Ayrıca ne var yamı erkekte yapamazmi eşler arasında gizli saklı olacağını düşünmüyorum..
Herkesin kendi fikri tabi..
Videoyu izledim güldüm öldüm :D volkan yine tipten tipe giriyor :D hahaha o değilde böyle şaka mı olur lan :D evlenmeden önce kılsız olmayı düşünüyorum gerçi bacaklar kıllı diğer yerler kılsız da neyse :D
Allah senin şerrinden erkekleri korusun 😂😂😂
O zaman da yolacak adam bulamazsın 😂😂😂
Bence de kilsiz tuysuz erkekler daha çekici mesela Koreliler :D ama tabi ki öyle biriyle evlenmeyi isteme hakkım yok çünkü kendim killiyim :D
Kalıcı çözüm bulamadım lazer dışında o da kesin yok etmiyormuş :( kendiminkileri halledebilirsem eşimi de pürü pak isterim tabisi üstelik sakal da sevmem ben yanağını sıkarken elime batar :D
Hehe elimde kalır adam yoluk tavuk gibi yaparım onu valla
Yüce Artemis görüşmeyeli nasılsınız
Ben de mızrağımı alırım beraber yaparız şimşekle ısıtırız önce canları daha çok yansın 😈
Cevap
34Cevap
Ben abartılı olmayacak şekilde kıllıyım her doğal erkek gibi, tamamen kılsız olup kadınlara benzeme taraftarı değilim, tabi ki ayı kürkü taraftarı da değilim
Sanmıyorum 😂
Eğer isterse ve mutlu olacaksa elbette müsaade ederim. Sorun olmaz. Neticede mutluluk için tabii ki katlanırım. 😃
Beni seven kıllarım ile sevsin ağda falan yaptıramam çok ısrar ederse ağda ile boşarım onu 😂😂😂
ahaha koca karı atlası bayılıyorum bunlara ya :D ve eşimin bana agda yapmasına izin veririm zaten yapıcak tabide :D
Ahhaha😂 evli insanlar birbirlerine ağda yapıp aşkim disinde maydanoz var diyebilmeli ya da hayvan gibi terlemisssin git yikanda diyebilmeli çünkü evlilik bunu gerektirir bir bütün olmayı.. Birbirinden utanan evli insanlar birbirlerini tanimiyolardir ve kendilerini karı koca saniyolardir.. daha ne kadar uzatabilirim bilmiyorum arz ederim.😂😂😂😂😃😂😅
Bu nasil soru tabikid eyaptirmam ama ben yaparim :D
Ayyy cok acidim adama ya 😊ben boyke komik bisey gormedim😂😂😂😂😂kiyamam sevgilime yapmam o öyle hos💗💗💗💗💗
Eşim gitsin kuaförüne ağda mi yaptırır lazer mi yaptırır bana bulaşmasın o konuda da😂😂 banada ağda yapmasın ben kıllarıma mutluyum😄😄
Allahtan çok killi değilim😃
ay kıyamam yaa <3
soğuk kanlılığa bak ben kıyamam ya sarılır kalırım öyle iki saat
Ayyyyy kıyamam ben hızlı şekilde çekemem agdayı 😄😄
Olabilir zevkle yaparım :D kızdırırsa şayet intikamım ağdayla olur :D
Birbirinize yapıştırıp çekiceksiniz çok hoş ben üzerine 10 tane koyar kovaya bağlar camdan aşağı atarım hahahaha
bn ztn evlenmeden lazere gitcem. kocam bir kaç seans gidip kıllarını biraz seyretse ii olur yanii :D :D
ya erkek adamın kıllarını böyle almaya ne gerek var anlamadım. yazık üzüldüm çocuğa. :)))
Yapmam.
Sonuçta o halini alırken göreceğim, hoş değil.
Hayır evlensemde bu tarz şeylerin özel olması gerektiğini düşünüyorum
İzin vermem kendiside ağda yapmasın hatta jilet varken acı çekmesini istemem
İlerde ben de eşime ağda yapmak istiyorum :) bana zevk veriyor :)
İzin veririm :)
ne kadar şaçma salak sorular soruyosunuz, neden adam benim kıllarımı almak istesin
Tabiki de hayır... Gitsin travestiyle evlensin senin gibi düşünenler...
İzin veririm. Ben kendi kendime cesaret edemem zaten 😂
Ağda yapmam lazer yaparım
K. bakma killi değilim ama kendisine düşmez solemesi bile beni rahatsız eder anlatabildimmi
Yaparım ne olcak kocam dksklas
Manyak misin nesin ya Şen'inle evlenilir mi ya
Ben eşime yapmak istemezdim
Bişey demedik ki.
Çok çok kötüsün nasıl bunu seviyorsun falan demedim kendi görüşümü paylaştım seninle evlenilmez dedim
İstemem bana yapmasın bende ona yapmayayım rahatız biz boyle
yok artık oldu olmadı kanlı donlarımızı da yıkasın bari edep yahu kişisel temizliktir bana göre ağda da. ya git 30 liraya ağdacıya ya da kendin yap
eskiden osmanlı zamanında kadınlarımız hamamlarda cıbıl cıbıl yıkanırlarmış. kadına namahrem olmadığını düşünüyorum ki eskiden kuma gelen kadınlar da aynı evde namahrem sayılırdı o zaman. erkeğe de ağda gereksiz bence
banane lan yapmam tabi
hayır yapmazdım nfkdmmd
Allahtan o kadar kıllı değilim maşallah
Erkek ağda kullanmaz.
Dolayısıyla böyle bir sorunum da yok...
Erkekliğe ters ;)
Kadın, kadın gibi; erkekse erkek gibi olmalı. Bize ait değil bu...
Bayanların ağda yapması doğaldır; fıtratları gereği yapmaları gereken şeyler vardır ama erkeklerin böyle bir zorunluluğu yoktur; zaten almamız gereken yerlerdeki kılları ağda olmadan hallediyoruz; demek istedim ama anlaşılamadım.
Kılı hiç sevmiyorum bende götümuzde bile cikiyo
Valla bilmiyorum dip bucak aldirmam lazım sanırım lazer daha iyi olur amam oda çok para tutar galiba
Ağda bitirir beni ya 😄
Erkeğin tüysüz tavuk gibi parlak gezmesinden yana değilim.
Bol şanslar kardeşim.
Ne gerek var yahu :D
kesinlikle yaptırmam..
Sporcular haricinde ağda yapan erkekleri ıyyyyyk diyerek uğurlarım
Acımasızlık resmen :D
Ne münasebet eli var kolu var niye ben yapıyım ya
Eşime yaparım 😬😬😈😈😂😂
Veririm heralde
zaten az kıllıyım olmaz yani
Bu nası bir saçmalık 😆
herşeyi geçtim çocuğun canı yanıyo ağlıyo sen gülüyosun bu işi profosyonel yapanlar var bari onlar yapsaydı
yok agda yapmasın bana d:
tabiki hayır
yazık ya acıdım😂😂
Yaparım 😂😂
Asla :/
Yaparım belki😂
Yaptırmam
İzin vermem 😂😂
Hayır
Yapmam
asla
Vermem
Belki yaparım
Hayirr
Hayatta
Hayır yapmasın
Tamam bende ona yapmam
rezillik
Bu ikisi rezalet ya
Kadınla erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar