Biz sevgili olduğumuzda hastaydı zaten, tanışmak nasip olmadı. 2 hafta önce de kaybetti annesini 😕 Ciddi düşünüyoruz, hep her anında yanında olmaya çalıştım.
Ben de üzülüyorum tabi, ama sevgilimin durumuna da çok üzülüyorum.
Şimdi ilk günlerden biraz daha iyi gibi, bana belli etmemeye çalışıyor ama depresyonda. Arada gelgitli duygular yaşıyor, bakıyorum mutlu, 10dakika sonra yine mutsuz ve kara kara düşünüyor.
Ona nasıl destek olabilirim? Tahminen ne zaman eskisi gibi olmaya başlar? Ben yakınımı kaybetmedim daha önce, anlayamıyorum. En az 5-6 ay sürer buna eminim de onu öyle üzgün görünce bende kahroluyorum.
Ne zaman yavaş yavaş toparlanmaya başlar?
Ben de üzülüyorum tabi, ama sevgilimin durumuna da çok üzülüyorum.
Şimdi ilk günlerden biraz daha iyi gibi, bana belli etmemeye çalışıyor ama depresyonda. Arada gelgitli duygular yaşıyor, bakıyorum mutlu, 10dakika sonra yine mutsuz ve kara kara düşünüyor.
Ona nasıl destek olabilirim? Tahminen ne zaman eskisi gibi olmaya başlar? Ben yakınımı kaybetmedim daha önce, anlayamıyorum. En az 5-6 ay sürer buna eminim de onu öyle üzgün görünce bende kahroluyorum.
Ne zaman yavaş yavaş toparlanmaya başlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer