Uzun süre motosiklet kullananlara özenerek baktım ama sürmeye cesaret edemedim. Şimdi ise A2 ehliyeti aldıktan sonra ilk motosikletimi aldım. Bir hayırlı olsununuzu alırım. Motorcu arkadaşlardan ise ekstra yorum ve tavsiye istiyorum Honda Cbf 150 başlangıç motorum. Bu motoru bilenler lütfen cevaba ☺️
Yeni aracım Honda CBF 150. Bu motosiklet hakkında ne düşünüyorsun?
Güzel ve seri bir motor. Deneyiminiz yoksa dikkatli olun. Yıllardır motosiklet kullanan biri olarak motosikletlilere fazla saygı olmadığını belirtmek isterim.
hocam hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin inşallah. Dünyanın en sorunsuz motorlarından birisidir arkadaşım bunu 66.000 km kullandı. Bakımını eksik etme yıllarca kullanırsın gerçekten motor blogu sağlamdır. Bizi çok defa kampa götürdü bütün malzemeleri ona yüklerdim bana mısın demez götürürdü :)