Tam 1 sene oluyor. Çok heyecanlı ve onun isteğiyle başladık. Dokunabildim sevişebildik onunla. Aramizda km'ler vardi. Annesiyle bile tanistim beni cok seviyor hatta. Simdi calismaya istanbula geldi.3 yaş büyük kiz arkadasim. Burada zorluk cekiyor adapte olamadi kalacak yer ayarlamadi hala kendine bu yuzden cok gergin ve surekli kavga ediyor olmaya basladik. Insan icinde azarliyor , bagiriyor cagiriyor. Anlayis gostereyim derken cok taviz verdim. Onceki gibi dokunamiyoruk dokundurtmuyorda beni. Telefon elindeyken kiminle konusuyorsun diye sormak bile suc oldu. Beni hic merak etmiyor. Onu birakmak icin eve 3 saatlik yol geliyorum ve her gun geri donuyorum. Ama yaptiklarimin gram degeri yok gozunde. Baskasina yapsam el pence divan dururdu. En son face'den bildirim gelince kimmis o deyince "ben onceden baskalarina yapiyordum bunu haklilarmis insani bunaltiyormus " deyip zamaninda birilerini benim onu sevdigim gibi sevdigini anlamami sagladi. Sonra da yok bu manyaklikmis ben bunu anladim sadece dedi. Ben seninle mutlu degilim dedi. Hemen eve biraktim. Sarilmadi bile. Sonra gece uzun mesajlar atti seni seviyorumlar vb ben cok yoruldum. Onun icin yapamayacagim sey yok evet ama sevgime karsilik goremedigimi dusunuyorum hep ben fedakarlik ediyormusum gibi geliyor. Yanima sadece tayt giyerrk geldi dusunebiliyor musunuz? Ustunde bir tshirt kisa.
Ben bundan rahatsiz oldugumu ve beni magdur etmemesi gerektigini beni de dusunmesi gerektigini soyledim. Kot giydigince 2 kisi rahatsiz ediyorsa bu tarz seylerde 10 kisi oluyor ve ben de erkegim bir yerden sonra dayanamiyorum kavga asamasina kadar geldim bir iki kisiyle. Bana ailem karisamazken sen hic karisamazsin ben hep boyle giyinecegim diyor.
Beni cok yipratiyor cok yoruyor. Gercekten sadece bu kadar degil onun icin cok fedakarlik yapiyorum. Bugun eve biraktim ve hic mesaj atmadim bu saat oldu o da atmadi.
Severken aci cekiyorum sorsam o beni daha cok seviyor oyle der
Sizce ne yapmaliyim
Ben bundan rahatsiz oldugumu ve beni magdur etmemesi gerektigini beni de dusunmesi gerektigini soyledim. Kot giydigince 2 kisi rahatsiz ediyorsa bu tarz seylerde 10 kisi oluyor ve ben de erkegim bir yerden sonra dayanamiyorum kavga asamasina kadar geldim bir iki kisiyle. Bana ailem karisamazken sen hic karisamazsin ben hep boyle giyinecegim diyor.
Beni cok yipratiyor cok yoruyor. Gercekten sadece bu kadar degil onun icin cok fedakarlik yapiyorum. Bugun eve biraktim ve hic mesaj atmadim bu saat oldu o da atmadi.
Severken aci cekiyorum sorsam o beni daha cok seviyor oyle der
Sizce ne yapmaliyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar