Eski sevgilim bana hala gönderme yapıyor... Sizce amacı ne?

4 yıllık bir ilişkinin ardından ayrılalı 1.5 yıl geçti. 1.5 yıldır bana hala usanmadan gönderme yapıyor. bana yaptığını anlıyorum.

uzun bir süre gönderme falan yapmadı. ben sevgili yaptım o da sevgili yaptı gibi uzun zaman önce. şu an sevgilisi yok. 1.5 yıl içerisinde defalarca gönderme yaptı. beni engelledi, engelimi kaldırdı falan filan.

sonra yeni sevgilimle olan ilişkimi sosyal medya hesaplarıma taşıyınca yine gönderme yapmaya başladı. aşk acısı çekmeler, twitter'da rt attığım hesapları rt lemeler falan. sizce ne yapmaya çalışıyor bu?
Eski sevgilim bana hala gönderme yapıyor... Sizce amacı ne?
Cevapla