Bana kızıp telefonu kapattı daha önce de yapıyordu bunu. Sizce nasıl ders verebilirim?
Amacını öğrenmeye çalış. Acaba senden ayrılmak mı istiyor? Ve yüzüne tam anlamıyla söyleyemediği için mi böyle seni kendinden soğutma çabası gösteriyor. Bu gerçekten sinir bozucu bir durum. Yani dediğim gibi ihtimalleride düşünmek lazım.
Ayrılma peşinde değil de.
Sinirlendiğinde böyle cezalandiriyor beni yapma dedikce yapıyor canımı sıkıyor bu durum
Evet seni böyle cezalandırıyor ama senide yavaş yavaş kaybettiğinin farkında bile değil.. Senin yerinde olsam telefonlarını açmamazlık yapmam, açarım ama samimi olmam gayet ciddi ne istediğibi bilen şahsa bürünürüm birkaç gün bunu dene. Eğer olmazsa gerçekten bu sorunu yüz yüze konuşun. UNUTMA! "SEVEN GİTMEZ, SEVMEYEN KALMAZ".. Korkma :)
Aynısını ona yapmak istiyorum
Telefonu yönlendirmeye alayım aradığınız numara kullanılmamaktadir çağrısını aksın bakalım nasıl oluyor
Evet bunu sana yaptığı için.. Bir İNTİKAM içindesin ama? Gerçekten seviyorsan bunu yapma derim yani bir düşünelim? Yaptın diyelim, aramak istedi seni belkide o anda sana ihtiyacı var ya özür dileyecek ya da yine senin o dayanamadığın sinir bozucu olayı yine yapacak. AMA BELKİ BUNLARIN HEPSİ Bİ SESİNİ DUYMAK İÇİN. Yüz yüze konuş derim ben sana. :) EMİN OL ÖYLE DAHA İYİ OLACAK.
Hatasını anlarsa bana bir şekilde ulaşır zaten
Anlamazsa bildiğini okumaya devam eder zaten
On yargı değil bu madem seviyor gelecek peşimden
Gideceksin derken
Gittim ilk defa yapmıyor bunu ama artık yetti madem seviyor o gelecek peşinden
Telefonu al ağzına sok,, bir daha bu telefon kapanırsa nerene gireceğini tahmin bile edemzsin de :D bir daha kapanmaz
Demek ki aramalarını, mesajlarını görmek istemiyor.
Bu durumda senin ders vermeye çalışman aranızın iyice bozulmasına sebep olabilir.
Bir süre rahat bırak bence.
Sırf kızdığı için ders vermek için yapıyor bunu
Madem öyle bende ders vermek istiyorum işte katlanamiyorum bu duruma
Karşılıklı hatalarimiz
Ya az önce benim sevgilimin yaptığı gibi
Bide açmıyor telefonu ya deliricem
Yapma şunu diyorum ama anlamıyo
Dayak istiyorlar
Evet ama yarın buluşucaz hesap sorarım sjzh
Cevap
26Cevap
Aradıgında açma hatta bir süre hiç ilgilenme ve arama
Telefonu yönlendirmeye alsam
Aradığınız numara kullanılmamaktadır cagrisiyla karşılaşsa nasıl olur
yeni bir sevgili yap cevap verme o seni kendisi için üzülüyor zannedsin :D
Ben öyle birşey yapmam seviyorum onu
Değil
onun yaptığı da yanlış ama aynı şeyi sen yapma, b. oka sarar sonra
İyi de vazgeçmiyor madem öyle bende yapıcam seviyorsa bana ulaşır zaten
sende uçak moduna al aradığında ulaşamasın sana msjlarınada cevap verme kızıp kaptıyosa bir halt karıştırıyodur
O seni arayana kadar aramazsın dersini vermiş olursun
Telefonu yönlendirmeye alsam aradınız numara kullanılmamaktadır çağrısını alsa nasıl olur
Şimdi sana kızıp kapatmışsa burada hata senindir bence. Madem hata yaptığında halde üste çıkmak istiyorsan arayıp sorma işte :D O telefonu açınca senin tekrar aramanı bekleyecek , sende aramayacaksın. Bu durumda o seni arayacak sözünü yemiş gibi bir duruma düşecek :D Sende dersini sözünü yedirerek vermiş olacaksın :asd
Hesabını sorucam sonra çekip gidicem bende ona dediğimi yapıcam
İyi de ben sabredemiyorum cildiricam ya vallahi delircem
ben kızdığım zamanlar telimi kırdığım oluyor kapatmakta neymiş :)
Bende mi kırayım olmaz
:D bu kişilik meselesidir ben sana kır demiyorum kendimi söylüyorum o zaman hiç tel kullanma?
Gönlünü al kızdırma çocuğu kapatmasın 😃
Haklı olduğum sebepler var
Siniri geçtikten sonra onunla konuş bu durumdan rahatsız olduğunu söyle konuşarak çözebilirsiniz
Dahada sinirlendirdi beni
Daha beterini bende ona yapmak istiyorum
Bu ilişkinizi yıpratmaz mı?
O böyle yaptıkça daha da yıpranıyor canımı yakıyor ben neden yapmiyım ki
Telefonu yönlendirmeye alayım aradığınız numara kullanilmiyor çağrısını duysun bakalım ne yapacak
Seni kırmamak için o an telefonu kapatması bile bir şey aslında 😞
Yapmasın kırsın ama kapatmasın bu daha çok canımı yakıyor yapma dedikce yapıyor
Peki sana karşı tavrı nasıl, sence seni yeterince seviyor mu
Seviyor sevdiğini biliyorum gösteriyor
Sakin sakin konuşmanız lazım çözmeniz lazım bunu
Çözmek değil aynısını ona yapmak istiyorum değerimi anlasın diye
Mesajlarına geç cevap ver fazla ilgilenmiyormuş gibi yap. Telefonunu birkaç saatliğine kapa çıldırsın. Sonra da bir şey olmamış gibi konuş nasılsın aşkım de
Bunları hep yaşadık yeterli gelmiyor
Ne desem bilemedim 😞
Ondan gelen telefonları açmayarak :D
Telefonu yönlendirmeye alsam aradığınız numara kullanılmamaktadır çağrısını alsa daha iyi olmaz mı
O kadarı biraz fazla olmaz mı sence? Bırak pişman olsun arasın cevap verme sonra zaten seviyorsa deli gibi peşinden koşmaya başlayacaktır biraz süründürüp affedersin :) hem intikamını almış olursun hem de yine araniz iyi olur, bir taşla iki kuş
Bilmiyorum canımı çok sıktı deliricem vallahi
Bnce hiç arama mesj atma
Duramıyorum işte açsın o telefonu 2 laf sayayım diye bekliyorum
sen o otoriteyi baştan kuramamışsın geçmiş olsun
Ne demek bu
boşuna uğraşma demek ne yaparsan yap değişmeyecek.
Öyle bir durum yok işte
sana bu hareketi yapma cesareti gösterebiliyosa bu cesareti veren yine sensin. değişmez.
arama sorma mümkünse hadi ordan et
Telefonu yönlendirmeye alsam aradınız numara kullanılamiyor diye çağrı alsa daha iyi olmaz mı
ayağına gelinceye kadar açma bir daha telini
Ayağıma gelemez.
Yonlermeye alsam aradığınız numara kullanılmamaktadir çağrısıyla karşı karşıya kalsa daha iyi olmaz mı
dene bakalım
Peki sağol
Sende arama o aradığında da sen açma
Sende kapat uzun bir sure merak etsin
Yönlendirmeye alsam aradığınız numara kullanılmamaktadır çağrısını alsa daha iyi olmaz mı
Oda olurr
telefonu yarın gün boyu kapa
Vazgecer mi bu huyundan dersin
Aslında diyorum ki telefonu kullanılmayan bir numaraya yönlendirsem beni aradığın da aradığınız numara kullanılmamaktadır dese nasıl olur
Yapma bence daha çok kızar
Kızsın hakediyor
Goster ama elletme en buyuk ceza olur
Sacmalamasan
sesli kayıtı arayıp ana bacı salla zaten delirir
Yok ya o zaman hepten susuyor
telefonu kafaya fırlat :D
Firlatirim
helal sana (gazı aldı öldü o çocuk kesin) :D
Gebersin
sende onun yüzüne kapat anlasın it
Telefonu yönlendirmeye alayım diyorum aradığınız numara kullanılmamaktadır çağrısını alsın daha iyi olmaz mı
Ben numara istemedim ki
Derken
2 gün telefonunu kapa anlar empati yapmayı
Önce açsın telefonu laf sayayım öyle yapmayı düşünüyorum
Telefonu başka numaraya yönlendiriym diyorum kullanılmayan bir numaraya o zaman ne yapacak bakalım
Nasıl iletilecek nerden anlayacak iletildigini
WhatsAppı silicem
Gelsin geldiğini anlamaz telefonu da uçak moduna alırım
İyi geceler
aynı şekıl ders verılır
senden ders almaz kanks
Niye kanks
Mal mal trip atarsan tabi kapatır
Trip atmadım
Biliyorum mal olduğunu
Seviyorum
neden kapattığına bağlı
Yanlış birşey yapmadım
O beni üzdü bende onu kızdırdım
bir daha arama yazma.
sözlü mü yazılımı?
Fark eder mi
Açmama arama 3 gün
Telefonu yönlendirmeye alsam
Aradığınız numara kullanılmamakta dese aradığın da daha iyi olmaz mı
Abartma
Çalsın açma daha iti hem. Kaç cevapsız yapacak ona bak
Abartı değil bence hakediyor
Ya çalsa açmasan daha sinir bozucu
O zaman ısrar etmez
trip
Derken
pişmanlıktan çıldırana kadar her hareketinle çıldırtıcaksın onu.
Çıldırttım kapattı telefonu işte
Diyorum ki telefonu kullanılmayan bir numaraya yönlendirsem telefon numaramı iptal ettiğimi düşünse ders olur mu
ne dedin de çıldırttın kız çocuğu
Kötü birşey demedim canımı sıktı bende sıktım
en sevmedıgım sey
Hiç sorma çıldırıyorum ne yapsam da bu huyundan vazgeçirsem bilmiyorum
Haklısın
Boşver gitsin
Öyle olmuyor işte
Neye kızdı ko
Canımı sıktı bende onun canını sıktım kapattı
Yıpratır ama kapatmaması lazımdı ya
O anlamıyor yine yapıyor
Yok ya yok bende ona bunu yapicam
açma telefonu
Yeterli mi bu bence değil
Telefonu yonlemdirmeye alıyım diyorum
Aradığınız numara kullanılmamaktadır çağrısını alsın daha iyi olmaz mı
telefonu açma
Dayanamıyorum laf etmem lazım illaki
sen kaç yasındasın
21 yaşındayım ne oldu
Ne diyorsun be sen
Direkt olarak ayrıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar