
bundan almayı düşünüyorum herşeyiyle çok güzel peki sizce görüntüsü nasıl? (teknik özellikleri zaten istediğim gibi) ben aşık oldum *_*

Racing bir motor kadar güzel bir görüntü yok ama naked bir motora göre güzel görüntü bunlara süpernaked falan deniliyodu sanırım agresif bir motor
Hayır fotoya baktım da tekrar yatarak kullanılabilir bu motor eminim supernaked, şehir ici kullanım icin ideal bir motor kawasaki nin düşük cc li motorları ni pek tavsiye etmem ama supersport modellerinde, bu modelin 300 cc si nasıldır bilemem ama görüntü ön planda benim için uzun yol yapicam şehir dışına gidip geleceğim diyosan racing bir motor al derim
Genelde şehir içi kulcanıcam ama arada uzun yola da çıkarım ama gidip hem ninja hem de nakedlerin bizzat üstüne bindim inan bana kawanın racing modelinde durmadan 100 km den fazla gidemezsin hem sele hemde oturuş pozusyonundan ikisini karşılaştırısan naked daha rahat olur bence
Bindiğin motorlar kaç cc peki hava soğutmalı mi su soğutmalı mi, kawanin racing modeline biniyorsan 600 cc den aşağısına binmemelisin ben rahat olmak istiyorum sağlam motor istiyorum naked istiyorum ve düşük cc de bir motor istiyorum diyosan alman gereken motor markası KTM dir naked modellerine bak derim almadan önce
Aynen bende acele etmiyorum zaten bu ay itibari ile ekonomimi toparladım istesem şimdiye alırdım kafamda bir çok model var aklıma en çok yatan bu oldu her konuda ayrıca kesinlikle test sürüşü yapmadan motor almam bu motoru daha denemedim randevu aldım ayrıca ktm için kulaktan dolma bilgi değil rc 390 ve duke 390 ı test ettim inan bana test motoru olduğundanmıdır nedir zangır zangır titriyot
Kawasakiye karşı zafım var z ve ninja serisi özellikle ama hiç kullanmak nasip olmadı sadece artciligini yapmistim. Ben çok beğeniyorum.
Hayırlısı olsun. Naked düşünmeklede iyi etmişsin bana göre. Sırf özendiğimden gidip karenajlı motosiklet almıştım. Naked bir motosiklet surunce anladım hatamı sonra naked aldım. Şehir içinde en güzeli naked motor. 600cc'nin altında karenajlı, ss gorunumlu motosiklet anlamsız geliyor.
Aynen öyle ikisininde üzerine bindim gerçekten oturunca bile fark ediyor insan ki bem zaten çoğunlukla şehir içinde sürücem arada hafta sonları uzun yol o yüzden 300 cc alıyorum yakıt tasarrufu açısından zaten planlarım olursa en uzun gideceğim yol bir daha ki eichma motor fuarı için milano ona da dinlene dinlenen gidecem Avusturya da falan kalıcam bir gün bence 300 lük de olsa rahat gider
Umarım bulursun. Yolda cikabilecek sorunlari gectim biyerden sonra sıkıcı oluyor diyorlar :D benim motorum arkadaslarimin motoruna göre baya kucuk kaldigi icin " 200cc " oyuzden artci takilmisligimda var sehirler arasi gezilerde. Buyuk motorlu sürucü için eziyet oluyor dusuk cc li yol arkadasi :/
Topspeedle gidemezsin ki full, zorlar hem kucuk motorla 180-190 yapmakla buyuk motorla yapmak bir degil biliyorsundur zaten.
Hemde ruzgar yorar biyerde. Evet duke200 var tam sehir icilik ancak duke200 ile sehir sehir gezen bir kız vardı. Dedigim gibi sürucüye görede degisiyor bu hangi motorla uzun yol yapilir muhabbeti. Cok güzel motor bana cok rahat geliyor :D
Cevap
1Cevap
simsiyah olsaydı daha güzel olurdu
Yeni diye biliyorum ve pahalı sanırsam
7000 sağlam diyorum
Bende önceden çin malı kullandım Türkiyedeyken sonra bir kaç olay oldu çin malı motora tövbe ettim ayrıca zevk meselesi bende o paraya araba alınmasına karşıyım gerçi ben her türlü araba alınmasına karşıyım... 5000 ve daha ucuz motorsiklete yapacağın masraf daha fazla olur servisti arızasıydı şuydu buydu ayrıca hiç güvenli değil can taşıyor bu meret adam gibi fren yok abs yok lastikleri naylon
Begenmedim
Cok guzl
Ama rengi bida dusun
Bilemedim ben sevmiyorum bu rengi zevk meselesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar