Herkese merhaba
Ben 25 yaşındayim erkek arkadasimda 29 yaşında 4 yıldır beraberiz. Sevgilimin annesi 5 ay önce kansere yakalandı ve 2 hafta önce vefat etti. Geçen hafta erkek arkadaşım çok uzgundu ağlıyordu bende hep yanında olmaya calisiyordum ama bana normal davraniyirdu eskisi gibi davraniyirdu. Ama son 5 gündür çok soğuk ve ilgisiz davraniyor zaten ondan Şu an ilgi beklemiyorum sadexe yanında olmaya çalışıyorum. Ama cumartesi onların Mevlütu vardi bende gittim yanında oldum o gün normal davrandı eve gidince akşam Ailevi bir meseleden dolayi babamla kavga ettim sevgilim de öğrendi daha doğrusu babamın onu istemediğini vs de anladı ben belli etmemeye çalıştım ama öğrendi. Sorum şu erkek arkadasim neden son bir kaç gündür çok mesafeli davraniyor? Benden yani aile durumumdan dolayi mi? Yoksa annesinden dolayimi? Cunku geçen hafta hep evde akrabalari vardı ev kalabalikti şimdi babasiyla ikisi kaldı daha çok üzülüyor Şu an olayın daha bilincinde o yüzden mi? Bana diyor çok bunaldim iyi hissetmiyorum biraz tatile gidesim kendimi toplayasom var telefonu vs goturmucem seni arayamam diyor? Cok mesafeli? Ne yapmalıyım nasıl davranmaliyim? Elinden geldiğince yanında olmaya acısı paylaşmaya çalışıyorum? Acil yardım edin
Ben 25 yaşındayim erkek arkadasimda 29 yaşında 4 yıldır beraberiz. Sevgilimin annesi 5 ay önce kansere yakalandı ve 2 hafta önce vefat etti. Geçen hafta erkek arkadaşım çok uzgundu ağlıyordu bende hep yanında olmaya calisiyordum ama bana normal davraniyirdu eskisi gibi davraniyirdu. Ama son 5 gündür çok soğuk ve ilgisiz davraniyor zaten ondan Şu an ilgi beklemiyorum sadexe yanında olmaya çalışıyorum. Ama cumartesi onların Mevlütu vardi bende gittim yanında oldum o gün normal davrandı eve gidince akşam Ailevi bir meseleden dolayi babamla kavga ettim sevgilim de öğrendi daha doğrusu babamın onu istemediğini vs de anladı ben belli etmemeye çalıştım ama öğrendi. Sorum şu erkek arkadasim neden son bir kaç gündür çok mesafeli davraniyor? Benden yani aile durumumdan dolayi mi? Yoksa annesinden dolayimi? Cunku geçen hafta hep evde akrabalari vardı ev kalabalikti şimdi babasiyla ikisi kaldı daha çok üzülüyor Şu an olayın daha bilincinde o yüzden mi? Bana diyor çok bunaldim iyi hissetmiyorum biraz tatile gidesim kendimi toplayasom var telefonu vs goturmucem seni arayamam diyor? Cok mesafeli? Ne yapmalıyım nasıl davranmaliyim? Elinden geldiğince yanında olmaya acısı paylaşmaya çalışıyorum? Acil yardım edin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar