Sevgilimin annesi vefat etti? ona nasıl davranmalıyım?

Biz sevgili olduğumuzda hastaydı zaten, tanışmak nasip olmadı. 2 hafta önce de kaybetti annesini 😕 Ciddi düşünüyoruz, hep her anında yanında olmaya çalıştım.
Ben de üzülüyorum tabi, ama sevgilimin durumuna da çok üzülüyorum.
Şimdi ilk günlerden biraz daha iyi gibi, bana belli etmemeye çalışıyor ama depresyonda. Arada gelgitli duygular yaşıyor, bakıyorum mutlu, 10dakika sonra yine mutsuz ve kara kara düşünüyor.

Ona nasıl destek olabilirim? Tahminen ne zaman eskisi gibi olmaya başlar? Ben yakınımı kaybetmedim daha önce, anlayamıyorum. En az 5-6 ay sürer buna eminim de onu öyle üzgün görünce bende kahroluyorum.
Ne zaman yavaş yavaş toparlanmaya başlar?
Sevgilimin annesi vefat etti? ona nasıl davranmalıyım?
Cevapla