4 yıllık bir ilişkinin ardından ayrılalı 1.5 yıl geçti. 1.5 yıldır bana hala usanmadan gönderme yapıyor. bana yaptığını anlıyorum.
uzun bir süre gönderme falan yapmadı. ben sevgili yaptım o da sevgili yaptı gibi uzun zaman önce. şu an sevgilisi yok. 1.5 yıl içerisinde defalarca gönderme yaptı. beni engelledi, engelimi kaldırdı falan filan.
sonra yeni sevgilimle olan ilişkimi sosyal medya hesaplarıma taşıyınca yine gönderme yapmaya başladı. aşk acısı çekmeler, twitter'da rt attığım hesapları rt lemeler falan. sizce ne yapmaya çalışıyor bu?
uzun bir süre gönderme falan yapmadı. ben sevgili yaptım o da sevgili yaptı gibi uzun zaman önce. şu an sevgilisi yok. 1.5 yıl içerisinde defalarca gönderme yaptı. beni engelledi, engelimi kaldırdı falan filan.
sonra yeni sevgilimle olan ilişkimi sosyal medya hesaplarıma taşıyınca yine gönderme yapmaya başladı. aşk acısı çekmeler, twitter'da rt attığım hesapları rt lemeler falan. sizce ne yapmaya çalışıyor bu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar