Anaokulu öğretmeni eşiniz olsun ister miydiniz
Nasıl buluyorsunuz anaokulu öğretmenlerini
Nasıl buluyorsunuz anaokulu öğretmenlerini
Evet, bence çok şirin oluyorlar. Hem çocuklara sabredip dayanabiliyorsa, güçlü birisidir bence. Cıvıl cıvıldır, hep neşelidir;içi sevgi, merhamet doludur, anlayışlıdır. Ve en önemlisi bilinçli ve mükemmel bir anne olacak kişidir..
Beni anlattınız cıvıl cıvılımdır neşe saçarım çok teşekkürler
Öyle olmayan biri bu işi severek yapamaz zaten. Karakter ve meslek uyumun tam olmuş öyleyse, hep neşeli kalman dileğiyle :)
citi piti oluyorlar
:))
cocukları seviyorlar
ideal eş adayları
Hakkımızda böyle düşündüğünüz için teşekkürler
Kadın için süper meslek bnde olmak istyrum ama çk yksk puanlrı
İnşallah kazanırsın canım
Aynı mesleği okuyoruz bence çok güzel bir şey öğretmen olmak
Cevap
35Cevap
Çocukluk hayalimdi.. Bende ilerde bir memur olursam bir ana okulu öğretmeni ile evlenmek halende hayalim ama işde hayal...
Çocukları seviyorum ben eşiminde ana okulu öğretmeni olmasını istiyorum.. bizimde çocuklarımız olursa onlarıda aynı sınıfında olmasını.. Çocuk sevdigisi ana okul öğretmenleri ne bilim içim küçüklük den beli ısınıyor
Bende okul öncesi öğretmenliği okuyorum
Böyle hayali olan erkeklerde varmış demekki
Yani bir saptandı da degil ama içimden geçen düşünce yönelim bu yani ana okul ogretmeniyle evlenmek hatta bir ara biraz cahilce ama biraz hayal alemine daldım.. Akşam saat 5 de çıktığını hayal ettim kapının dibinde çıkmasını hayal ediyorum bana deli deme bir kac gün öncesine hayal ettim çocuk belkide ama napım içimdeki çocuk işde
Hayırlı olsun okulunuz
Teşekkürler
Bacım burdan kimseye güvenmeyin sakın çoğunluk edepsiz şrfsiz sapık insanlar... sakın kimseye güvenmeyin burdaki bayanlara bile güvenmeyin
Kızma ama öğretmen eşim olmasını istemem anaokulu veya değil çok önemli değil, zira türkiye de öğretmenlik insanın kendisine birşeyler kattığı bir meslek değil, gerçi tüm devlet memurluğu bu şekilde o nedenle devlet memuru bir eş asla istemem. Hayatı rutin olan ve bir süre sonra bu rutin içinde sıkılan ve uyuşuk ki bu durum 45 den sonra ortaya çıkar, benim enerjimi de alan bir durum bu. O nedenle ben istemem ama özellikle öğretmen olsun diyenler var yani talip çerçeven geniş rahat ol.
Yaşam dolular, çok sempatik ve sevimliler :) ama eşim olsun istemezdim.
Neden
Kırılgan görünüyorlar.
Küçüklüğümde çok özeniyordum onlara öyle hayal ediyordum
Teşekkürler☺
Rica ederim 😊☺️
allahsız tugceyle ayrılmasaydık anaokulu öğretmenı esım olabılırdı bak nasıl sinirlendım aklıma geldı :D :D
Ben bile olmak isterdim :D ayrıca ablam anaokulu ögretmeni zaten eşimde öyle olursa açarız bir tane anaokulu size:)
İsterdim daha iyi olurdu çocuk bakmasını ve çocuğa dayanmasini bilir
Müzikle iç içe olan biri olmasını tercih ederdim :)
Ben bilgisayar ögretmenı oda anaokulu ögretmenı iyi olur :d
eve iş getirmicekse severim. çocuklara katlanamıyorum
biri az daha oluyodu ama kısmet.
meslek bir kriter olmamalı
Çekilmez vıcık vıcık çocuk beyinli hep çocukları anlatacak ıyy
Karakterli olsun evde de otursa olur.
Gerçekten olsun çok isterim ayrı bir şefkatli oluyolar
İsterdim sabırlı kadınlar iyidir
Olabilir mesleğinden önce insan olması önemli
Cocuklarima iyi bir anne olacagi icin isterim.
neden olmasın :) çocukları seven biri, evdeki çocugunu sevmez mi
Sonuçta oda bir okulda neden istenmesinki ben istetirdim
ogretmen iste cocuk canlisi sevimli
yarım gün mesai gayet mantıklı :)
Aradığım hatun türü
Neden :)
Daha şevkatli olur, anaç olur, sevdiklerini sahiplenir, titiz davranır, bir sınıf bebeğe tahammülü olan bir kadın muhtemelen sabır küpüdür. Tam evlenilecek kadındır. Tabi duygular karşılıklı olacak yani sabırlı diye istediğini yapmayacaksın o sana nasıl davranıyorsa sende ona öyle davranacaksın
hiç hayır demem hatta tercih bile edilir
Iyi olur ilerde cocuguna iyi bir anne olur
Aradığım tip.
Neden :)
Ana okulu yahut sınıf öğretmeni bir eşim olsun istedim hep. Yakıştırıyorum bu iki branşı kadınlara. (ingilizce öğretmeniyim)
Bende anaokulu öğretmenliği okuyorum mezun olucam öğretmen bir kocam olsun isterdim :D
Eh; yakın tatiller, yakın izinler ve çalışma saatleri. Aynı meslek birçok avantajı getirir yanında :) Kardeşim de sizin bölümde, bu sene mezun olacak inşallah...
Kadın için gayet uygun
Valla iyi olurdu
Neden
Hem iyi bir anne, ev hanımı hepsini işinde yapardı işte :) tecrübeli olurdu hemde ii kadını...
Benden bahsettiniz☺☺😃😃
Hem ben eşimi çok kıskanırım. Çocuklarla vakit geçirsin işte... İçin rahat olur :) Eşime güvenirim tabi de başkasının gözü eşimin gözüne değmesin :)
En güvenilir ortam :)
Yani öyle :) kafam rahat gün boyu stress yok kimib ağzını burnunu kıracağım yok.
evet çok isterdim
Neden
cocukları seven onların anlamsız isteklerine sabırla cevap veren onların dilinden anlayan candır
Cok isterdim
Neden
Ailemde ogretmendi, kulturlu anlasabilecegim insanlar bir de guler yuzlu ve minyonsa daha ne olsun
olabilir
isterdim de erkek anaokulu öğretmeni pek yok
evet ne güzel işde :D
parasal acıcdan yanlız güzellik bu :D :D
Hayır.
Neden
olsun
Nerde bende o şans
eeevet
ne alaka
Istersin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar