğretmen nerdeyse yok gibi
Benimde sevdiğim çocuk öğretmenlik okuyor ya :)
Senin piskolojinde bozulacak :D
isterdim kolay ve bayanlara uygun bır iş
Kesinlikle :)
İstemezdim çünkü çocukları sevmiyorum
Öyle diyorsunuz peki :)
Sözlüm öğretmenliği bitirdi atanmayı bekliyor :)
Umarım en kısa zamanda atanır :) benimde sevdiğim çocuk öğretmenlik okuyor :D
Ne güzel
hersey nasip kismet
ama mümkünse ögretmen polis olmasını hiç istemem
fark yapmaz bende örtmen olcam zaten
Benimde sevdiğim çocuk öğretmenlik okuyor :D
Meslektas olmamiz iyi olur aslinda :D
Öğretmensiniz sanırım :)
Çalışan kadın isterim
Meslek fark etmez diyorsun :)
EVET :D nedeni yok :D
Peki :D
Hayır istemezdim.
Sebep :)
Müzik öğretmeni olsa düşünebilirdim:) Normal öğretmenle mesaim uymuyor onlarla içiçe çalışıyorum bazılarında ego tavan sen öğretmensin sanırım branş :)
asla istemem
Sebep :)
Istemezdim ya.
Neden ki :)
Bilmem, ögretmen sevgili istemezdim polis severim
Allah herkesin gönlüne göre versin diyelim o zaman :)
:-) istedigim yokta ya nebilom iste öyle
Benimde sevdiğim çocuk öğretmenlik okuyor ama ortada bişey de yok tabi :D :D :D :D
Hayirlisi olsun hakkinizda :-)
Amiiinnn hepimizin :)
İstemezdim
Var mı sebebi :)
Asker olsun isterdim bende olcam çünkü kadını kamuflajın içinde hayal ediyorum
İstemem ya eksik kalsın.
Neden ki :)
bir tane vardi saolsun nefret ettirdi.
Belli :D
Fark etmez bana okusun yeter
Olsun varsın... düşünüyorum da.. var zaten yahu..
evet :D isterim
Allah sana da nasip etsin o zaman :D
inşallahhh
evetttt çoookkkk
Niye bu kadar çoookkk :D
olabilir
Peki :)
Çok isterdim
Aynen :)
Asla istemezdim,
Var mı bir sebep :)
Ben genellikle ogretmenlerin entelektuel bilgi birikimini ve hayata bakislarini kendime gore daha dar goruyorum. Sebebi bu.
İstemem.
Var mı bir sebebi :)
Olmasa daha iyi eşimin çalışmasını pek istemem
Nayırr
Neden :D
Hayir
Sebep :)
Erkeklere yakistirmiyorum ogretmenligi
Diyorsunuz peki :)
olur meslektaş oluruz
Cinsellik yaşadım ama hiç öyle düşünmedim
Olur.
Olabilir
Evet
Öğretmen fantazim war
yani engel değil
Olabilir
Olurdu.
İsterdim.
Fark etmez mesleği
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar