Eski sevgiliyle tekrar konuşuyoruz ama amaç ne biz neyiz anlamış değilim..

eski sevgilimle tekrar konuşuyoruz ama biz neyiz anlamış değilim sıradan konuşuyoruz... ama bu aralar tartışıp tekrar konuşmaya başladık aramız soğuk biraz.. ben yazmadan konuşmuyor. bilerekmi yapıyor yksa konuşmakmı istemiyor.? ve tekrar sevgili olmamız için ne lazım bidaha mı teklif edelim (buda bana çok saçma geliyo..tekrar nasıl teklif edilirki böyle bir durumda)
Eski sevgiliyle tekrar konuşuyoruz ama amaç ne biz neyiz anlamış değilim..
Cevapla